De Ben community naar Odido
Hier vind je alle informatie over het netwerk van Ben
Recent actief
Hallo, Zoals de titel al zegt: doorschakelen van gesprekken werkt niet meer.Daar kwam ik deze week achter. Telefoon : Fairphone 3 (https://shop.fairphone.com/nl/fairphone-3)OS : Android 10 Het lukt mij ook niet om dit weer in te stellen (Zowel via het instellingen-menu van de standaard telefoonapp van Google als via de **-codereeksen)Dit geldt voor alle soorten doorschakelingen.Te weten :Altijd doorschakelen Indien bezet Indien niet opgenomen Indien geen bereikVia het instellingen-menu(→ Instellingen → Gespreksaccounts → (1) Ben NL → GSM-oproepinstellingen → Gesprek doorschakelen → Spraak )krijg ik de foutmelding:Fout met oproepinstellingen: Onverwachte reactie van netwerk.Via de **-codereeksen (https://www.ben.nl/service?q=doorschakelen)Gesprek doorschakelen: Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.(0)Wat ik verder nog geprobeerd heb :SIM-kaart van slot gewisseld. (Fairphone 3 is Dual-SIM)SIM in meerdere, andere telefoons geprobeerd (Waaronder een niet-smartphone met 3G: Nokia C2-01
Goedemorgen, Op werk hebben we een nieuw hek waarvoor je moet bellen om het te openen. Dit gaat via een buitenlands nummer (0033) Wanneer ik dit nummer belde kreeg ik te horen dat het niet is toegestaan en dat ik contact op moest nemen met de klantenservice.Ook wanneer ik +33 gebruik, krijg ik hetzelfde bericht.Kunnen jullie hier bij helpen?Alvast bedankt,Mvg, Margo
Wat een armoedige provider... Sinds gisteren kan ik over het algemeen niet gebeld worden en niet bellen. Af en toe komt er in mijn scherm te staan alleen noodoproepen'of 'geen service', wat dan weet verdwijnt, maar ook dan kan ik niet bellen. Als mensen mij bellen gaat hij gelijk op voicemail. Dan kan ik een tijdje wel bellen en gebeld worden, dan weer niet. De chat is NOOIT bereikbaar, want alle medewerkers zijn druk. Bellen naar de klantenservice kan dus niet. Via Facebook mag ik iedere keer uren op een reactie wachten waar ik niets mee kan, en krijg ik amper info omdat mijn fb naam niet overeenkomt met dit van de contactrant, wat ik toch echt zelf ben. Twitter heb ik niet. Inmiddels al 1,5 bezig, veel te veel tijd en frustratie verder, en nog kan ik 99% van de tijd niet bellen, en dus mijn werk niet kan doen. KAN DIT AUB CONCREET OPGELOST WORDEN? Ik ben inmiddels meer dan klaar met deze slechte service.
Hallo, ik krijg foutmelding 38 als ik wil smsen met mijn telefoonnummer 06-(verwijderd), kunnen jullie dit oplossen?
Mijn Dochter kan met haar ben kind niet bellen, SMS en internet in buitenland. (Belgie) Deze mogelijkheid zouden we graag hebben. We wonen immers vlakbij de grens en zij moet haar telefoon daar kunnen gebruiken.
Ik weet niet zo goed hoe ik die aan moet pakken:Mijn Samsung A51 kan niet bellen in winkelcentrum dukenburg in nijmegen, en vaak merk ik ook dat hij blijkbaar gereset /gereboot is als ik daat geweest ben. Daarna doet de telefoon het weer gewoon. Het is echt net netwerk wat dit veroorzaakt. Als ik een nummer bel reageert de telefoon net alsof ik het nummer niet gedraaid heb. MAAR DAT IS DE ENIGE PLEK WAAR DIT ERVAAR.(en ik heb de halve wereld rondgereisd met deze telefoon). Het kan ook zijn door een netwerkcel die ik passeer op weg naar dukenburg. ik kom er niet zo heel vaak, dus het is geen enorm probleem, maar wel apart. Heeft T-mobile daar andere netwerkinstellingen ofzo?
Ik heb nu 2 maanden een iPhone 12 mini en had gewoon internet verbinding, maar sinds gisteren opeens niet meer.Ik heb hem al uit en aangezet, gereset, data gezet op internet.benMaar nog steeds geen internet (alleen op wifi)Wat nu te doen?Alvast bedankt Gr Karin
Heb een samsung a52. Ben sim only 4 g.Soms op facebook krijg ik een melding .momenteel offline. En paar minuten later ..... verbinding hersteld.terwijl ik in huis zit op die wifi van ziggo.ik dacht' zal wel daaraan liggen.(overigens ben ik naar mijn idee nooit offline geweest)alles doet t.maar andere telefoon gehaald.a52 s. Nieuwere.... zit ik ergens zonder wifi van ziggo en zegt mn telefoon het weer.dusssss ligt t aan ben denk ik.wie heeeft dezelfde problemen met die melding..storend hier
Hallo, de meeste mensen kunnen me bellen. Maar als er iemand mij wilt bellen met een privenummer dan kunnen ze me niet bereiken. Bij instellingen onbekende bellers blokkeren staat het schuifje naar links,dus hij staat uit. Wat kan ik nu het beste doen? alvast bedankt
Goedemiddag. Ik krijg sinds eergisteren de melding ‘Niet aangemeld bij netwerk.’ Simkaart inmiddels eruit gehaald en teruggedaan, herstart - maar geen resultaat.
Goedemiddag,We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met mobiel internet. Op dit moment zijn we druk bezig om het probleem volledig op te lossen en houden je via dit topic op de hoogte van de ontwikkelingen! Excuus voor het ongemak!
Ik probeer een 0228 nummer (nederlandse nummer) te bellen maar krijg de melding "deze oproep is niet toegestaan". Ik heb het nummer vaker gebeld en nooit problemen ondervonden. Dit is de eerste keer dat ik de melding krijg. Ik zou graag willen weten waarom ik het nummer niet kan bellen? Met vriendelijke groet,Sabri Sengo
Zie titel.Als ik een 088 nummer bel, krijg ik bijna onmiddellijk de melding: gesprek beëindigd.Ik hoor de telefoon ook niet overgaan.Het (betreffende) nummer wordt wel herkent door SMART.
Hoi,Ik heb 2 problemen sinds mijn abonnement half januari is verlengd.Alle nummers komen als ‘onbekend’ binnen als ik word gebeld, terwijl ze wel opgeslagen zijn.Ik kan niet bellen of gebeld worden op het moment dat ik volgens instellingen mijn nummer zelf afgeschermd heb (wat ik soms wel nodig heb voor mijn werk). Als ik zelf bel wordt na 1-2 seconden de verbinding verbroken (ik hoor ook geen beltoon) en als andere mensen mij bellen krijgen ze ‘niet beschikbaar’ (oid) in beeld.
Wij hebben thuis geen tot zeer slecht telefonisch bereik
Ik heb een android 8.0 telenfoon. Een one plus 3t. Ik heb alle lange tijd last van het probleem dat bij iedereen die mij belt, ik alleen maar onbekend nummer te zien krijg. Ik heb al geprobeerd het netwerk naar standaard instellingen te resetten zoals in deze forums staat, maar dat heeft nog niet gewerkt. Ik zou graag weer nummerherkenning terug willen, kunnen jullie helpen?
Goedemorgen,Al een tijdje belt iedereen mij onbekend. Ik heb al op het forum gekeken, hier kwamen tips als resetten van je simkaart. Maar volgens mij kan ik dat zelf niet. ZOu fijn zijn als daarmee het probleem verholpen wordt. Groeten,Jolanda
Ik kan geen 0900 nummers bellen. Zou dit door jullie verholpen kunnen worden? Mvg, Yvonne
Beste Ben,sinds een maand of twee werkt nummerherkenning niet meer. Bij inkomende gesprekken wordt alleen “onbekend nummer” weergegeven. De instellingen staan goed. Ik heb een dual sim toetsel, en op de tweede simkaart (geen Ben) werkt de nummerherkenning wel goed. Kunnen jullie me helpen? Groet, Paul
Hi. Ik zie alleen maar onbekende oproepen. Kennelijk speelt dit meer... kunnen jullie mijn netwerk instellingen resetten? Bvd Anneke
Ik heb een aantal maanden terug een abonnement van 10GB per maand afgesloten bij BEN. Het is nu december en mijn limiet is opeens verlaagd naar 1GB want het werkte naar precies 1GB niet meer. Ik vraag me af hoe dit kan zijn en of jullie mij hierbij kunnen helpen. Hartelijk dank!
ik heb geen mobiel net werk wel ik kan niet bellen of gebeld worden heb sim kaart ook al omgezet in ander toestel daar kon ik wel bellen heb al een nieuw toestel by jullie besteld ik weet ook niet hoe verder geeft aan net werk nit aange meld
Klopt het dat ik geen sms kan versturen als zowel de mobiele data en wifi uitstaan?Er staat wachten op verbinding waarna die een melding geeft dat het sms niet verstuurd kan worden, zodra ik of wifi of mobiele data aanzet dan verstuurd die ze wel, ik dacht dat ik in het verleden gewoon smsjes kon versturen als beiden gewoon uitstonden of heb ik dit verkeerd?
Hallo, Mijn telefoon is op vakantie gestolen, waarvoor ik een nieuwe heb besteld en tevens een vervangende simkaart met nummerbehoud. De simkaart heb ik zojuist geactiveerd en in mijn nieuwe telefoon gestopt. Echter geeft hij geen netwerk aan. Ik heb meermalen opnieuw opgestart (>10x), maar hij blijft geen netwerk geven. Lijkt mij een probleem vanuit Ben. Kunnen jullie dit zsm voor mij oplossen? Ik zit nu al 2 weken zonder en telefoon en moet morgen weer aan het werk, waarvoor ik mijn nummer weer moet kunnen gebruiken.
Al sinds maandag slecht kunnen bellen. En bereikbaar Haaksbergen. Hoe lang duurt dit nog?
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.