De Ben community naar Odido
Hier vind je alle informatie over het netwerk van Ben
Recent actief
Sinds ik terug ben van vakantie buiten de EU, heb ik geen mobiel internet meer. Ik heb tijdens mijn vakantie buiten de EU alles uitgezet, gegevens, data, roaming, vliegtuigmodus ect. Behalve Wifi. Beste Ben, alles geprobeerd maar krijg internet niet meer aangeslingerd via mijn bundel. Kunnen jullie me helpen? Grt.
SMS met tan ontvang ik niet van ING, is deze dienst geblokkeerd? Al contact gehad met ING, telefoonnummer klopt.
Beste Ben, Ook ik heb last van niet gebeld kunnen worden door mensen met een vaste telefoon. Via het Forum lees ik dat ik niet de enige ben. Voor bepaalde familieleden is het uiterst belangrijk dat ik bereikbaar ben. Kom van Tele2 met nummerbehoud. Graag z.s.m. oplossen!
Heb net een nieuw toestel de A70, maar onthoudt de wifi connectie niet. Gezien het binnen de wettelijke 14dgn bedenktijd valt, wil ik van het toestel af!!!!! Probeer BEN al de gehele dag te bellen, maar met geen mogelijkheid benaderbaar!!! WAT een K*T service!!!!
Hallo, Ik kan geen 0900 nummers bellen. Graag blokkade opheffen. Alvast bedankt, Marlies
Ik heb sinds vandaag een abbonement bij Ben en mijn nummer is behouden (van Vodafone). Ik kan echter nu niet gebeld worden, alleen zelf bellen. Wat kan ik hier aan doen?
Mij lukt het niet om te bellen naar Duitsland, graag blokkade opheffen. Dank je
Hallo Ben, Ik hoor laats vaker dat iemand mij probeerde te bellen, maar mijn mobiel ging niet over. Ik krijg soms later op een dag een sms dat ik gebeld werd, maar geen melding van gemiste oproepen. Laatst had iemand een voicemail ingesproken, maar ik had er geen bericht van ontvangen en de voicemail stond er ook niet meer. Het was heel vervelend omdat het over een sollicitatiegesprek ging. Ik ben ooit een klant van Telfort geweest, maar al jaren heb ik het abonnement bij jullie. Zou het daar aan kunnen liggen? Alvast bedankt voor jullie hulp. Met vriendelijke groet, Ada
Ls, Waarom is het niet mogelijk om anoniem mobiel te bellen terwijl dit bij andere providers wel mogelijk is? Bij mijn keuze voor BEN ging ik er van uit dat dit uiteraard standaard zou zijn. Zeer teleurstellend. henknan
De marketeers van BEN en T-Mobile hebben zitten te slapen en wel omdat de hulptelefoonlijn van "G4 voor thuis van T-Mobile" ook eindigd op 1200 en die kan dus niet bereiken omdat iedere 1200 cijfercombo je automatisch verbind met het BEN-helplijn. Aangezien BEN een dochteronderneming is van T-Mobile, is het mij overduidelijk dat een marketeer heeft zitten te slapen, een slimme marketeer zou immers een hulplijn van Vodafone dwarsbomen maar niet van hun moedermaatschappij; Als ik 1200 bel met vragen dan heb ik kut-contact. Uw medewerkers kunnen mij dan niet of lastig verstaan. Als ik daarna direct een ander nummer bel, dan kunnen ze me prima verstaan dus de fout lijkt bij jullie te liggen en niet bij mijn toestel Ulefone Armor 5. Dit topic is dus geen toestelvraag, maar een storingsmelding van jullie telefooncentrale. Jullie moeten dat effkes regelen dat jullie ook voor china-phones goed bereikbaar zijn. Oh en ik zit niet te wachten op een antwoord van "u heeft niet uw toestel beste
Ik wil met mijn laptop verbinding maken door middel van een hotspot met internet. Maar hiervoor heb ik een vast IP-adres nodig. Kan ik deze vast laten leggen door BEN? Ook als ik door het hele land reis?
Bekijk op mijn dekkingskaart wat de dekking is, en of er storingen of werkzaamheden worden uitgevoerd. Is er geen storing op jouw locatie maar merk je wel problemen, dan kun je via de dekkingskaart hier melding van maken. Ik onderzoek vervolgens jouw melding en neem contact met je op. Helpt dit allemaal niet of kom je er niet uit? Laat hieronder een berichtje achter.
Bekijk op mijn dekkingskaart wat de dekking is, en of er storingen of werkzaamheden worden uitgevoerd. Is er geen storing op jouw locatie maar merk je wel problemen, dan kun je via de dekkingskaart hier melding van maken. Ik onderzoek vervolgens jouw melding en neem hierover contact met je op. Helpt dit allemaal niet of kom je er niet uit? Laat dan een reactie achter.
Ik kan geen SMS berichten versturen met mijn BEN simkaart in Groot-Britannië. Ik heb al verschillende mobiele netwerken manueel proberen selecteren en de SMS centrale te resetten, maar nog geen succes gehad. Bellen lukt wel, gebeld worden ook (alhoewel het soms blijkbaar heel lang duurt eer de verbinding tot stand komt), en sms berichten ontvangen ook. Mobiel internet werkt ook, echter heel traag. Model is Motorola G5S. De error boodschap is code 38. Ik heb al geprobeerd met en zonder de landscode.
Dat MMS is gedeactiveerd, dat weet ik. Maar ik wil een SMS versturen. Dan krijg ik bovenstaande melding. Ik kon tot 3 weken geleden nog gewoon een SMS versturen. Ik heb nog een beltegoed in mijn abonnement van 5 minuten. Zou dat de oorzaak kunnen zijn? Wie kan mij helpen?
Ik kan sinds kort niet meer bellen naar t buitenland. België in dit geval nu. Krijg telkens de melding dat ik de klantenservice moet raadplegen. Voorheen altijd gedaan zowel naar en vanuit België naar Nederland. Nooit geen problemen. Nr al aangepast. Roaming staat aan. Simkaart ontgrendeld....weet het niet meer. Bundel is voldoende.....
Hallo, mijn 4G werkt niet en als ik gebeld wordt, staat er dat een onbekend nummer mij belt, hoewel de instellingen van beide hier niet naar staat. Nu is dit al een keer eerder gebeurd en na een reset van mijn kaart en een aantal instellingen opnieuw in te stellen is het weer gelukt om gebruik te maken van het 4G netwerk en hd ik ook geen problemen meer met het bellen. Nu heb ik alle instellingen weer op dezelfde manier ingesteld, maar hlaas heeft dit niet geholpen. Zou er een reset uitgevoerd kunnen worden op mijn sim kaart? Misschien zal dat dit keer weer werken. Mvg, Ezra
Wij krijgen de laatste tijd vaak de melding dat alle oproepen die binnenkomen als anoniem worden weergegeven. Super onhandig natuurlijk zo weet je nooit wie er belt. Gelukkig is dit eenvoudig door ons op te lossen. Als jij dit probleem ook hebt helpen wij je graag verder. Je kunt hieronder een bericht achterlaten.
Hallo community, Het is mogelijk om sms-berichten te verzenden per email zolang je een telefoonnummer hebt en weet wie hun provider is. Als je bijvoorbeeld een sms-bericht per e-mail wilt sturen naar iemand die als provider Virgin Mobile Canada gebruikt, stuurt je het in de volgende indeling: 555-555-5555@vmobile.ca Of zoiets. Want voor elke provider is het net wat anders. De ontvanger kan je bericht beantwoorden en jij ontvangt het per e-mail. Deze functie werd meer gebruikt toen sms-berichten nog nieuw waren, maar het is nog steeds nuttig als je met iemand contact moet opnemen en alleen toegang hebt tot e-mail. En/of de ontvanger geen internet maar wel sms toegang heeft. Mijn vraag is dus; weet iemand wat er hoort te staan na het apestaartje als je een mail als sms wil sturen (555-555-5555@???.???) naar een persoon die BEN als provider heeft?
Ik kan geen SMS versturen naar Canada, in Nederland kan ik gewoon SMS-en.
Ik heb een samsung j6+. Heb mijn instellingen van het mobiele internet gecontroleerd, telefoon uit en aangezet, netwerkmodus staat op automatisch schakelen tussen 2g/3/g4g. Ik heb af en toe geen verbinding met hoogstens een H bij het icoontje. Hoe krijg ik wel 4g?
De laatste dagen heb ik geen mobiel internet meer. Heb alle instellingen doorlopen en opnieuw opgestart. Dan linkt er verbinding te zijn ( H) maar zeker geen 4G. Hoe kan ik dit oplossen? Gr Sandra
Hallo, ik heb tot 2x toe deze week mijn 4g aangepast naar 4g+ alleen wordt het weer terug gezet naar 4g. Ik selecteer alles en dus ook 4g+ en zie dat ik een euro meer moet betalen. Ik krijg een mail met nieuwe abonnement en vervolgens weer 4g. Ik hoor graag waarom dit zo gaat? Groet Marieke
Is het mogelijk om op de één of andere manier een soort "MB extra" te kopen voor de Verenigde Staten ? Dit is dan voor een vakantie. Op de site kan ik alleen vinden dat "MB extra" niet geldig is voor de Verenigde Staten.
Hoi, Er zijn drie Ben abonnees in mijn omgeving (mijzef incluis) die last hebben van gemiste oproepen die niet binnen zijn gekomen. De telefoon gaat dus niet over. En het inkomende gesprek staat daarna ook niet in de bel geschiedenis. Achteraf (soms) wel een SMS van een gemiste oproep. Ook heeft iemand mijn voicemail ingesproken met de opmerking dat mijn telefoon "... is nu niet bereikbaar". Uiteraard zijn alle instellingen gecontroleerd en de telefoons meerdere malen herstart. Graag advies. Dank.
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.