De Ben community naar Odido
Stel hier al jouw vragen over jouw contract en bijbehorende bundels
Recent actief
Ik wil mijn bundel wijzigen en zie dat de pakketkorting kàn komen te vervallen. Dit is echter niet het geval bij de eindberekening. Ik zag dat deze vraag een paar keer eerder gesteld is waarop twee verschillende antwoorden zijn gegeven. De ene zegt dat de pakketkorting komt te vervallen zodra er een bundel wordt gewijzigd en de ander zegt dat deze alleen komt te vervallen als de contracttermijn is verlopen. Hoe zit dit nu? Alvast bedankt
hoe kan het dat de mb pauze aanstaat maar je wel ver boven je bundel kan bellen en ook over je mb heen kan gaan???
Hi Ben, Wegens het aanvragen van een hypotheek wil ik mijn toestel vervroegd/direct aflossen. Is dit mogelijk?
goede dag kan ik al mijn oude contracten ontvangen... is nodig voor claim mobiel gaat om contracten 2013 tot 2016
heb kosten buiten de bundel terwijl ik naar een gratis nummer van de belastingdienst heb gebeld, hoe kan dit ?
Ik zie in de Ben app dat ik ongeveer 30 cent buiten mijn bundel verbruikt heb. Er staat een informatie tel.nummer bij dat begrijp ik en die heb ik gebeld. Maar ook meerdere malen is naar mij gebeld door een nummer wat lijkt op mijn eigen nummer dat begint met 06-240 en dan de rest van mijn nummer. Gebeld worden kost toch geen geld?
Goedemiddag, Ik heb voor mijn zoon en dochter een aantal jaren geleden Ben-abonnementen afgesloten, omdat ze nog minderjarig waren. Nu is mijn zoon inmiddels 19 jaar en wil met een ING-voucher een abonnement afsluiten bij Ben. In de aanbieding van de ING staat dat de aansluitkosten GRATIS zijn. Bij aanvraag nieuw abonnement met nummerbehoud, gaat het mis. Mijn zoon krijgt bericht dat het nummer niet meegenomen kan worden naar zijn abonnement. Reden wordt niet genoemd, maar zal komen doordat dit telefoonnummer nog op mijn naam staat. Na bellen met de klantenservice, blijkt de enige oplossing te zijn: eerst het abonnement met de ING-voucher aanpassen en dan later via contractovername de gegevens omzetten naar mijn zoon. Echter, dit gaat hem € 15,00 kosten, terwijl de ING-aanbieding GRATIS aansluitkosten beloofd. Ik vind dit een zeer onterechte kostenpost van € 15,00. Zeker gezien het feit dat het niet mogelijk is om onder de 18 jaar een abonnement af te sluiten en je dus voor je kinderen
Wanneer ik een Sim Only Abonnement kies waarbij ik een bundel hanteer van 'Onbeperkt minuten/sms'voor €7,50 per maand, kan ik de optie kiezen voor 1000 smsjes per maand extra voor €0,50. Hoe onbeperkt is onbeperkt dan of wat krijg ik dan extra wanneer ik de 1000 sms kies?
Hi. I currently see that there is a cost of 39.66 outside my bundle. But I do not see how that’s possible. I’ve tried to connect with customer care but haven’t been able to chat or speak to anyone. Could you please help me out with this.
Dag, Mijn dochter heeft een abonnement op mijn naam, nu is ze echter alweer 21 dus wil ze graag dat haar nummer op haar naam komt te staan zodat ze zelf makkelijk haar abonnement kan verlengen. Nu hebben we dus alle identiteitskaarten enzo gemaild met het overnamesformulier maar omdat wij geen printer hebben heb ik via het touchscreen scherm van de laptop van mn dochter een handtekening gezet. Nu kreeg ik een mail terug dat ze de overname niet goed keuren omdat mijn handtekening niet overeenkomt met mijn id kaart... nee goh... dat is met een pen en op het formulier heb ik het met mn vinger gedaan. Maar het is wel mijn handtekening.. Nu heb ik dat in een mailtje uitgelegd maar ik krijg gewoon geen antwoord terug! Heel vervelend want wij willen dit zo snel mogelijk hebben opgelost omdat mn dochter al een nieuw mobiel uit mag zoeken... Als het niet snel wordt opgelost dan moet ik het abonnement maar opzeggen en overstappen maar dat is niet wat we willen want mn dochter houdt het liefst ha
Ik wil graag de klantenservice van BEN spreken. Ik heb net een nummer geprobeert 09000401405 maar die is zoals ik hoorde tijdelijk of helemaal niet in gebruik. Kan iemand mij helpen met het telefoonnummer vd klantenservice van BEN. Ik ben nog geen klant, maar wil die wel worden. Alvast bedankt voor je antwoord. Met vriendelijke groet, Aniel
Beste , ik verkrijg zojuist sms dat 80% van mn belbundel verbruikt is terwijl ik onbeperkt bellen heb ………hoe zit dit ?
In maart heb ik mijn bundel aangepast ivm vakantie buitenland. Ik wil het nu al enige tijd wijzigen naar het goedkoopste abonnement maar dat kan steeds niet. Steeds deze melding: Helaas! Op dit moment kun je je abonnement niet wijzigen. Omdat ik het zelf niet kan doen verzoek ik je mijn bundel per direct aan te passen.
Ik wil overstappen naar een groter abonnement. Mijn huidige abonnement loopt tot en met oktober. Blijft dit gewoon hetzelfde als ik mijn bundel aanpas?
Omdat mijn vader toen ik nog geen 18 was mijn abonnement voor mij heeft afgesloten, staat mijn abonnement op zijn voorletters en geboortedatum. Voor de rest staat wel alles om mijn naam (Voor- en achternaam, adres, bankrekeningnummer), maar ik zou graag ook mijn voorletters en geboortedatum op mijn naam hebben willen staan zodat ik voor mijn nieuwe abonnement, wat ik nu af kan sluiten, ook alles op mijn naam heb staan. Via de IkBen-app lukt dit helaas niet, weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Vragen betreft rekeningnummer wijzigen
Goedemiddag, Momenteel heb ik een Sim Only abonnement bij jullie, deze loopt tot 29-07-2020. Ik wil graag zsm bij T-Mobile een toestel met abonnement afsluiten (Iphone XS) Ik heb al veel gelezen, maar ik vind geen duidelijkheid. Kan ik deze overstap al maken of pas 120 dagen voordat mijn huidige abonnement afloopt? Als ik deze overstap al kan maken, moet ik mijn huidige abonnement dan nog afbetalen tm 29-07-2020? Ik hoor graag van jullie. Gr Julia
Ik heb een abonnement verlengd van 334[Edit: ordernummer verwijderd] wanneer gaat deze in.
In mijn account staat dat mijn contract in oktober 2020 afloopt terwijl ik hem sinds juni 2018 heb en dit dus 4 maanden meer dan 2 jaar is. Graag zou ik willen weten hoe dit zit? Ik ben naar mogelijkheden aan het kijken met contractverlenging en zou dit graag eerder dan juni al willen kunnen doen Mvg
Ik krijg net een inzageverzoek om mijn email binnen en een sms naar mijn telefoon terwijl ik deze niet heb aangevraagd. Hoe kan dit?
Hallo, Is het mogelijk je abonnement te veranderen van 10.000 Gb naar onbeperkt data?Ik kan via mijn Ik Ben dit niet kiezen en daar is 10.000 Gb het maximale.Graag wil ik onbeperkt. Ik heb pas verlengd dus jammer. Bij een andere provider kan het wel. Gr Martin
Hallo, Ik heb gisteren mijn internetbundel verhoogd, van 3000 naar 5000, maar zie nog geen doorgevoerde wijziging in de app. Vorige keer ging het wel goed. What happened? P.S. Mijn huidige bundel is er bijna doorheen, enige spoed is wel geboden. Internetbundel los kopen kost belachelijk veel. Dat is voor mij dus geen oplossing... Groet, Rachid
Ik kan op mijn account geen mb extra toevoegen terwijl ik al mijn mb’s heb verbruikt. Ik wilde 3000 mb toevoegen maar dat lukt dus niet. Kan iemand hierbij helpen?
Hi, I am going to back to Netherlands on 19th, Aug. Could u help me change my subscription to 3000 MB100 min / SMS 4G , 10.5EURO for this month? Thx
Vandaag kreeg ik een smsje van een wild vreemde die zei dat we precies hetzelfde 06 nummer hebben (ik kon dit zien in de sms). Nou het. Ik dit telefoon nummer al meer dan 10 jaar. Hoe is dit mogelijk?
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.