De Ben community naar Odido
Hier vind je alle informatie over het netwerk van Ben
Recent actief
Naar wie ik ook bel ze horen mij wel maar ik hun niet de andere hebben zelfde probleem is er storing? Zowel prepaid als abonnement
De afgelopen dagen werk internet (mobiele data) niet. Ik dacht eerst dat het alleen bij mij was maar mijn vrouw heeft hetzelfde probleem en mijn dochters ook. we hebben allemaal een andere iPhone maar wel allemaal hetzelfde probleem. Help ajb?ik - iPhone 7 plus iOS 15.7.1mijn vrouw - iPhone 7 iOS 15.7.1dochter 1 iPhone 11 iOS 16.1dochter 2 iPhone 11 iOS 16.0.3
Ik ben van ben overgestapt naar een andere provider maar heb nog tot eind november een abbonement bij ben. Echter wanneer ik mijn mobiel netwerk aan zet staat er een kruisje bij het icoon en komt er een melding 'inloggen bij netwerk' als ik op deze melding druk krijg ik een lege pagina waarin niks tevoor schijn komt.
Sinds kort heb ik steeds problemen met mijn telefoon. De gesprekken vallen steeds uit na 1-2 minuten. Ik dacht dat het aan iemand lag, maar vandaag gebeurde het 10 maal. Het gebeurt met menigeen en is supergenant, ik begrijp er helemaal niets van. Ik wil eigenlijk van Ben af, maar wil nog een poging wagen met zaken om te zien of er toch niet een andere optie is. Ik heb al aan de telefoon gezeten met aan en uitzetten. Verder heb ik ook de simkaart er in en uit gedaan. Waar kan dit aan liggen?
Hoi hoi,Kan iemand de betaalde sms diensten aanzetten voor mij?Bedankt alvast.
Hallo allemaal,Ik ben geïnteresseerd in een Apple Watch Cellular, maar aangezien T-Mobile de enige is die de Cellular functie op de Apple Watch in Nederland ondersteunt, vroeg ik mij af of ik dan perse over zou moeten stappen naar T-Mobile. Ben valt onder het T-Mobile netwerk als ik het goed begrepen dus zou het ook werken met mijn huidige Ben abonnement? Is er iemand die zeker weet dat de cellular werkt met een Ben abonnement?Mvg, Alex
Ik wil graag weten wat de SMS gateway naam is voor BEN mobiele telefoons in Nederland?Ik heb een satellite alarm device gekocht waarmee ik boodschappen kan sturen vanuit gebieden zonder telefoon netwerk. Hiervoor wordt email naar SMS technologie gebruikt en daarom heb ik de naam nodig van de SMS gateway voor ben telefoon in Nederland
Ik heb geen internet in Frankrijk met mobiele data, wel met wifi. Instellingen gecheckt bij telefoon van mijn vrouw. Die zijn identiek net als het abonnement. Hoe krijg ik dit opgelost?
Goedemorgen,mijn telefoon zegt al enkele dagen dat er geen Simkaart in zit maar die zit er wel in. Dus nu kan ik ook niet bellen of gebeld worden en heb ik geen netwerk. dus hoe nu verder?
De afgelopen half jaar valt mijn verbinding steeds vaker weg. Zowel de verbinding van internet en bereik valt dan weg. Als ik kijk naar de dekkingskaart in omgeving oudewater moet die heel goed zijn, maar is die vaak niet. Dit is niet waarvoor ik betaal. Zouden jullie voor mij kunnen uitzoeken waaraan dit ligt? Telefoon heb ik al nagekeken dat die op de goede instellingen staan.
Ik zit in Slowakije op vakantie maar heb geen 4g, het valt wel gewoon binnen mijn bundel... ik heb ook mijn telefoon opnieuw opgestart maar niets helpt, ik zag bij iemand anders iets over kleine reset van je 4g zou dit ook bij mij kunnen helpen?
Hallo,Hierbij wil ik vragen hoe het zit met de ontvangst in Duitsland. Wij waren een dagje in Duitsland.Mijn dochter had in heel het duiste stadje Kleve en de omgeving géén enkel bereik op haar telefoon dus ook niet met de BEN-app.De netwerkroaming stond aan.Kunt u / iemand mij vertellen hoe dat zit?In afwachting op uw reactie.Met vriendelijke groet, S.( ouder van Luna)
Hoi! Ik zit nu in Kroatië met mijn familie alleen ik zit met een probleem. Ik, mijn zus en mijn moeder gebruiken allemaal ben en hebben hier geen bereik. Toen we aankwamen hadden we wel even bereik maar later niet meer. We hebben onze telefoons al een keer proberen uit te schakelen maar dat werkte ook niet.
Mijn dochter is op dit moment in Italie maar krijgt telkens de melding geen serviceZe heeft haar toestel al aan en uit gezet en de roaming staat aan.Wat kan ze verder nog doen?
hoi allen, sinds een paar dagen krijg ik in Android de melding "Inloggen bij netwerk" als ik de wifi uitzet. Ik heb mijn abbo verlengd, gaat echter pas in oktober in. Ik heb het vermoeden dat deze melding toch komt door de aanpassing in mijn abonnement. Kan dit uitgezocht worden svp ?
Hi, Ook ik heb (net als een aantal anderen op dit forum) geen 4G internet in het buitenland. Mijn vader zit ook bij Ben en bij hem werkt het wel. Ik heb ook een andere provider dan mijn Vader. Vader = I TIM en ik krijg Vodafone IT. Handmatig aanmelden op I TIM is volgens mijn telefoon verboden.Maw wil je mijn simkaart aub ook even resetten?
Hallo. Sinds gisteren zijn ineens alle inkomende oproepen onbekend, ook als de bellen gewoon in mijn contactenlijst staat. Ik heb niks veranderd in mijn instellingen, mijn telefoon al een keer opnieuw opgestart en de laatste update is uitgevoerd. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb een nieuw abonnement (met nummerbehoud). In de bevestigingsmail stond “Let op! Op je nieuwe simkaart staat een ander 06-nummer dan je huidige nummer. Dit is een tijdelijk 06-nummer, je huidige nummer wordt pas later overgezet op deze simkaart. Gebruik deze nieuwe simkaart nog niet totdat je telefoonnummer is overgezet.” Volgens mijn oude provider kon dat per 24 april jl. Van Ben overigens geen bericht gekregen over de ingangsdatum. Gisteren heb ik de nieuwe simkaart in gebruik genomen, pincode ingetoetst. De kaart zou dan geactiveerd zijn. Nu krijg ik 2 meldingen; ‘Sim 1 niet geregistreerd’ en ‘Geen netwerk (geselecteerd netwerk (Ben NL) niet beschikbaar’. Wat te doen? Ik kan niet bellen en ben ook niet bereikbaar, erg lastig.
hallo ik weet dat ben.nl t-mobile is op mijn telefoon zie ik het startscherm t-mobile staan,hoe krijg ik dat er af ?ik zie ook een muziek programma deezer staan hebben de klanten van Ben.nl ook daar recht op het zal wel niet maar vandaar de 2 vragen.mvg freerk
Je kunt handmatig de instellingen van jouw mobiele internet instellen op jouw smartphone. Dit doe je onder de instellingen van jouw mobiele internet. Hieronder vind je instructies om dit in te stellen op jouw telefoon. De algemene instellingen voor mobiel internet zijn als volgt:Profiel naam: Ben internet Homepage (URL, startpagina): http://www.ben.nl Naam toegangspunt (APN): Internet.ben Netwerktype: IPv4 Proxy server adres: geen IP adres apparaat: automatisch Naam servers: automatisch Beveiliging (security option): niet beveiligd IP adres apparaat: automatisch Verificatie:Normaal Gebruikersnaam:geen (dus niets invullen) Vraag om wachtwoord: nee Wachtwoord: leeg (dus niets invullen)Mobiel internet instellen voor iOS:Instellingen Mobiele data Opties mobiele data Mobiel datanetwerk APN: internet.ben Gebruikersnaam: Ben Internet Wachtwoord: Hier voer je niets inMobiel internet instellen voor Android:Ga naar Instellingen en selecteer Meer Selecteer Mobiele netwerken Selecteer Namen toegan
Sinds een paar dagen in Italie en ik heb geen of zeer traag internet. Als ik verbonden ben laadt de pagina niet of vliegt er weer af.Alle handelingen die jullie aangeven al geprobeerd, helaas geen resultaat.Mijn man is ook bij Ben en heeft totaal geen problemen, zit nu ook achter zijn toestel.Zouden jullie dit kunnen oplossen?Alvast bedankt, Esther
Hallo, Ik ben er zojuist achter gekomen dat mijn nummer geblokkeerd is voor betaalde SMS diensten. Waarom is mij niet duidelijk, ik heb daar nooit om gevraagd. Graag zou ik van deze blokkade af willen...
Hallo, ik heb sinds gisteren mijn bundel gewijzigd en dit is vandaag in gegaan. Nu loop ik tegen het probleem aan dat mijn 4G niet werkt, terwijl dit wel een deel van mijn bundel is. Ik heb al veel dingen opgezocht en uitgeprobeerd, maar helaas heeft niks geholpen. Hiernaast krijg ik telkens te zien dat ik door een onbekend nummer wordt gebeld, terwijl dit personen zijn uit mijn contacten, die geen 'onbekend' instellingen aan hebben staan. Voordat mijn bundel gewijzigd was, had ik nergens problemen mee. Ik hoop dat iemamd mij kan helpen. Mvg, Ezra
Dringend het verzoek de blokkade eraf te halen
hallo,Ik heb pas geleden mijn ben abonnement verlengt. Maar sinds dat mijn nieuwe abonnement inging doet mobiel internet het niet meer. Alles is hetzelfde gebleven simkaart en telefoon er is niks veranderd.Dus daar ligt het niet aan. Zal waarschijnlijk iets fout zijn gegaan bij jullie.Ik hoor graag een oplossing voor dit probleem.Alvast bedankt
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.