De Ben community naar Odido
Hier vind je alle informatie over het netwerk van Ben
Recent actief
Hallo, Vandaag is mijn abonnement over gezet naar Ben. Helaas doet de 4g het niet. Netwerkinstelling staat op ben.nl en heb de telefoon ook al opnieuw opgestart.
Hoi, Mijn 4g doet het niet als ik hem aanzet. Ik heb laatst ook een vraag hierover gesteld. Toen hebben ze m'n simkaart gereset maar dat werkte niet ook heb ik een mail gekregen met alles wat je kan doen alles geprobeerd lukte niet. Terwijl ik wel gewoon nog 7gb heb Hulp asjeblieft? Bedankt
Goedenavond, na positieve reviews te hebben gelezen ben ik overgestapt naar Ben. Helaas werkt mijn 4g niet meer.. Bovenin mijn scherm staat wel 4g aangegeven. De instellingen op jullie topic met stappen ben ik al langs gelopen. Verder geeft de dekkingskaart aan dat ik gewoon vol bereik zou moeten hebben. Kunnen jullie de simkaart opnieuw resetten of zijn er nog andere stappen?? Ik hoor graag de oplossing!
ik heb een BEN abonnement zonder data, want met wifi kan ik vrijwel altijd doen wat ik wil. Soms gaat dat niet en dan wil ik eenmalig data kunnen kopen. Dat kopen lukt (BEN stuurt netjes een bevestiging), maar ik kan geen data gebruiken. MB pauze staat uit, op mn mobiel staat alles aan. Wat is er aan de hand?
Goedendag, Mijn 4 G werkt niet op meerdere locaties. Heel vervelend. Hoe kan dit worden opgelost? M van Holsteijn, 06-[Edit: telefoonnummer verwijderd]
In Westkapelle (zeeland) moet Tmobile de zendmasten gaan verwijderen van de vuurtoren. Hierdoor hebben jullie daar ook geen dekking meer neem ik aan. Wat gaat er gebeuren om de dekking daar te herstellen?
Ik zie op mijn laatste rekening dat ik een sms heb gestuurd cq ontvangen uit duitsland. Volgens alles valt dit toch binnen de bundel?! Dit nummer is mij ook compleet onbekend. Hoe kan ik deze dienst uitzetten? Ik wil dit niet meer. Het is maar een paar cent. Maar ooit eerder kreeg ik ook z'on raar bedrag. Ik wil zelf beslissen of ik een sms verstuur. Nee ik heb geen bijlagen verstuurd. Ook heb lange watsapp verstuurd. Zeker niet naar duitsland. Blijft altijd een raadsel bij jullie dit item. Graag reactie.
Wat is er toch aan de hand met jullie internet de laatste tijd? Het is rete traag en ik heb nergens meer 3G. Ik gebruik een huawei p9 lite en dat werkte tot een maand geleden prima. Graag snel wat aan doen!
Ik heb vanaf het begin van mijn abbo geen internet. Hoe kan dit?
Dear, Receiving and sending SMS from my device stoped today. I am not able to send and receive SMS. Could you please provide me instructions how to debug this. Kind Regards, Tarik
Ik kan niet bellen. Heb wel wifi. Ben gewoon thuis. (Mobiele data staat uit, wifi aan). Niet de 1e keer, erg vervelend. Wat is er aan de hand? (Nieuw sim locker vrij abb, maar denk er over nu over te stappen naar andere provider).
Ik heb nog nooit een goed bereik gehad op mijn huisadres. Ik heb daar als meerdere malen over geklaagd. De klacht is ook toegewezen, maar het echte probleem wordt niet opgelost. Als ik gebeld wordt op mijn 06-nummer moet ik regelmatig vragen om mij terug te bellen op mijn vaste nummer (dus heb ik noodgedwongen ook twee abonnementen). Wanneer doen jullie daar nu ECHT iets aan? Abonnements korting is leuk, maar dat is de oplossing niet. Mvg Lex LelsZ
Hallo Ik heb 2 abonementen allebei op een gelijke telefoon De ene geeft g 4 en de ander (deze dus) g 3 Ligt di aan de sim?
Heb zojuist mijn abonnement aangepast maar heb plots geen 4G netwerk meer ?!? Heb de telefoon al een keer uit en weer aangezet. Wat te doen ?
Hoi, in het buitenland werkt mijn 4G niet, terwijl dit wel goed werkt in Nederland. Al een aantal zaken gecontroleerd. Zouden jullie mijn simkaart eens willen resetten om te kijken of dat helpt. Thanx groeten. Emiel
Gistermiddag liepen mijn belminuten plotseling op terwijl ik niet aan het bellen was. Ik kreeg de volgende berichtenn van Ben: 13:30 - 80% van je bundel verbruikt 13:31 - 100% van je bundel verbruikt 13:32 - 5 euro buiten je bundel verbruikt 13:33 - 10 euro buiten je bundel verbruikt 13:33 - 20 euro buiten he bundel verbruikt 13:36 - kosten buiten je bundel tot 60 euro opgelopen 13:37 - wegens snel oplopende kosten buiten de bundel van 75 euro heb ik uit voorzorg je abonnement geblokkeerd. Binnen 7 minuten is mijn beltegoed tot 0% gereduceerd en zijn de kosten opgelopen tot 75 euro, terwijl ik geen uitgaande gesprekken aan het voeren was! Het lijkt welnof de boel bij Ben op hol geslagen is! Ik kan de blokkade opheffen door een voorschot te betalen, maar ben bang dat het circus weer van voren af aan begint.
Ik heb prive een iPhone SE en tot voor de kerst schakelde ik overdag mijn prive nummer overdag door naar mijn zakelijke nummer. Echter sinds vandaag werkt dat niet meer. Krijg melding" Fou bij uitvoeren verzoek Onbekende fout" Heb laatste software iOS 12.1.2 op de telefoon staan.
Hey, Ik probeer een sms te versturen vanuit St. Eustatius, Caribisch Nederland, naar Nederland. Ik krijg alleen elke keer de melding "niet afgeleverd". Ik heb alles al geprobeerd, Imessage aan/uit wifi aan/uit, roaming aan/uit. Waarom kan ik geen sms versturen? Mvg, Fred
Ik ben net aangesloten bij Ben en ik gebruik nu mijn nieuwe simkaart. Bellen en sms lukt wel alleen mijn internet doe t het nog niet. Wat kan ik doen?
Veel aanbieders zijn gestopt of stoppen in januari met het ondersteunen van MMS. Dit betekent dat wanneer je een MMS verstuurt, deze dan niet bij iedereen aankomt. Om deze reden heb ik besloten om tegelijkertijd met een aantal andere providers vanaf 1 januari 2019 het versturen en ontvangen van een MMS niet langer te ondersteunen. SMS blijft! Een SMS versturen blijft natuurlijk wel gewoon mogelijk. Wil je toch graag een bericht versturen met een foto, video of emoji? Dan doe je dit eenvoudig via WhatsApp of Facebook Messenger. Mocht jouw telefoon van een SMS een MMS maken dan krijg je vanaf januari een foutmelding. Een MMS is het versturen van een SMS met een video, afbeelding of als een sms langer is dan 160 tekens.
servicenummer geblokkeerd, wat nu?
Hallo, Een tijdje geleden ben ik overgestapt naar een nieuw abonnement bij Ben (van een eerder abonnement wat al bij Ben liep) en sindsdien kan ik niet meer zien door wie ik gebeld wordt. Er staat altijd 'onbekend nummer', ook als mensen vanuit mijn contactenlijst bellen. Dit is zeer vervelend aangezien ik mensen niet terug kan bellen wanneer zij geen voicemail hebben ingesproken. Ik heb al van alles geprobeerd (telefoon opnieuw opgestart, geprobeerd te resetten) maar er verandert nog niks. Wat moet ik doen om weer het nummer te zien wie mij gebeld heeft? Groeten, Lieske
Op mijn locatie is de bereikbaarheid bellen met 2G buiten goed en binnen redelijk en 3G buiten zeer goed en binnen goed. Ik weet niet of ik 2G of 3G heb, maar als ik 2 heb kan ik dan overstappen naar 3?
Ik wil betaalde sms inschakelen want doet het niet, hoe werkt dit?
Hoi, als ik naar buitenlands nummer bel dan krijg ik "Oproep nit toegestaan". Ik heb instellingen gecheked maar niks gevonden. Kun je mij helpen met dat? Misschien bellen naar buitenland is geblokkeerd op mijn sim, ik weet toch niet 😀
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.