De Ben community naar Odido
Hier vind je alle informatie over het netwerk van Ben
Recent actief
Ik heb vanmorgen 2 sms’jes gekregen, eentje welkom in België, en later, welkom in Duitsland. En dat terwijl ik gewoon thuis in de randstad ben. Hoe kan dit? Is dit geen aanwijzing van fraude ofzo?
Ik kreeg in de deze nacht 31 oktober een sms welkom in duitsland terwijl ik in deventer verblijf.moet ik me zorgen maken?
Ik krijg de melding van andriod systeem...inloggen op netwerk als ik wifi uitzet! Kan ik hulp krijgen?
Sinds vandaag zou mijn contract verlengd moeten worden met 2jaar maar nu laat hij bij mijn abonnement in de app mijn nieuwe abonnement zien maar op de startpagina van de app staat nog mijn oude abonnement. Hij pakt me 4g ook niet meer, die ligt er helemaal uit. Krijg telkens 3g maar die doet het ook niet. Zeer frustrerend en ben is telefonisch in het weekend ook nog eens niet bereikbaar. Wat te doen?
Goedemorgen,Op dit moment is het niet mogelijk om in te loggen op Ik Ben via de website. Wil je gegevens aanpassen of je bundels wijzigen? Dan kun je dit doen via de Ben app.Ik ben hard aan het werk om het probleem op te lossen. Houd deze pagina in de gaten voor updates.Excuus voor eventueel ongemak!
Hallo,ik heb mijn abonnement een tijdje geleden verlengd. Deze is vandaag ingegaan, maar mijn mobiel internet (3G als 4G) doet het sinds vandaag niet meer. Ik heb mijn simkaart in een andere telefoon geprobeerd, daarop werkt mobiel internet ook niet. Ik heb mijn telefoon ook al meerdere malen opnieuw opgestart, maar zonder resultaat. Kan iemand mij verder helpen"?Groetjes, Britt.
Sinds kort heb ik tijdens het bellen ineens geen toegang meer tot mobiel internet. Het moment dat de kiestoon begint verdwijnt het data logootje (daar waar anders 3G/4G/H/whatever staat) en kan ik geen mobiel internet meer gebruiken.Zodra ik de telefonische verbinding verbreek is mijn internet ook direct weer terug. Vanzelfsprekend doet dit probleem zich niet voor bij wifi, dat kan ik gewoon blijven gebruiken tijdens het bellen. Het probleem zit hem echt in mobiele data. Ik heb geprobeerd mijn netwerkinstellingen te resetten maar dat mocht niet baten. Ik heb deze zelfde telefoon (Huawei P20) al 3 jaar en dit probleem nooit eerder gehad. Ook geen nieuw abbonement of simkaart (sinds januari).
Ik heb geen internet sinds enkele dagen in Finland. Het internet werkte eerst wel in Finland.Ik zie wel G4.Groet!Ang
In Belgie had ik geen bereik terwijl een vriend van mij wel bereik had. Dit terwijl hij ook Ben als provider had. Roaming stond aan en ik heb verschillende netwerken in Belgie geprobeerd, maar geen ervan waren bruikbaar. Eerder heb ik wel verbinding gehad in het buitenland, dus waar dit probleem door komt zou ik niet durven zeggen.Wat zou hier een oplossing voor kunnen zijn? Telefoon model: Nokia 6.2OS: Android 10
Goedendag, Gisteren ben ik in België aangekomen, maar ik kan geen verbinding maken met mobiel netwerk. Ik kan alleen op een WiFi netwerk maar geen mobiele data gebruiken of bellen.Ik heb het idee dat het aan de APN verbinding ligt, dat daar iets in gewijzigd moet worden, maar het lukt me niet.. Graag ontvang ik de oplossing..!?
Hoiik zit in Italië en mijn telefoon is verbonden met het 4g netwerk van TIM. Ik heb echter geen internet. Ook al andere providers geprobeerd maar hetzelfde probleem. Mijn vrouw heeft ook Ben en hetzelfde probleem. Telefoon ook al uitgezet, niks helpt.
Ik kan niet bellen.
Sommige klanten hebben mijn persoonlijke 06-nummer en deze klanten wil ik graag doorschakelen naar mijn zakelijke telefoonnummer. Ik weet dat het mogelijk is om doorschakeling in te stellen voor alle nummers maar is het ook mogelijk om dit alleen voor specifieke nummers in te stellen?
Ik ben via Duitsland en oosterijk en Slovenië in Kroatië aangekomen, sinds ik hier ben wil mijn telefoon niet meer verbinden met 4g netwerk.Als ik handmatig zoek zie ik hr 4 g vip en gewoon hr 4g. Op beide kan ik niet aanmelden.Op tele2 4G krijg ik Dr melding dat mijn sim kaart niet geaccepteerd wordt.Telefoon meerdere keren opgestart, als hij soms met 3 g verbinding maakt is dat ook mast voor korte tijd.Telefoon is niet gevallen, dus lijkt sim gerelateerd.
Dag Ben links in de display ben ik steeds net WLAN Call verbonden ipv met Ben…. Hoe kan dit? Deze provider ken ik niet…. Waar ik ook ben de Ben provider springt over en blijft zo staan op WLAN Call. Vr groet Monique
Wanneer komt er officieel 4g bellen en wifi bellen (VoLTE en Vowifi)? op het tweakers forum is er te lezen dat sommige gebruikers met Ben hier gebruik van kunnen maken: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1829177/lastDit betekend dat het niet meer lang op zich laat wachten neem ik aan? Er is in ieder geval nog niks officieels geweest vanuit Ben.
Ik kan niet bellen of gebeldt worden, en ik heb geen internet in Griekenland. Ik stond gisteravond voor het appartement alleen waar ik verblijf. Gelukkig was mijn taxi chaffeur zo aardig om mij te helpen. ik vlieg vandaag weer naar een eiland en zou toch heel graag internet willen en gebeldt worden of kunnen bellen. Dat dit niet nog een keer gebeurd ben hier egt niet blij om. Veel stress op mijn vakantie aangekomen hellaas. Misschien dat het geblokkeert is ? Ik heb ookal geprobeert om het zelf intestellen zonder resultaat helaas. Ik heb gelukkig wifi hier. Groetjes !
Vandaag plotseling 5G beschikbaar op mijn Xiaomi Mi 10 (umi).Ik heb het toestel alleen herstart, maar geen updates o.i.d. geïnstalleerd die hier mee verband kunnen houden. Ook nergens melding gezien dat dit nu bij Ben beschikbaar is.Ben nu toch wel benieuwd of het nu opeens zonder enige vorm van inlichten beschikbaar is gekomen, of dat er iets anders gebeurd is.
Goedemiddag allemaal,Op 1 juni 2021 stoppen we met de ondersteuning van 2G op ons netwerk. Dit betekent dat telefoons die alleen een 2G-functionaliteit hebben geen bereik meer hebben. Vanaf 1 juni is het dan enkel nog mogelijk om verbinding op ons netwerk te maken met 3G, 4G of (in de toekomst) 5G. Heb je op dit moment een mobiele telefoon die alleen geschikt is voor een 2G-netwerk, dan is deze na 1 juni 2021 dus niet langer te gebruiken in combinatie met je huidige abonnement. Om te zorgen dat je bereikbaar blijft vanaf 1 juni 2021 is het dus belangrijk om over te stappen op een telefoon die 3G, 4G en/of 5G aan kan. In de webshop kun je kijken welke telefoons we aanbieden en welk abonnement erbij past. Op die manier blijf je ook na het uitzetten van 2G in de lucht! FAQWaarom stopt 2G?Ik maak gebruik van het T-Mobile netwerk. 20 jaar geleden startte T-Mobile met het 2G-mobiele netwerk. 2G is een techniek die ervoor zorgt dat je kunt bellen, sms’en en (langzaam) internetten. De afgelop
Heb 14 dagen een abonnement bij julle en geeft aan, niet aangemeld bij netwerk. Kan niet bellen en sms. Heb de simkaart er al een keer uitgehaald, 2 x opnieuw opgestart, en werkt nog steeds niet. Mvg Natasja
Merve. Je had gereageerd op het haast onmogelijke. Bepaalde gegevens versterkt ik niet vanwegen daT iedereen dat kan lezen dus heb ik graag contact per Facebook, messenger Twitter in niet me ding. Gelukkig ben ik ver van arm. Dus dat is niet de rede voor contact je ka de foto zien. Je ziet dat er 2 x s10 zijn. Fout ik heb er maar 1 in gebruik. Vanwaar ik contact met ben maakte. Is omdat ik een enkele reactie van ben krijg. Dame ik heb tot nog toe in heel me leven geen ben abbonement afgesloten. Dus zou ik er niets van binnen moeten krijgen oo evnt reclame na. Als je me oo Facebook wilt op zoeken mijn naam is Marcello de Leijer (Ja ja achternaam zou het haast al zeggen, maar had ik niet voor het kiezen) ik hoop dat je dit bericht zodadelijk nog leest en het op kan brengen om bv met jullie zakelijk nr te bellen dat ik echt een nr zie. Indien niet. Goed kans dat ik niet opneem wegens vaak reclame te zijn afz Marcello [edit post: telefoonnummer verwijderd] ps ik kan maar 1 foto toe voegen
Is er al wat bekend wanneer 5G mogelijk wordt bij Ben? T-Mobile heeft dit nu al een jaar 1 jaar en Tele2 heeft deze mogelijkheid nu al een half jaar (met extra betaling).2G wordt nu namelijk over 1 week niet meer beschikbaar voor consumenten en dan blijft er alleen 3 en 4G over.
Hi,Ik ben op een specifieke locatie niet bereikbaar. Als ik gebeld word, worden mensen direct doorgeschakeld naar mijn voicemail. Pas als ik de locatie verlaat krijg ik een sms over een gemiste oproep. Ik kan wel anderen bellen en mijn telefoon geeft aan goed bereik te hebben. Ook ben ik verbonden met de wifi en heb ik aanstaan dat als het netwerk bereik slecht is er over wifi gebeld kan worden. Dit probleem doet zich al een paar weken voor en alleen op die specifieke locatie. groet,Lotte G
waarom kan ik niet op het net kan niet bankieren en whats appen
Sinds vandaag kan mijn dochter niet meer bellen met haar telefoon. Hij geeft aan Sim niet geregistreerd voor spraak. Het is geen nieuw abonnement en we snappen er niks van. Ik heb de Sim kaart in mijn telefoon geprobeerd en daar geeft hij hetzelfde aan. Mvg Amie
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.