De Ben community naar Odido
Hier vind je alle informatie over het netwerk van Ben
Recent actief
HALLO KAN IK EEN ANTWOORD KRIJGEN AANGEZIEN IK 3 TOPICS HEB GEPOST GISTEREN EN VANDAAG NU ZIE IK MENSEN DIE POSTEN EEN TOPIC DIE KRIJGEN BINNEN EEN HALF UUR EEN BERICHT VAN DE MODERATOR EN HET IS OOK NIET MOGELIJK OM DE KLANTENSERVICE TE CONTACTEREN AANGEZIEN HET EEN 0900 NUMMER IS DUS GRAAG Z.S.M. ANTWOORD ANDERS BEEINDIG IK ME ABBONOMENT VANDAAG NOG AANGEZIEN IK BEDENKINGSTIJD HEB EN IK ME NIET DISRESPECTVOL LAAT BEHANDELEN !!!
Ik heb een BMW car spot LTE gekocht en daarin een sim only van ben in gestopt. Car spot is eigenlijk een ‘mifi router’. Pin eerst uitgezet op een telefoon. Car spot geeft aan LTE verbinding, maar is erg langzaam. Websites laden lukt niet. Ik kan inloggen op de router en daar instellingen wijzigen maar ik weet niet wat en of dat wel nodig is. Help!
Ik heb nu al een paar keer geprobeerd naar België te bellen, maar hij schakelt niet door. Heb de stappen al doorgenomen. Wat nu?
Ik wil zo snel mogelijk af van de dienst mobl apps. Hoe die ik dit!
Hoi, Mijn 3G netwerk doet het al een aantal dagen niet op mijn mobiel. Ik krijg bij mobiele data "H+" in beeld. Ik heb dit abonnement al een tijdje en niet eerder problemen mee gehad. Heb al het een en ander geprobeerd, waaronder telefoon opnieuw opstarten, maar dat werkt niet.Sinds kort heb ik een nieuwe telefoon, misschien ligt het daar aan. Maar in het begin deed mijn 3G het wel gewoon daarop.
Ik heb gisteren 4G aangezet in mijn abonnement. Vandaag heb ik mijn telefoon 2x opnieuw aan gezet. Al mijn instellingen lijken goed te staan maar ik krijg nog steeds nergens 4G. Hoe kan dat?
Hallo, Ben nu een paar dagen in Duitsland en heb wanneer er geen WiFi in de buurt is, constant “geen service” in beeld staan. Kunnen jullie checken of de simkaart een reset nodig heeft? Of dat er ergens anders instellingen moeten worden aangepast? Alvast bedankt!
Ik bel nog met toestellen die alleen geschikt zijn voor het 2G netwerk. (Nokia 107; Samsung E1190). Sinds enkele maanden is de gesprekskwaliteit een stuk verminderd. Bij zowel inkomende als uitgaande gesprekken vallen stukken weg etc. Ik dacht eerst dat het aan de telefoon lag; maar bij beide toestellen heb ik dit probleem. Hebben anderen die ervaring ook? En wordt inderdaad vooruitlopend op de opheffing van 2G bij het Tmobilenetwerk nu al afgebouwd?
Hi! Dit probleem is wereldwijd bekend sinds 2016, maar dit is nooit verholpen. In het netwerk van T-Mobile, waar Ben onderdeel van is, zit een bug waardoor ik Pokémon Go niet op kan starten. Momenteel heb ik een OnePlus 7 Pro, en ondanks het proberen van tientallen oplossingen lijkt niks te werken. Nu dus mijn vraag, hoe is dit nou echt op te lossen?
Ik heb vandaag sinds heb begin van de middag geen service meer, wel WiFi. Ik heb de netwerkinstellingen opnieuw geïnstalleerd, een update gedaan en wel tig keer mijn telefoon aan en uitgezet maar niks werkt. Iemand nog een andere oplossing? Tessa
Sinds 1 augustus is mijn abonnement vernieuwd en heb ik geen 4g verbinding meer. 3G werkt wel. Ik heb mijn APN gecontroleerd en alle overige instellingen die met 4G te maken hebben. O, ja in mijn abonnement heb ik 4G abonnement afgesloten.
Ik heb sinds 2 dagen Ben, helaas werkt mijn internet niet. Ik heb alle instellingen gecontroleerd en opnieuw opgestart. Wat nu????
Mijn telefoon staat op Turkije terwijl we in Griekenland zitten. Die van mn moeder staat wel op Griekenland. Nu ontstaan er allemaal kosten buiten mn bundel. Hoe kom ik ook op Griekenland met m'n mobiel zodat ik binnen de eu val
Hallo. Ik heb sinds vandaag een probleem met bellen. Het geluid valt steeds weg waardoor ik mijn gesprekspartner niet hoor en hij/zij mij ook niet. Is er momenteel een storing of ligt dit aan mijn telefoon?
Dag, Sinds een aantal dagen werkt mijn ben mobiel internet totaal niet. Bellen werkt wel. Ik heb wel 3G/HSPDA verbinding op mijn ben simkaart in mijn moto g(6) dualsim. Het lettertje 'H' rechtsboven is echter grijs. Dit niet werken kan verband houden met een een recente android 9 update. Ik heb alles geprobeerd, APN handmatig instellen, toestel herstarten, simkaart verwijderen en andere simkaart proberen. Die deed het trouwens prima. Ik heb zelfs net mijn abonnement (na het verschijnen van dit probleem) aangepast zodat ik 4G heb, maar die verbinding zie ik nooit verschijnen. Dit terwijl 4G wel werkt op mijn andere simkaart. Kunnen jullie mij hiermee helpen? Vriendelijke groet
Ik heb een Fairphone 2 en had een nieuwe ben sim kaart besteld. Na de activatie werkte het internet niet direct maar ik kon dit zelf oplossen door bij "settings">"data usage"> "cellular networks">"Access point names" te kiezen voor "Ben Internet Abonnee (internet.ben)". Het stond automatisch op "Ben Internet Prepaid". Na het veranderen van de instelling heb ik mijn toestel opnieuw opgestart en toen werkte het internet gewoon. Ik wilde dit graag delen mocht er iemand anders zijn met een FP2 met hetzelfde probleem. Groetjes, Ricarda
Voor het eerst in jaren heb ik problemen met het netwerk in het buitenland. Ik kan alleen verbinden met het wifi-netwerk van de camping, maar buiten de camping kan ik niets. Mijn dochter heeft sinds vorige maand een abonnement via Ben en kan overal verbinden met beschikbare wifi-netwerken of internetten via haar bundel, terwijl ik niet eens een netwerk en om te bellen. Ik heb zojuist geprobeerd om de Ben klantenservice te bellen, maar ook dat lukt niet omdat ik niet ben aangemeld bij een netwerk. Het lijkt alsof de problemen bestaan sinds ik vorige maand mijn abonnement heb aangepast en één voor mijn dochter heb toegevoegd. Ik krijg ook geen waarschuwing wanneer uk roaming uitzet, noch een tweede tijd wanneer ik roaming weer aanzet. Kan iemand dit probleem verhelpen? Het is erg vervelend om in het buitenland niet bereikbaar te zijn, ook niet telefonisch.
Hoi, Ik zit nu in Noorwegen en ik ben door mijn internetbundel heen. Nu wil ik graag nog extra MB aanvragen, maar steeds als ik klik op ja, ik weet het zeker, zegt hij dat er iets mis is gegaan. Wat gaat er fout? Groetjes Hanne
Ik kan geen 0900 nummer bellen.
im traveling in Paris and I’m without internet because it’s saying no service
Ik heb een abonnement, maar sinds vanmiddag doet mijn internet het niet meer... wat kan ik doen?
Hi guys! I have a quick question. I chose a bundle with 300 minute/sms in it, but when I called my friend recently to see if my phone number has already been transferred, it ate 1EUR extra off my account. I assume I have to specify which option I prefer, the minutes or the sms, but I don't know how...What code should I use? I'll be grateful for your help! Side note: How do I pay the 1,04EUR in "Buiten de bundel" section? Thank you! Aneta
Ik heb tot een week geleden altijd overal goed wifi gehad, maar nu heb ik niets meer en heb mijn telefoon thuis en op de zaak opnieuw moeten instellen en daar heb ik nu weer wel wifi maar verder heb ik geen wifi verbinding, hoe kan dit nu zo opeens?
Als mensen bij bellen gaat mijn telefoon vaak niet over. Ze krijgen dan of gelijk de voicemail of ze horen we een toon, maar bij mij gaat de telefoon niet over. Ik krijg soms wel een sms’je dat ik gebeld ben, maar dit is vaak veel later. Zo werd ik vandaag om 10:52 gebeld, maar mijn telefoon is niet afgegaan en kreeg het sms’je van de gemiste oproep pas om 11:39. Ik heb een IPhone 7 en de simkaart die ik heb zat ook in mijn vorige telefoon (samsung) en daar had ik het probleem niet. Ligt dit aan de provider of is het een probleem met de telefoon. de telefoon staat niet op ‘niet storen’.
Dag Ben, Graag de 0900 blokkade eraf halen. Mijn gegevens staan in mijn profiel. Bij voorbaat dank.
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.