De Ben community naar Odido
Al het nieuws en mededelingen vind je hier!
Recent actief
Morgen tijdens Hemelvaartsdag zijn wij gesloten! Gelukkig kun je bijna alle zaken zelf regelen via de Ben app of de ik Ben pagina. Op mijn community kun je wellicht ook antwoord vinden op jouw vraag.
Op maandag 15 mei 22:00 uur t/m 23:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Ben jij op zoek naar de mooiste acties? Dan zijn de Hebbes Weken iets voor jou! Hebbes! De beste deals zonder poespas. Wegens het grote succes van mijn actie kan je nog iets langer genieten van mooie acties en superscherpe prijzen! Geen aansluitkostenProfiteer tijdens de Hebbes weken van 100% gratis aansluiten t.w.v. € 20 voor reguliere aansluitingen. Is Sim Only meer iets voor jou? Dan profiteer je van gratis aansluiten t.w.v. € 20!15GB data voor € 10Waarom zou je voor minder data gaan als je nu voor een superscherpe prijs van 15GB data kunt genieten? Tijdens de Hebbes Weken regelen wij dit voor jou. Dit betekent dat je al voor € 10 per maand 15GB data hebt. Dit wil je toch niet missen? In de spotlight: Deze toestellen moet je zien!Wil jij gratis aansluiten en 15GB data voor een superscherpe prijs van € 10, maar twijfel je nog over een toestel? Hier helpen wij je graag bij. Wij zetten drie kanjers voor jou op een rijtje. Apple iPhone 14 128GB15GB + 200 min/sms voor € 10,- per maandToe
Op dinsdag 9 mei 00:00 t/m 08:00 vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Morgen vieren wij de verjaardag van de Koning🍰 Daarom is mijn klantenservice niet bereikbaar. Op mijn community kun je heel veel informatie vinden. Vrijdag zijn wij weer bereikbaar om je te helpen via de klantenservice.
Op donderdag 20 april 2023 van 06.00 uur tot en met donderdag 20 april 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op maandag 10 april 2023 van 23:59 uur tot en met dinsdag 11 april 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Door een foutje in het systeem is helaas je bezorgafspraak geannuleerd, Ben & AMP Groep gaan ervoor zorgen dat de bestelling alsnog jouw kant op komt! Vanaf donderdag of vrijdag kan je een bezorgafspraak e-mail verwachten van AMP. Houd mijn topic in de gaten voor verdere updates. Update: Inmiddels is het probleem verholpen en hebben alle getroffen klanten een e-mail ontvangen met verdere instructies.
Vanaf 1 juni 2023 gaan wij stoppen met het 2G netwerk. Dit was natuurlijk al eerder aangekondigd, maar nu gaat het netwerk dan toch echt uit! Sorry 2G liefhebbers! 💙 Ben jij klant en heb jij nog een 2G telefoon in gebruik, dan is mijn tip om zsm actie te ondernemen zodat je na 1 juni 2023 nog gebruik kan blijven maken van het abonnement. Dit houdt in dat het toch echt tijd is om een een telefoon aan te schaffen die geschikt is voor minimaal 3G, met als voorkeur een 4G of 5G verbinding.Meer informatie hierover vind je op deze pagina.Hoe zit dat met jouw simkaart?De kans is aanwezig dat jij als klant nog een oude simkaart hebt en dat deze alleen past in een 2G-telefoon. Als dit het geval is, krijg jij van mij gratis een nieuwe simkaart. Aanvragen kan via de klantenservice Hoe weet je of een toestel 2G-only is?Op onze website staat een lijst van toestellen die 2G –only zijn. Weet je niet helemaal zeker welk toestel je hebt? Een handig trucje is om te kijken of je telefoon toetsen op de
Door een kleine technische storing kan ik op dit moment je dataverbruik niet correct weergeven, mijn excuses voor het ongemak 💙Ik werk hard aan een oplossing hiervoor! Update 22-03-2023 Het probleem is verholpen! Het is weer mogelijk om je dataverbruik in te zien.
In 2022 zijn de prijzen in Nederland gestegen. Dit heet prijsinflatie. Ook bij mij heeft inflatie invloed op de kosten van abonnementen. Daarom verhoog ik in januari 2023 de vaste maandkosten van de meeste abonnementen. Hiervoor gebruik ik het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Het verhogen van de kosten als gevolg van de prijsinflatie wordt inflatiecorrectie genoemd.In januari 2023 verhoog ik de vaste kosten van je telefoonabonnement met 8,6%, welke gebaseerd is op de jaarmutatie CPI (Consumentenprijsindexcijfer) van het CBS in de maand juni van het voorgaande jaar. Is jouw abonnement in de periode 1 oktober t/m 31 december 2022 ingegaan? Dan blijven de tarieven ongewijzigd.In Ik Ben en de Ben app zie je vanaf 1 januari 2023 je nieuwe bundelprijzen. Je vind ze ook op de factuur over januari 2023, die vanaf 15 februari online staat.Meer informatie vind je op de website.Vragen? Laat het in een reactie in dit topic weten!
Ondanks dat ik altijd zorgvuldig met de gegevens van mijn klanten omga, zijn er helaas bij een voormalig leveranier van mij - die het Ben Vriendenvoordeel programma beheerde- gegevens gelekt van mijn klanten. Hierbij gaat het om IBAN-nummers en emailadressen die verstrekt zijn in 2019. Dit vind ik uiteraard heel vervelend en inmiddels heb ik ervoor gezorgd dat deze gegevens zijn verwijderd en voor niemand meer inzichtelijk zijn. Ook heb ik dit datelek gemeld bij de autoriteit Persoonsgegevens. Om te voorkomen dat dit zich herhaalt en om de veiligheid van mijn systeem te garanderen heb ik extra preventieve maatregelen genomen. Goed om te weten is dat ik alle klanten op de hoogte heb gebracht, per mail, waarvan de gegevens zijn gelekt. Wat kan er met de gelekte data gebeuren?De data die naar buiten is gekomen, kan gebruikt worden om gerichte phishing acties op te zetten. Zo kun je een e-mail, telefoontje, sms of WhatsApp bericht ontvangen met de vraag op een link te klikken waarmee crimi
De feestdagen staan alweer voor de deur en een nieuwjaar is in zicht, daarom zal mijn klantenservice gesloten zijn tijdens deze feestelijke periode. Alvast fijne feestdagen en een sprankelend en gezond 2023 toegewenst! Wanneer ben ik precies gesloten? Eerste Kerstdag (25 december): de hele dagTweede Kerstdag (26 december): de hele dagNieuwjaarsdag (1 januari 2023): de hele dag
Vandaag zullen sommige informatieve topics voor een kleine periode verdwijnen. Dit komt doordat ik bezig ben om kennisartikelen te plaatsen in mijn nieuwe Knowledge Base. Om 15:00 gaat mijn Knowledge Base live en zal je alle kennisartikelen daar kunnen vinden. Bedankt voor je geduld en begrip! UPDATE: ik ben bijna klaar! Nog eventjes geduld en dan komt mijn Knowledge Base online. Je kunt straks terecht in dit overzicht: Knowledge base | Ben Community. Ook kun je er komen via de button [Knowledge Base] op mijn homepage: UPDATE: ik ben klaar! De Knowledge Base is online en kan worden gebruikt als verzamelplek voor alle kennisartikelen. Heb je tips? Plaats ze in één van mijn artikelen, dan neem ik ze mee.
Door een storing met SMS communicatie is het momenteel niet mogelijk om service SMS berichten te ontvangen vanuit Ben, ook is het niet mogelijk om de diensten te bestellen via SMS zoals bijvoorbeeld MB Extra en de dagpas. Sorry hiervoor! 09.35 uur De storing is bij deze opgelost!
Op dit moment ervaren we problemen met onze website en de Ben app. Je kunt daarom een foutmelding krijgen wanneer je de website of de app wilt benaderen. We doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen!Excuus voor het ongemak en ik houd jullie op de hoogte! 16:30 De storing is bij deze opgelost!
Welkom! Op dit moment kampen meerdere providers met een storing. Wij zijn in onderzoek en proberen het zo snel mogelijk voor je op te lossen.Sorry voor het ongemak💙 Update: Opgelost
Het onderhoud van afgelopen weekend is succesvol afgerond maar helaas is het real time verbruik op dit moment niet meer zichtbaar. Uiteraard werk ik hard om dit probleem op te lossen. Wel kan je zien hoeveel data of hoeveel minuten je nog over hebt voor het einde van deze maand. Voor de inzage in je verbruik adviseer ik om je factuur af te wachten die je halverwege de maand juli zal ontvangen. Sorry voor het ongemak💙Update: problemen met de Ben app is opgelost. Je kunt weer zelf het real time verbruik inzien.
Vanwege een storing in het systeem worden 100% verbruik sms’jes niet verstuurd. Hierdoor ervaar je problemen bij het aanvragen van MB extra. Dit komt doordat het systeem dan denkt dat je nog voldoende MB’s hebt. Wij zijn er hard mee bezig om het zo snel mogelijk op te lossen. Echter hebben wij nog geen oplossingstijd. Mocht je hier tegenaan lopen, sta ik altijd voor je klaar om de MB extra alsnog voor je toe te voegen aan de bundels. Neem hiervoor gerust contact op met mijn klantenservice. Sorry voor het ongemak!Via dit topic houd ik je op de hoogte van de storing.
Hi allemaal, Vanaf vrijdag (24 juni) zal er aan het begin van de avond onderhoud zijn aan onze systemen. Je zult het mailtje voor het maken van een leveringsafspraak bij AMP later krijgen dan je van ons gewend bent. Deze zullen wij zondag (26 juni) weer uitsturen. Sorry voor het ongemak. Staat mijn bestelling dan wel goed in het systeem?Geen zorgen, je bestelling zal gewoon goed in het systeem staan! Alleen duurt het net iets langer totdat jij het mailtje van AMP krijgt om je bezorging in te plannen. Vanaf zondag (26 juni) zullen wij de mailtjes weer uitsturen.
Goedemorgen allemaal,We hebben vannacht een update uitgevoerd, maar deze is nog niet helemaal goed afgerond. Dit kan als gevolg hebben dat je niet in kunt loggen op jouw account of app. We hopen dit spoedig opgelost te hebben.Excuus voor het ongemak!
Ik ben gerechtigd om ieder jaar in januari het maandbedrag van je Abonnement aan te passen als gevolg van inflatie. Deze aanpassing wordt gebaseerd op de stijging van het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS over het voorafgaande jaar van 1 juli tot en met 30 juni. Inflatiecorrectie wordt toegepast als:Het abonnement is ingegaan na 6 oktober 2014 Het abonnement 1 januari langer dan 3 maanden geleden ingegaan isDe inflatiecorrectie die per januari 2020 wordt doorgevoerd is 2,7%. Dit betekent dat prijzen voor de abonnementen met 2,7% verhoogd worden.Op de factuur die je midden januari krijgt staat een vooraankondiging en vanaf midden februari zie je op je januari-factuur dat de maankosten zijn aangepast. Heb je vragen hierover? Stel ze dan hieronder.
Den Haag, 25 februari 2022 – T-Mobile maakt het bellen en sms'en vanuit Oekraïne naar Nederland en andersom van 24 februari tot in ieder geval eind maart gratis. Dit geldt ook voor bellen naar lokale nummers binnen Oekraïne als je roamt. Dit geldt voor alle T-Mobile merken, inclusief Ben, Simpel en Tele2, zowel zakelijk als particulier. Hiermee wil T-Mobile het voor mensen die geraakt worden door de huidige gebeurtenissen in Oekraïne, beter mogelijk maken met hun dierbaren in contact te blijven. Søren Abildgaard: “Juist in angstige en onzekere situaties is het contact met vrienden en familie van onschatbare waarde. Nu dit zo acuut onder druk staat, willen we mensen zo goed mogelijk de kans bieden verbonden te blijven met hun dierbaren.” [Update 23/3/2022]We hebben besloten om het gratis te bellen en SMS’en vanuit Oekraïne naar Nederland en andersom te verlengen naar juli 2022. *Met uitzondering van servicenummers.
[Update 2 februari 2022]We ontvangen weer meldingen dat er een nieuwe reeks van deze SMS’jes worden verzonden over het hebben ontvangen van een voicemailbericht of gemiste oproep.Houd er dus rekening mee wanneer je een SMS ontvangt dat je goed controleert of deze van BEN afkomstig is en klik nooit op de link in de SMS!Hieronder vind je een voorbeeld van de SMS’jes in kwestie: [Update]Als organisatie zetten wij ons blijvend in om onze klanten te beschermen tegen criminelen. Om je veiligheid te garanderen, blokkeren we bij verdachte situaties je simkaart zodat criminelen geen ongestoorde toegang meer hebben tot het mobiele netwerk. Om de malware van je telefoon te verwijderen en de blokkade van je simkaart ongedaan te maken, dien je je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Om belangrijke gegevens te behouden raden we je aan om een back-up te maken van de bestanden op je telefoon.Via onze Klantenservice kan je vervolgens de blokkade van je Simkaart ongedaan laten maken. Ne
[Update 13:35Het probleem is gelukkig opgelost en alles werkt weer naar behoren. Dank voor het geduld en alvast een goed weekend!]Hallo allemaal,Op dit moment ervaren we problemen met onze website en Ik BEN App. Je kunt daarom een foutmelding krijgen wanneer je de website of app wilt benaderen. We doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen!Je kunt een MB-aanvuller of dagpas via SMS aanschaffen: SMS voor een MB Extra naar 5555: 250 voor 250 MB (3 euro), 500 voor 500 MB (5,50 euro), 1 voor 1GB (6,50 euro) of 3 voor 3GB (12,50 euro). Liever een Dagpas van 10GB (3 euro)? SMS dan 10 naar 5555.Excuus voor het ongemak en ik houd jullie op de hoogte!
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.