De Ben community naar Odido
Hier vind je alles over jouw bestelling: Van levertijden tot bezorging en alles ertussenin!
Recent actief
abb aangevraagt en goed gekeurt op 2 jan maar nog helemaal niets gehoort van de bezorger
Waarom geen Huawei p 30 life ontvangen. Gaarne een bericht hierover. Zo niet dan denk ik met dit mobieltoestel te stoppen. Gaarne een antwoord
Hallo! Mijn huidige abonnement bij Hollandsnieuwe 2 juni af. Ik zit nu dus in mijn laatste maand. Ik ben van plan om bij Ben een los abonnement (sim-only) te kopen met nummerbehoud, maar ik vroeg me af wanneer ik dit dan moet doen, zodat de twee abonnementen precies in elkaar overlopen. Niet dat ik nog een maand zonder abonnement moet wachten totdat mijn Ben abonnement wordt geactiveerd. Wanneer kan ik dan het beste dit kopen en wanneer gaat het abonnement dan in?
Goedemiddag kunt u wat voor mij nakijken Ordernummer [edit post: ordernummer verwijderd] staat op (Je bestelling is bezorgd) Wat is bezorgd en waar ? Ger de Jong
Ergenis, Vandaag is mijn bestelling geannuleerd?!! Waarom… omdat mijn rijbewijs, blijkbaar door de RDW is afgegeven (gewoon opgehaald bij de gemeente). Het is een geldige rijbewijs. In tijdens bestel proces staat daar ook niks over vermeld...Toch bleek het zo te zijn. De koerier stond voor de deur met toestel en wilde de nieuwe telefoon niet geven, tot mega ergenis van mij. Ik heb een geldig rijbewijs, en ook een geldig paspoort. Bah. Hieronder ook nog even een printscreen van legitimatie tijdens bestel proces, dat er inderdaad niks vermeld wordt over een RDW vemelding, dat die niet geaccepteerd worden… EN wat is het probleem?!!! HET IS EEN GELDIG RIJBEWIJS! Waar kan een mens zich druk om maken, tis corona tijd denk ik… inmiddels nieuwe weer besteld... diep zucht!
Ik heb maandag twee abonnementen (met 2 toestellen dus) samen met mijn moeder besteld en het moest vandaag komen. Het kwam maar ze was er niet. Ook heb ik geen manier om in te zien wat die order-nummer inhoud. De eerste mail die ik kreeg over mijn bestelling had namelijk een ander getal? De bestelling komt nu zaterdag aan maar we hebben het eerder nodig is het ook mogelijk om ergens op te halen? [edit: ordernummers verwijderd]
Via het schema van de bezorgd dienst kom ik er niet uit. Het is gratis als je van 8 tm 18u. thuis bent… anders moet je bij betalen. Klopt dit…? Ze zijn zelf niet bereikbaar, laten je lang aan telefoon hangen en vragen 1 euro extra bel kosten... sorry hoor…. Als ik het bovenstaande goed heb begrepen….. ga ik de bestelling annuleren.. Dit is niet echt anno 2020
Beste community, Ik heb een toestel besteld, heb daarna echter emails ontvangen waar ik niet wijzer van word. ordernummer: 334290267 Ik wil gewoon nummer behoud, maar dat spreekt voor zich denk ik, aangezien ik al bij Ben zit. Echter er staat in een mail "Nadat je je bestelling hebt ontvangen (je ontvangt een simkaart met een tijdelijk nummer), vraag ik nummerbehoud voor je aan bij je huidige aanbieder. Hierover informeer ik je via e-mail. Zodra je huidige mobiele nummer is omgezet naar Ben, start je abonnement" ? Daarnaast kan ik mijn bestelling niet volgen via AMP. Daar vragen ze een verificatiecode? Verder heb ik een mail ontvangen dat mijn bestelling niet goed was afgerond? Kortom, ik ben eenbeetje de weg kwijt. Is mijn bestelling nu gelukt? en wat moet ik nog doen? Alvast bedankt, Gokhan [Edit: telefoonnummer verwijderd]
Ik heb gisteten een nieuwe aanvraag gedaan abonnement en toestel . Ik kreeg vanmorgen een bevestiging welkom bij Ben en een mail goedkeuring nummer behoud. En nu is het stil...wanneer wordt mijn toestel nu bezor9?
Hoe kan je het best en snelst een abonnement afsluiten?
Goedemiddag, ik heb zojuist een abonnement (Sim only) aangevraagd voor mijn dochter van 11. Ik heb zelf ook een abonnement bij jullie. Ik heb net bij de aanvraag mijn ID gegevens doorgegeven en een nieuw nummer aangevraagd. Dit is voor mijn dochter. Nu ben ik bang dat mijn gegevens (nummer) worden verandert maar het gaat om een abonnement erbij. Nu las ik dat zij aan mijn abonnement gekoppeld kan worden. Zouden jullie dit voor mij kunnen regelen? ik hoor het graag.
Beste Ben, Gisteren deed ik een bestelling voor een sim only abonnement op jullie site. Totop heden heden heb ik geen bevestiging ontvangen in mijn mail. Mijn huidige provider heeft mij echter wel een bevestiging gestuurd van het opzeggen van mijn huidige abonnement. Vraag mij af hoe dit zit, mijn ordernummer is: 27212.
Hoi Ben, Ik ben een nw klant en heb 2 producten Sim only besteld, ik ga vanuit dat beide nummers onder 1 account gaan.
Verlening abonnement met nieuw toestel is oke maar het door AMP thuis te laten bezorgen is crisis. Zij bepalen de tijd, het eerste moment is een hele dag en de andere twee opties zijn op een ochtend en middag maar met extra kosten en op een te korte tijd. Binnen 5 dagen moet je dan maar een dag vrij nemen om je toestel te ontvangen en dat geldt ook voor de andere 2 momenten. De voorgestelde aflevermomenten komen mij in zo'n korte tijd niet uit ivm mijn werk. Andere momenten waren en zijn niet mogelijk dus staat er dan doodleuk dat je bestelling kan annuleren. De reactie van BEN hierop is ook niet waar ik blij van word want zij reageren om mijn klacht niet over de aflever momenten maar over de kosten van AMP en niet op de slechte flexibiliteit van AMP ihkv bezorgen. Dan de laatste opmerking van BEN op mijn klacht vind ook niet klant vriendelijk: Mocht je alsnog niet tevreden zijn over mijn koerierdienst AMP, dan ben je natuurlijk altijd vrij om te gaan.
Heb afgelopen maandag een telefoon met abonnement besteld. Maar ik heb nog niets gehoord over de bezorging van mijn telefoon. Geen mail of wat dan ook.
waarom lukt het niet ordernummer: 335955865 af te handelen?
(First off, apologies for this being in English - I am Scottish and have not yet learned enough Dutch to feel confident in using it here) Order number: 335 960 115 Hi there, I recently ordered on Sunday 1st December a SIM-only subscription with Ben, and was informed with a confirmation email that it would be delivered within 5 working days “by mail” (after checking your website, PostNL). 5 working days have been and gone and still no SIM card has been delivered. Now, I know that technically it is PostNL’s responsibility to deliver it, and as it’s the festive time of year it is very busy, but naturally I am still concerned about my order. I will be going back home for the holidays in just over a week, so I really do need that SIM sooner rather than later, but absolutely before I leave. If there is anything you can do to shed some light on this delay then I would most appreciate it - as things stand if it’s not received soon I will regrettably probably have to end up cancelling the order
Ordernummer 335960888, ik wordt niet gecontracteerd door de bezorgservice. Kunt u mij vertellen wanneer ik reactie kan verwachten.
Ik heb gisteravond een nieuwe telefoon met abonnement besteld en ik zou binnen 24 uur een mail krijgen om een bezorgafspraak te maken, maar ik heb deze nog steeds niet gehad. De bestelling is al bekend bij de bezorger. Mijn ordernummer is 334840512. ikhoop dat jullie me kunnen helpen
Ik kon mijn abonnementen verlengen en had dit via de site gedaan. Ging heel makkelijk en snel, en de nieuwe toestellen werden heel snel bezorgd. Bij aflevering moest ik mijn id kaart laten zien en de bezorger zag dat deze verlopen was. Dat had ik zelf nog niet in de gaten helaas. De bezorger heeft de bestelling mee terug genomen met de mededeling dat ik dan de verlenging opnieuw zou kunnen doen. Dit is echter niet mogelijk via de site. Iedere dag staat er dat ik per de datum van die dag zou kunnen verlengen. Inmiddels nieuwe id kaart binnen, maar hoe kan ik deze verlenging/bestelling alsnog laten doorgaan?
ik heb nu een iphone 6 met abonnement maar ik wil graag een iphone 8 van ben met deze abonnement houden die ik nu heb , kan dat?
bestelling sim only op 06okt jl. blijkt niet te zijn afgerond; betaling via i-deal is wel gelukt; graag bericht om eea succesvol af te ronden groet leo
Hoi, Even 'n vraagje ivm de levering van mijn nieuwe SIM kaart. Ik heb eerder 'n abonnement gehad bij u. Deze had ik opgezegd wegens persoonlijke omstandigheden. Ik heb onlangs 'n nieuw maandelijks abo afgesloten, en gekozen voor pinbetaling aan de deur. Nu ging er iets mis toen 'n collega van u deze kwam afleveren.....Ik heb via de mail 'n nieuwe afspraak gemaakt voor in okt... Is het mogeljk dat iemand dit even wijzigd, en deze levering aanpast met 'n IDEAL betaling?! Ik moet afentoe eens bellen en dan is de levering iets sneller. U heeft reeds 'n kopie van mijn ID kaart, en ik ben eerder abonnee geweest. Bedankt voor de medewerking, jpj77
Goedemiddag, Via GSMWEB heb ik een bestelling geplaatst voor een nieuw abonnement met telefoon en nummerbehoud. Ordernummer bij Ben: 333146783. Maandag heb ik van Ben al een bevestiging gehad dat het nummerbehoud is goedgekeurd door mijn huidige provider. Deze status is alleen nog niet aangepast om mijn BEN pagina. Gisteravond contact gehad met GSMWEB, omdat ik van hun ook nog geen mail heb ontvangen dat mijn bestelling wordt opgestuurd. Zij geven aan dat het pas wordt verstuurd na akkoord nummerbehoud. Dit zou bij hun nog niet bekend zijn. Kunnen jullie aangeven wat nu dus de huidige status is en of dit inmiddels is doorgegeven aan GSMWEB? Alvast bedankt. Groeten Patricia
Een maand geleden heb ik besloten om van Simyo naar Ben te gaan. De simkaart heb ik al een tijdje hier. Maar wanneer wordt dit dan omgezet? Duurt lang..
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.