De Ben community naar Odido
Al het nieuws en mededelingen vind je hier!
Recent actief
Ben jij op zoek naar de mooiste acties? Dan zijn de Hebbes weken écht iets voor jou!Vorig jaar waren de Hebbes weken een groot succes, dus ook dit jaar breng ik mijn actie weer terug! Vanaf maandag 22 januari 2024 geniet jij van de beste deals zonder poespas. 100% korting op aansluitkostenGeniet tijdens de Hebbes weken van 100% korting op aansluitkosten t.w.v. € 20! 15GB data voor € 11Waarom zou je voor minder data gaan als je nu voor een superscherpe prijs van 15GB data kunt genieten? Tijdens de Hebbes Weken regel ik dit voor jou. Dit betekent dat je al voor € 11 per maand 15GB data hebt i.c.m. met 200 bel/SMS. Dit wil je toch niet missen? In de spotlight: deze toestellen wil je hebben!iPhone 14 128 GB15 GB + 200 bel/sms: € 11Toestel: € 30Totaal: € 41 Samsung Galaxy S21 FE15 GB + 200 bel/sms: € 11Toestel: € 15Totaal: € 26 OPPO A7915 GB + 200 bel/sms: € 11Toestel: € 15Totaal: € 26 OPPO Enco Buds2 cadeauOntvang de OPPO Enco Buds2 bij aankoop van een OPPO A79 5G.Promoperiode: 22 januar
Op Maandag 15 Januari 23:59 uur t/m Dinsdag 16 Januari 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Door een storing werkt mijn voicemail op het moment niet. Ik doe mijn best dit zo snel mogelijk te verhelpen. Mocht je hier vragen over hebben, stel ze mij dan hieronder.Mijn excuses voor het ongemak.
Op Zaterdag 16 december 0.00 uur t/m zaterdag 16 december 05.00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op maandag 11 december 23:59 uur t/m dinsdag 12 december 2023 08.00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op maandag 27 november 23:59 uur t/m dinsdag 30 november 2023 08.00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op zaterdag 18 november 0.00 uur t/m zondag 19 november 2023 06.00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Geniet tussen maandag 13 en maandag 27 november 2023 van onze Black Friday deals zonder poespas. Zo geniet je o.a. van korting op 15GB en gratis aansluiten. Korting op 15GBHoe meer GB hoe beter! Tijdens Black Friday krijg je nu 15GB voor de prijs van 10GB. Zo geniet je van 15GB + 200 bel/sms voor maar € 10 per maand en van onbeperkt bel/sms voor maar € 12 per maand. Gratis aansluitenTussen 13 en 27 november 2023 ontvang jij 100% korting op aansluitkosten t.w.v. € 20. Deze zijn dus helemaal gratis! In deze periode focus ik me op:Samsung Galaxy S23, 128GB Zwart - Nu met een Galaxy Watch6 40mm LTE cadeau 15GB + 200 bel/sms - voor maar € 10 p/m Toestel: € 27 p/m Totaal: € 37 p/m OPPO Reno10 Grijs 15GB + 200 bel/sms - voor maar € 10 p/m Toestel: € 19 p/m Totaal: € 29 p/m Apple iPhone 14, 128GB Zwart 15GB + 200 bel/sms - voor maar € 10 p/m Toestel: € 30 p/m Totaal: € 40 p/m Google Pixel 7A, 128GB Zwart 15GB + 200 bel/sms - voor maar € 10 p/m Toestel: € 15 p/m Totaal: € 25
Ben zoveel meer dan een appje. Wie raak jij écht met een gratis kerstkaart?De feestdagen komen er weer aan. En natuurlijk kun je iedereen dan gewoon een appje sturen. Helemaal oké. Maar er zijn ook mensen die wel wat extra aandacht, steun en liefde verdienen. Samen met mij kun je zo iemand écht raken met een gratis kerstkaart. Hoe fijn is dat? Dus wie bezorg jij zo’n geluksmomentje in de bus of op de mat?Een bekende die er altijd voor je is of juist een onbekende die je wel iets feestelijks gunt? Kies maar wie je extra wilt verassen. Dan zorg ik niet alleen voor alle lieve kerstappjes, maar ook voor de allerliefste kerstkaarten. Zo werkt de Ben kerstactie1: De afgelopen weken hebben we samen duizenden adressen van mensen verzameld die een echte kerstkaart verdienen.2: Je kunt vanaf nu helpen om kerstkaarten te schrijven naar een onbekend persoon die is aangemeld door een andere Ben klant. Of schrijf een kaartje aan iemand die je zelf kiest.3: Kies uit een kerstkaart met een ‘Raad de k
Op zaterdag 4 november van 18:30 uur t/m zondag 5 november 17:30 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op woensdag 1 november 06:30 uur t/m 07:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
De storing in de omgeving van Elburg is nu verholpen. Ik wil je bedanken voor je geduld en nogmaals mijn excuses voor de ongemakken die de storing met zich mee heeft gebracht.
Op zondag 22 oktober 23:00 uur t/m maandag 23 oktober 2023 08.00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op zaterdag 21 oktober van 0:00 uur tot en met zaterdag 21 oktober 06:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen op Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op maandag 7 augustus 23:59 uur tot en met dinsdag 8 augustus 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op vrijdag 14 juli 2023 20:00 uur t/m zaterdag 15 juli 2023 06:00 vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Vanaf maandag 10 juli 2023 wordt Klantvoordeel nóg leuker! Sinds augustus 2022 is Klantvoordeel al beschikbaar. Heb je meerdere mobiele Ben abonnementen op hetzelfde adres? Dan ontving je al 1GB extra data. Heb je een mobiel Ben abonnement i.c.m. Internet van Odido? Dan ontvang jij ook nog eens € 5 korting op je Odido-factuur. Gebruik jij maandelijks veel data? Dan wordt Klantvoordeel voor jou wéér wat beter! Vanaf 10 juli voer ik namelijk de volgende wijziging in:Heb je een databundel van 1 GB – 4,9 GB? Jij ontvangt 1 GB! Heb je een databundel van 5 GB – 9.9 GB? Jij ontvangt 3 GB! (Nieuw) Heb je een databundel van 10 GB of hoger? Jij ontvangt 5 GB! (Nieuw)De € 5 korting die je ontvangt op je factuur van Internet van Odido blijft hetzelfde. Heb je nog vragen over Klantvoordeel? Laat het me gerust weten in een reactie hieronder of start een nieuw topic en vraag het de Community! De groeten van Ben® Relevante kennisartikelen
Vanaf maandag 10 juli 2023 wordt internetten nog leuker; ik verhoog namelijk de internetsnelheid voor 4G en 4G Extra Snel! Ik ben altijd bezig om mijn netwerk te verbeteren, want ik wil je een snelle en stabiele ervaring bieden. Daarom krijg je vanaf nu een hogere internetsnelheid. Maximaal 200 Mbit/s (was eerst 100Mbit/s). Hieronder zie je mijn nieuwe snelheden. Ze gelden meteen. Verhoging internetsnelheid 4G 4G Extra Snel Download Upload Download Upload Maximale snelheid* 200 Mbit/s 50 Mbit/s 300 Mbit/s 75 Mbit/s *De maximale geraamde internetsnelheid is o.a. afhankelijk van het type toestel, omgeving, bereik en drukte op het netwerk. Heb je nog vragen over deze snelheidsverhoging? Laat het me gerust weten in een reactie hieronder of start een nieuw topic en vraag het de Community! De groeten van Ben® Relevante kennisartikelenhttps://community.ben.nl/previe
Op zondag 9 juli 2023 23:59 uur t/m maandag 10 juli 2023 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart. Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op maandag 3 juli 2023 23:59 uur t/m dinsdag 4 juli 2023 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Goed nieuws voor klanten die zich in de Noordzee roaming zone bevinden! Ik heb goed nieuws voor jou! Vanaf vandaag bel, sms en internet jij veel voordeliger op de Noordzee. Dankzij onze samenwerking met roaming partner Tampnet creëren we zo een veel toegankelijker alternatief voor de communicatie via satelliet of marifoon op de drukstbezochte vaarroute van Europa. Bevind jij je in de Noordzee roaming zone? Dan profiteer je vanaf vandaag van een betere netwerkervaring. Zodra je in het bereik komt van de roaming zone Noordzee, ontvang je een welkomst sms met daarin een link om gratis de tarieven te kunnen bekijken. Netwerk NoordzeeIn Noordzee kun je verbinding maken met het netwerk Tampnet. Je kunt hier internetten met 4G! Dataverbruik in Noordzee valt onder Zone 1.Lees meer informatie over bellen en sms’en binnen en buiten de EU. Noordzee gebiedFAQWaarom is dekking op de Noordzee nodig?De Noordzee is een van de drukste wateren van de wereld en is er sprake van een toenemende vraag naar
Ik ben er recentelijk achter gekomen dat er een technische fout zit in een aantal simkaarten. Het gevolg hiervan is dat je simkaart geen verbinding kan maken met mijn netwerk. Mijn technische afdeling is met hoogste prioriteit aan het onderzoeken waardoor jouw simkaart niet werkt en wat de snelste oplossing is.Uiteraard vind ik dit een hele vervelende situatie. Zodra het probleem met jouw simkaart is verholpen zal ik je hierover informeren.Verder zal ik ervoor zorgen dat je wordt gecompenseerd voor het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je Ben abonnement. Ik hou je ook hier op de hoogte van de ontwikkelingen.
Op Maandag 5 juni 2023 van 23:00 uur t/m dinsdag 6 juni 2023 08.00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Door een storing is het niet mogelijk om zowel het verbruik van de bundels als de kosten buiten de bundel in te zien. Er wordt hier hard aan gewerkt. Sorry voor het ongemak💙 Heb je vragen of opmerkingen over de storing? Stel ze dan gerust onder dit topic. UPDATE: storing opgelost! Ik wil je vriendelijk vragen om opnieuw in te loggen zodat je weer inzicht krijgt in het verbruik.
Op zaterdag 20 mei 2023 van 00:00 uur t/m zaterdag 20 mei 2023 06:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.