De Ben community naar Odido
Hier vind je alle informatie over het netwerk van Ben
Recent actief
Ik heb nog steeds geen netwerk op mijn privé adres. Ik kan niet bellen of gebeld worden.ik heb het dekkinggebied netwerk ingevuld en doorgestuurd, maar geen antwoord gekregen.ik vind het heel vervelend dat ik niet kan bellen.graag wil ik mijn abonnement beëindigen, zoals u eerder oom gemaild hebt.graag verneem ik van u hoe dit kan met nummerbehoud.graag spoedig bericht.met vriendelijke groetjan VergouwenGalder[edit: telefoonnummer verwijderd]
Hallo Zojuist heb ik bundel verhoogd naar 10.000 MB per maand maar er staat op de Ben site dat er een max van 6.500 voor gebruik binnen de EU zit. Heb net naar BEN helpdesk gebeld (Suzanne) en zei zegt dat dat niet zo is en dat ik alle 10.000 MB in EU kan gebruiken. Waarom staat het wel op de website? Heeft iemand hiermee ervaring? Bedankt
Sinds een paar dagen heb ik extra MB gekocht. Bij mijn abonnement heb ik geen mobiel internet, maar nu leek het me even handig. Maar veel apps willen het niet doen. Zoals Whatsapp, Facebook en Chrome. Maar de Ben app, internet bankieren en Spotify bijvoorbeeld doen het weer wel. Met verschillende mensen heb ik alle toestel instellingen nagekeken en ook vergeleken met iemand met het zelfde toestel en Ben abonnement. We kunnen niet ontdekken waar de fout kan zitten. Kan hier iemand het probleem verklaren?
Hi Ben, sinds ik een nieuw toestel heb is de mobiele internetverbinding erg instabiel. internet valt ook regelmatig weg terwijl het bereik prima in orde is. Met mijn andere sim kaart op KPN netwerk heb ik hier geen last van. Kunnen jullie even naar mijn internet instellingen kijken? Alvast dank!
Ik heb deze maand mijn abonnement verlengd bij ben.nl. Nu is alleen het probleem ontstaan dat iedereen die mij belt als onbekend wordt weergeven. Ook de mensen die tussen mijn contacten staan. Hoe kan ik dit verhelpen?
Hallo, sinds enige tijd zijn alle inkomende bellers ‘onbekend’. Ook weer nu ik een nieuwe telefoon heb. Ik heb ergens gelezen dat het resetten van de internet instellingen vaak de oplossing is. Kan dit bij mij ook gedaan worden? Alvast bedankt! groeten Menno
Heb sinds een paar dagen een Ben abonnement met 4G, maar er staat H op mijn telefoon i.p.v 4G. Is er iets fout gegaan met het instellen. Kan iemand mij een antwoord geven. Ik heb de telefoon meerdere keren herstart, bundel gecheckt, weet verder niet wat ik moet doen! Help alsjeblieft 🙂
Wanneer je een 4G bundel hebt besteld, dan gaat je 4G bundel binnen 30 minuten in. Het is alleen nog even noodzakelijk om je toestel te herstarten. Mocht je nog geen gebruik kunnen maken van 4G, volg dan onderstaande stappen. Let op: niet alle toestellen zijn geschikt voor 4G. Dit kun je nakijken in de handleiding van jouw toestel. Stap 1: Bekijk onze dekkingskaart om te achterhalen of jouw locatie 4G ondersteund. Stap 2: Stel handmatig jouw netwerk instellingen in. Android Als je een Android toestel hebt, is het belangrijk dat je bij de netwerkinstellingen de netwerkmodus op voorkeur voor 4G (in sommige toestellen is de benaming voor 4G "LTE"). Verder kan je controleren of je internet instellingen (APN) goed staan. De juiste APN instellingen vind je hier. iPhone Bij een iPhone kan je 4G aanzetten onder Instellingen > Mobiel netwerk > Opties mobiele data > Gesprekken en data. In datzelfde scherm kan je "Mobieledatanetwerk" openen en daar controleren of beide APN namen
Mijn 4g doet het niet terwijl hij het 4g teken wel aangeeft. Wat kan ik hier tegen doen?
Gisteren heb ik mijn iphone 6S geupdate naar IOS 13.1.2 en sindsdien kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Bij Instellingen / Mobiel Netwerk staat vermeld : Fout > Er is een update vereist om mobiele data op deze iPhone te gebruiken. De overige instellingen zijn niet meer zichtbaar. En er zijn geen updates meer beschikbaar. Ik heb al van alles geprobeerd (tig keer opnieuw opgestart, herstel netwerkinstellingen en via iTunes opnieuw reserve kopie geïnstalleerd), maar niets helpt. Het werkt ook niet op andere locaties, dus het is ook niet locatie afhankelijk. WIFI werkt prima. Ik heb nu geen andere telefoon beschikbaar om de SIM te controleren, maar het zou wel erg toevallig zijn dat na een IOS update de SIM kaart ineens niet meer zou werken? Wie kan mij hiermee helpen ? Alvast hartelijk dank!
Ik heb een nummer geblokkeerd en diegene kan mij nogsteeds bellen en smsen. Hoe kan dit?
Bij de de streepjes van het mobiele netwerk in de balk bovenin het scherm staat een kruisje. Mijn simkaart werkt wel in andere toestellen en er is geen storing bij het netwerk van Ben zelf. Wat moet ik doen? :(
Hallo, na diverse malen contact met Ben kan ik nog steeds geen sms verzenden. Het nummer van de sms centrale staat er goed in en alle trucjes met ## heb ik ook al geprobeerd. De ellende is begonnen met de nieuwe micro sim kaart. Toen ik een paar jaar geleden een mini sim kaart kreeg was dat ook al zo en heeft men iets gereset, zodat het weer goed ging. Nu blijven de problemen komen. Ik kan zelfs een nummer dat mij belt niet opnemen wel bellen. Dus elke keer als mijn vader belt kan ik niet opnemen, maar wel terug bellen. Ik krijg er ondertussen genoeg van! Wie heeft de gouden tip?
Ik ben op de vaste telefoon gebeld door 0457044265, lijkt wel Australië als ik daar op Google? Dat nr. heb ik al vaker gezien! Ik heb niet opgenomen. Maar heb wel via de mobile telf. terug gebeld, (heb een Ben abo). (stom)! De verbinding werd direct verbroken ! Dus is dat nr. dan geblokkeerd? Of hebben die onbekende mijn Ben nr. nu en maken er misschien misbruik van?? Komt iemand dit bekent voor, ik heb geen idee. Ik heb ook geen idee waarom ik mobiel terug belde?! Thanks
Ik wilde een 0900-nummer bellen, maar kreeg de melding dat dat niet is toegestaan. Ik kan nergens ontdekken waar ik dat zelf kan deblokkeren. Kunnen dergelijke nummers worden gedeblokkeerd!?
G通常在星期三使用数据,然后从今天早上开始,我将无法使用数据。电话的信号显示为4G,我可以给其他人打电话。
Ik heb een nieuwe gsm gekocht een BlackBerry maar hij rinkelt maar een paar seconden hoe zou je dat moeten aanpassen voor dat die langer belt
Kun je ook alle inkomende byitelandse nummer blokeren zodat geen een ander land je kan bellen. Word hier hellemaal gek van. Word iedere dag mibimaal 20x gebeld door nummers uit het buitenland. Als ik het betreffende nummer zelf heb geblokeerd word ik weer door een ander land gebeld. Hier zit max 1 uur tussen. Vaak nog niet eens. Weet me geen raad meer HELP!!!!!!
Hallo, wanneer ik op mijn 4g netwerk zit, doen bepaalde apps het soms niet. Als ik Google maps heb afgesloten laad hij de bestemming en route niet. Daarnaast werkt YouTube niet op de app maar wel via internet, en de Playstore werkt ook niet. Voor de rest werken wel alle apps, iemand enig idee wat dit is?
Ik kan geen 0900 nummers bellen hoe moet ik dit activeren
Hallo, Sinds een paar dagen krijg ik de melding inloggen bij netwerk bij het aanzetten van mij internet. Ik moet me dan inloggen op de home pagina van Ben.nl. Na dit gedaan te hebben werkt mijn internet nog steeds niet. Ook heb ik een eigen toegangspunt gemaakt zoals vermeld op de site dit werkt nog steeds niet. Graag zie ik dit probleem snel opgelost omdat ik zo buitenshuis niet te bereiken ben. Met vriendelijke groet.
Slecht bereik en zeer wisselend ( overal, dus niet alleen thuis) wisselend van geen bereik tot af en toe 2 streepjes. bij telefoneren, steeds wegvallen van gesprek. sinds vorige week bij Ben, dus op dit moment zeer teleurstellend 😅
Ik wordt 3 tot 4 keer per week gebeld door een anonieme beller. Dit gaat al maanden. Meestal gaat hij 2 tot 4 keer over. Ik neem niet op. Er is bijna niemand aan wie ik mijn nummer heb gegeven. Hoe kan ik daar vanaf komen?
Ik ben met de ferry op en neer naar engeland gevaren, ik krijg bij het naderen van ijmuiden toen ik keek of er al dekking was, een smsje dat ik 5 euro buiten de bundel was gegaan. Een minuut later weer een, dat ik 10 euro buiten de bundel was gegaan. Terwijl mijn toestel op vliegtuig mode heeft gestaan. En alleen op het einde van de oversteek even aan ging om de dekking te bekijken. En dan weer uit ging. Ook op mijn ben heb ik nog ruim 2.5 gb over En 100 van de 100 belminuten. Rara, wat is er aan de hand? Met vriendelijke groet Kees
Ook ik krijg steeds nummer onbekend als iemand mij wil bellen. Hoe krijg ik dat opgelost
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.