De Ben community naar Odido
Stel hier al jouw vragen over jouw contract en bijbehorende bundels
Recent actief
Hey Ben, Ik heb een nieuw abonnement bij Ben, ik heb mijn vorige nummer behouden en het zou zaterdag geactiveerd worden. Maar als ik wil bellen komt er te staan dat ik niet ben aangemeld bij het netwerk. Mijn 4g doet het ook niet. Wat moet ik nu doen?
Ik heb een nieuw abonnement bij Ben, ik heb mijn vorige nummer behouden en het zou geactiveerd worden. Maar als ik wil bellen komt er te staan dat ik niet ben aangemeld bij het netwerk. Mijn 4g doet het ook niet. Is inmiddels al meer dan een week geleden dat ik mijn telefoon binnen heb maar kan hem dus niet gebruiken…... Wat moet ik nu doen?
Hi, I have never received the sim card from Ben for the following number. [Do not share private information publicly!] Somehow I have received two bills for the service which I have never used. Please cancel the contract as early as possible and refund the amount listed in the bill 5.81 euros and 24 euros. Thank you for your help. Sincerely, Nuoya Chen
Ik heb een vraag, ik heb een email gekregen van jullie over een bundel die het beste bij me past nl mijn huidige bundel betaat uiy=t 1000mb en 100 min/sms inc 4G (14,4 Mbps) voor 7,19 per maand . Aanbieding 2500MB 4G (100Mbps) 200 min/sms voor 8,00euro, is dat echt een leuke aanbieding voor mij?Laten jullie t weten? Dank. Gelieve mij te mailen. Janneke
In de app doorloop ik de stappen om de bundel te wijzigen. De nieuwe maandlasten worden gepresenteerd naast de huidige maandlasten. Hoeveel zouden dan de nieuwe maandlasten zijn? € 11,00 toch? Maar uit de e-mail die daarna ter bevestiging komt, lees ik pas dat de nieuwe maandlasten €15,50 zullen zijn. Misleiding van Ben!(Dit zijn screenshots nadat de wijziging was doorgevoerd, toen ik de stappen nog een keer doorliep.) Hoe kan deze wijziging ongedaan worden gemaakt? (Zodat ik weer terug kan naar de oorspronkelijke maandlasten van € 13,23 (inclusief toestel)
Ben al sinds begin 2010 klant bij jullie, maar voor mijn huidige internetbundel kan ik de optie 4G niet aanvinken. Ik heb hier al contact over gehad, maar jullie willen dit niet mogelijk maken. Rare manier om je "trouwe klanten" te behandelen. Waarom is dit niet mogelijk?
Ik heb een internetbundel en een 4G-telefoon en zou vanaf deze week gratis gebruik van 4G Basis kunnen maken. Zie ik dit ook terug in Mijn Abonnement? Bij Internetsnelheid staat nu nog 3G namelijk.
Hello,I need my PUK code.I can not log in to my IkBen account as I do not remember the password. I tried requesting a new password, I get the email but then when I click on the link I just get that the link is expired - I tried this like 10 times.Could someone please assist? thanks!
Hallo Ben,Om in de Ben-app alle leden van het gezin te kunnen zien willen we graag de accounts samenvoegen.We willen daarnaast ook 2 accounts omzetten naar Ben Kind.Kun je mij over de mogelijkheden informeren?Met vriendelijke groet,Daphne
Hallo, ik wil mijn toestel afkopen maar weet niet hoeveel me dat gaat kosten...
Ik wil mijn email adress wijzigin kan ik stuur de nieuw email adress?
Hi, I ordered a sim card a few months ago, I never received it. I had contacted your Facebook customer service several times and never got an explanation. The phone number is 06(verwijderd). Instead, I received multiple fees over the month, which I made clear could not have incurred because I never received my card. I also have cancelled the contract after I never received the card. I am very confused and frustrated. I have not used one day of the service but received so much trouble over the past few months over something I never used. I will not pay a cent for such bad service. Thank you. Nuoya Chen
Beste ben medewerkers Ik heb een maand geleden een telefoon uit gezocht bij Mobiel.nl en daar een abonnement bij jullie uit gezocht op die site. hij was goedkoop en dat bleek later toen ik van mobiel.nl een mail kreeg dat ze een verkeerde prijs bij de 2000 mb hadden staan die 1,50 goedkoper was als op de ben site, ( inmiddels hebben jullie die actie ook) maar zij zouden er voor zorgen dat ik dat toch voor dat geld zou krijgen en dat is gebeurd. prima tot zover. nu kom ik erachter dat ik toch wel belminuten te kort kom wil ik die bundel aanpassen een een euro meer betalen maar het start abonnement is nog de oude prijs en moet ik meteen 2 euro meer betalen voor nog meer wat ik dan ook weer niet nodig heb. Mijn vraag is daar nog wat aan te doen.
Goedemorgen, Is het mogelijk om voor groot zakelijk gebruik rond de 30 abonnementen af te sluiten tegen een staffel korting tarief?
Ik heb 14-05-2020 een nieuw abonnement afgesloten voor 8 € per maand. Waarom wordt er dan nog steeds 8.36 € afgeschreven ?
Gister een dagpas besteld. Vandaag zie ik alleen mb extra staan zowel via de app als de ben site. Iemand een idee waarom de dagpas niet beschikbaar is?
Ik heb voor mijn kind een nieuw abonnement genomen op mijn account, omdat ik al klant ben bij Ben. Nu wil ik echter voor dit abonnement een eigen Ben account aanmaken. Hoe doe ik dat?
Ik heb mijn bundel gewijzigd en de ingangsdstum is 1-8 kan dat per direct, heb het nu al nodig?
Ik zou graag mijn Ben-contract(en) over de periode 2012 t/m 2017 willen opvragen.
Ik heb net een paar dagen mijn abonnement verlengd en krijg nu bericht dat ik een x-bedrag buiten mijn bundel heb verbruikt. Bij check op mijn Ben blijkt mijn sms-tegoed op te zijn. Terwijl ik nooit sms. En zeker geen sms gebruikt heb in die paar dagen van mijn nieuwe abonnement. Hoe kan dit dan op zijn?
Beste, Mijn dochter heeft mijn abonnement van ben met het nummer 062891. ze heeft te maken met internet pesten en zou graag willen weten of het mogelijk is om het nummer te veranderen zodat ze niet meer lastig gevallen wordt via berichten en whatsapp. Ik hoor graag jullie antwordt hierop Mvg Anton Kreber
mijn gesprekken vallen steeds weg. waar ik ook ben.
Mijn nieuwe abonnement is op 23 juni ingegaan maar ik heb mijn belminuten niet gekregen. Die staat op 0 waardoor ik nu al extra kosten heb gemaakt. Dat klopt niet. Graag jullie reactie. Groet, Anneke Koenen
Goedemorgen Ben, Mijn nieuwe abonnement is op 23 juni ingegeaan, alleen zijn mijn belminuten niet geactiveerd. Die staan vanaf 23 juni op 0 waardoor ik nu dus al extra belkosten heb gemaakt. Dit klopt niet! Graag hoor ik even jullie reactie hoe dit opgelost moet gaan worden. Groet, Anneke
Geachte, Bij deze ‘n vraagje ivm omzetten v/d bundel. Ik gebruik het weinig. en dus zijn de 500 belmiuten gewoon te veel. Als ik kijk voor ‘n lager sim-only abo, bv..100/200min p/m (liefst zonder sms) kom ik nergens…. Als je ‘n vergelijker gebruikt, zoals bv [url=http://www.simonlyabonnementvergelijken.net/sim-only-aanbiedingen/sim-only-5-euro/]deze[/url] hebben jullie blijkbaar sim-only abo’s van 100/300 min -a 4,00/5,50 p/m. Zie het screenshot » [img]https://i.postimg.cc/vZ4hmqhF/sim1.jpg[/img] als ik onder MijBEN probeer de bundel te wijzigen, zie ik deze sim-only p/m abo’ niet? [img]https://i.postimg.cc/yVSn4GW0/sim2.jpg[/img] Misschien lijk ik erover ofzo...Kan iemand mij hierbj eens assisteren aub? Sim-only 100MIN, en het liefst geen SMS’s erbij. Bvd voor de medewerking :) jpj
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.