De Ben community naar Odido
Al het nieuws en mededelingen vind je hier!
Recent actief
Op dit moment wordt er naar sommige klanten een sms gestuurd over het e-mailadres. Dit bericht is afkomstig van Ben. Overigens was het niet de bedoeling dat deze verzonden werd, hierom zijn mijn collega’s een onderzoek gestart om te kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Maak je in ieder geval geen zorgen! Het is niet nodig om hiervoor contact op te nemen. Wij zullen dit voor jou uitzoeken en via dit topic op de hoogte houden. Update: Ik heb geprobeerd om een e-mail te sturen en dat is niet gelukt of ik heb daar een foutmelding op gekregen. Mocht je e-mailadres wel kloppen controleer dan of mijn mailadres niet geblokkeerd is in jouw mailbox.
Op dit moment ontvang ik meldingen dat een aantal van mijn klanten in regio Arnhem problemen ervaart met mobiel internet.Ik ben op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Sorry voor het ongemak!Ik hou je hier op de hoogte!
Op donderdag 3 oktober van 0:00 uur tot en met donderdag 3 oktober 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan hieronder.
Al een paar jaar slaan Ben en Omapost de handen ineen om zoveel mogelijk harten te verwarmen tijdens de kerst. Wie stuur jij dit jaar een gratis kaartje op? Hoe werkt Ben Hartverwarmend? De afgelopen weken hebben we samen mensen verzameld die een kerstkaart verdienen. Je kunt vanaf nu helpen om kerstkaarten te schrijven. Dit kun je doen via Kerst.ben.nl Schrijf een kerstwens aan een onbekend persoon die is aangemeld door een andere Ben klant. Of schrijf een kaartje aan iemand die je zelf kent. Jij kiest de afbeelding en schrijft de tekst, ik zorg ervoor dat alle kaarten vóór de kerst per post worden bezorgd.Dus waar wacht je nog op? Stuur snel een hartverwarmend kaartje op via kerst.ben.nl! Ben vaak gevraagdMag je meer dan één kerstkaart versturen?Als je klant bent bij Ben kun je maximaal drie kaarten schrijven en versturen via kerst.ben.nl. Zo heb je de mogelijkheid om een onbekende blij te maken met een kerstkaart, maar ook iemand uit je eigen omgeving. In totaal kan Ben 60.000 ka
Op dinsdag 10 september van 05.30 uur tot en met dinsdag 10 september 08.00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan hieronder.
Op dinsdag 27 augustus 00:00 uur tot en met dinsdag 27 augustus 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan hieronder.
Je kreeg een sms’je en een e-mail van me, waarin ik je vertelde dat ik je gebruikersnaam voor Ik Ben heb aangepast. Misschien ben je nu aan het googelen of ik dit echt was. Ja, ik was het echt.Waarom deze aanpassing?Ik wil je gegevens natuurlijk zo goed mogelijk beschermen. Ik ben altijd aan het kijken hoe ik dat nog beter kan doen. Daarom heb ik deze aanpassing nu gedaan. Het gaat daarbij om Ik Ben en de Ben app.Hoe nu inloggen?In de sms en e-mail die je kreeg, staat je nieuwe gebruikersnaam. Daarmee kun je opnieuw inloggen. Gewoon met je vertrouwde wachtwoord, want dat is hetzelfde gebleven. Ben je je wachtwoord vergeten? Dat kan de beste overkomen natuurlijk. In de e-mail vind je een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen.Voordelen Ik Ben omgevingWat kun je ook alweer met Ik Ben en de Ben app? Een heleboel. Je kunt bijvoorbeeld je gegevens inzien, je verbruik en je facturen bekijken, mijn tarieven in het buitenland opzoeken of extra data kopen. Kortom: superhandig.Heb je
Op zaterdag 17 augustus 00:00 uur tot en met zaterdag 17 augustus 06:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan hieronder.
Op zaterdag 20 juli 00:00 uur tot en met zaterdag 20 juli 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan hieronder.
Op woensdag 3 juli 00:00 uur tot en met woensdag 3 juli 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan hieronder.
[30-06-2024, 15:00 uur] Op dit moment kunnen klanten in de regio Amsterdam, Utrecht en Flevoland problemen op mijn mobiele netwerk ervaren. Ik doe er alles aan om deze problemen zo snel mogelijk te verhelpen.In dit topic houd ik je op de hoogte.18:00 De storing is verholpen, je kan weer bellen en je mobiele internet gebruiken. Mocht het nog niet werken, start dan even je telefoon opnieuw op.
Op woensdag 26 juni van 07:00 uur tot en met woensdag 26 juni 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan hieronder.
Op woensdag 19 juni van 22:00 uur tot en met woensdag 19 juni 23:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan hieronder.
Op maandag 17 juni van 22:00 uur tot en met dinsdag 18 juni 2:00 vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan hieronder.
Op zaterdag 15 juni van 0:00 uur tot en met 06:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan hieronder.
Op dit moment ervaren wij een storing hierdoor zijn wij telefonisch niet goed bereikbaar. Wij proberen dit zo snel mogelijk op de lossen. Je kunt mij wel bereiken via de chat of via Social Media. Via dit topic houd ik je op de hoogte van de storing. Sorry voor het ongemak💙
Op dinsdag 4 juni 2024 00:00 uur tot en met dinsdag 4 juni 2024 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan hieronder.
Op zaterdag 18 mei van 0:00 uur tot en met 06:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan hieronder.
Op dinsdag 7 mei 00:00 uur t/m dinsdag 7 mei 08.00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen.Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Vanaf maandag 22 april 2024 geniet jij van de beste deals zonder poespas. Geniet tijdens mijn Hebbes weken van o.a. 100% korting op aansluitkosten en mooie kortingen op 10, 15 en 20GB data! 100% korting op aansluitkostenGeniet tijdens de Hebbes weken van 100% korting op aansluitkosten t.w.v. € 20! Korting op 10GB, 15GB en 20GBGeniet tijdens de Hebbes weken van mooie kortingen op diverse (data)bundels.200 bel/sms + 10GB voor maar € 9 200 bel/sms + 15GB voor maar € 10 200 bel/sms + 20 GB voor maar € 12Kies je voor onbeperkt bellen en sms? Dan geniet je van onderstaande korting.Onbeperkt bel/sms + 10GB voor maar € 11 Onbeperkt bel/sms + 15GB voor maar € 12 Onbeperkt bel/sms + 20GB voor maar € 14 In de spotlight: deze toestellen wil je hebbenSamsung Galaxy A5515 GB + 200 min: € 10Toestel: € 16Totaal: € 26 Apple iPhone 14, 128 GB15 GB + 200 min= € 10Toestel = € 29Totaal: € 39 OPPO A5815 GB + 200 min: € 10Toestel: € 7Totaal: € 17 Sim OnlyBen je nog voorzien van een goed, werkend toestel? Ki
Op zaterdag 13 april van 0:00 uur tot en met 06:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen.Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Door een migratie op ons netwerk, kan het zijn dat er geen gesprekken ontvangen kunnen worden op dit moment. Ontzettend sorry voor het ongemak! Wij zijn hard bezig om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. De volgende stappen kunnen alvast uitgevoerd worden, in bijna alle gevallen is het probleem hiermee verholpen.- Start de telefoon opnieuw op.- Heeft het herstarten van de telefoon niet geholpen? Reset de netwerkinstellingen op de telefoon en herstart de telefoon opnieuw. Mocht jij hier vragen over hebben, stel ze dan gerust hieronder.Mijn excuses voor het ongemak! 🌷 Update 08-02-2024 Inmiddels is de storing verholpen!
Op zondag 31 maart en maandag 1 april is de klantenservice wegens 1e en 2e Paasdag gesloten.Regel alles in de Ik Ben app of zoek het antwoord op je vraag in mijn Knowledgebase.Heb je vragen waarop je het antwoord niet kan vinden of lukt het niet in Mijn Ben? Start dan een nieuw topic. Er komt zo snel mogelijk iemand bij je!
Op dinsdag 12 maart 2024 00:00 uur tot en met dinsdag 12 maart 2024 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen.Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op zaterdag 24 februari van 0:00 uur tot 06:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen.Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.