De Ben community naar Odido
Stel hier al jouw vragen over jouw contract en bijbehorende bundels
Recent actief
Nu ruim 2 weken geleden stuurde ik alle informatie naar het adres: contractovername@ben.nl om het abonnement van mijn overleden vader op mijn naam te zetten. Van alle organisaties en instanties waar we mee te maken hebben ivm dit overlijden, heeft Ben de twijfelachtige eer om als enige niet te reageren..... tussentijds ook nog 2x opnieuw alles gestuurd. Wie kan hier even induiken om dit zsm te verwerken? Hartelijk dank!
Beste BEN, Op 31 juli is mijn Sim Only 24 maanden contract afgelopen. Ik mag (van de app) echter nog steeds niet onder het startbedrag van € 10,17 zitten wanneer ik de bundel wil wijzigen. Foutje, of zie ik iets over het hoofd? mvg, Jasper PS: Ik wil overigens niet nu mijn bundel wijzigen, maar wellicht wél in de nabije toekomst.
I am trying to end my contract with Ben because I moved to another country.
Waar kan ik mijn abonnement gegevens inzien? Henknan
Hello, I was just looking at this deal. https://www.ben.nl/student/sim-only/5?product=f04cfb90c6a0ac5ed9617932d4b01a8d#nummerbehoud I will be a student joining Hanze university in Groningen. I will be traveling from outside The Netherlands and will be my 1st time in The Netherlands. I went through your website and request for your assistance. 1) Do I need to recharge it myself every month or will this amount get deducted every month automatically? 2) Do I have an option to stop or change the deal anytime during these 24 months or am stuck with this plan for 24 months. 3) If I order this online how do I receive the SIM card. Do I need to collect it from somewhere or can I collect it from the airport when I reach. 4) I will use the Intenet only in a few places mostly while traveling to find my way on Google Maps. I guess most places like the university and my accommodation will have Internet available. Would 3GB a month be sufficient or will I need less / more. Just requesting
Hoi, Even een vraag ik wil me bundel veranderen naar 3000 mb en de rest hetzelfde houden maar ik krijg de smsbundel van 50 cent niet uit. Die heb ik niet nodig en ook nooit gehad. Hoe krijg ik die uit. groet Suzanne
Beste, Ik zou mijn bundel willen wijzigen. Echter wordt mij op 2 manieren informatie voorgeschoteld, welke niet met elkaar overeenkomen. Hierdoor ontstaat bij mij verwarring en bovendien wantrouwen. Het gaat erom dat bij het selecteren van een bundel een totaalprijs van 17.00 wordt weergegeven, maar wanneer ik op bestellen heb geklikt, een totaalprijs van 17.51 wordt weergeven. Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt omdat hier een sms bundel opeens bij zit, die ik overduidelijk niet nodig heb met onbeperkt min/sms en bovendien ook niet geselecteerd is. Kan ik hiermee geholpen worden?
Ik had ergens in mei mijn bundel gewijzigd en na dat ik dat gedaan had kreeg ik de melding dat het de volgende maand gewijzigd zou zijn nu 1 juni heb ik nog steeds mijn oude bundel ik zou heel erg graag nu mijn nieuwe bundel willen hebben. Zou dat alstublieft kunnen?? Ik hoor het graag. En zou het misschien kunnen dan u een berichtje zou kunnen sturen op mijn nummer dat is handiger dan weet ik het gelijk.
Hallo, Op dit moment kom ik niet verder met de verkopers en of klantenservice van Ben en voordat ik een mega klacht indien wil ik graag weten of het normaal en mogelijk is om op basis van géén prive argumenten een geaccepteerde order te annuleren als er gebeld wordt om de status van levering. LET OP, de order werd tijdens telefoongesprek geannuleerd! Niks schriftelijk ontvangen. Contract kleine week geleden afgesloten. Bij Vodafone is nummerbehoud al in gang gezet.
Ik krijg bericht dat ik buiten mijn bundel ben terwijl ik nog mb voor internet en bellen over heb. Ik heb bijgekocht en gebruik bijna alleen wi -fi hoe kan dit? Kreeg 2 sms jes met de boodschap dat het 2de bericht het laatste bericht was en ik op de Ben app mijn verbruik moet bijhouden. Ben op vakantie in macedonie en ben nu erg bang voor hoge kosten!!! Vr.gr. rommie
Hoi ik heb op deze site een abonnement gezien alleen het blijkt dat je 18 moet zijn om er een af te sluiten. Maar ik ben 16 en mag van mijn ouders die afsluiten. Is er dan nog een manier om een abonnement af te sluiten of is dat niet mogelijk?
Ik wil mijn e-mailadres wijzigen maar dat wordt niet geaccepteerd???
Van de week heb ik mijn bundel gewijzigd. In de eerste stap staat vermeld dat er een actie gaande is het aantal MBs wordt verdrievoudigd van 500 naar 1500MB. Dit aantal heb ik gekozen en mijn bundel is gewijzigd. Nu kreeg ik gister een bericht dat bijna MBs bijna op zijn. Ga ik nog eens goed kijken en heb ik een bundel van 500+500MB. Ben erachter gekomen dat in het tweede scherm wel staat vermeld dat internet 500+500MB is. Ik was logischerwijs in de veronderstelling dat het 1500MB betrof.. Graag wil ik deze wijziging annuleren en mijn vorige bundel hervatten.
Hallo, Sinds november 2017 heb ik een BEN abonnement. Ik betaalde 15 euro per maand en kreeg hiervoor 6500mb, 300 belminuten. De toestelbijdrage was 8 euro per maand. In totaal dus 23 euro. Zojuist keek ik bij abonnement wijzigen in de Ben Android app en zag daar een interessante aanbieding. 10.000mb voor 10 euro? Met 4g en belminuten kwam het dan uit op 18 euro in totaal. Bijna te mooi om waar te zijn zou je denken. Onderaan de tabel stond duidelijk weergegeven: Huidige maandlasten: 23 euro Nieuwe maandlasten: 18 euro Nadat ik op "akkoord" klikte in de app ontving ik direct een e-mail: Jouw abonnementswijziging. In de mail staat de tabel die ik ook al in de app had gezien, alleen wordt er hier dus wel doodleuk de kolom toestelkrediet a 8 euro aan toegevoegd. Totaal abonnement komt dus uit op € 26 ,-. En niet de € 18,- die mij eerder werd belooft. Dat is niet de overeenkomst waar ik mee akkoord ben gegaan. Ook heb ik niet het vermoeden dat het hier om een fout vanuit
Mijn huidig abonnement is: 1500 mb en 100 min/sms Bij bundel wijzigen in stap 1 kan ik kiezen voor 1500 mb € 3,50 en stap 300 min/sms € 4,00 Als ik op verder klikt staat er 500 + 500 mb voor € 3,50 Ik wil mijn 1500 mb behouden en de minuten naar 300 zetten. Volgens stap 1 moet dit kunnen maar bij bevestigen niet. Wat is hieraan te doen ???
Hoi, Wanneer ik kijk bij 'bundel wijzigen' zie ik een aanbieding van €16.00 (huidig, inclusief toestel aflossing) voor €10,00 (aanbieding, excl toestel aflossing?). Dit is voor eenzelfde hoeveelheid belminuten en data inclusief 4g. Nu zie ik verder nergens mijn toestel aflossing terug komen a €6,00 pm. Zoals ik het nu zie klopt het aanbod dus niet, of zie ik iets over het hoofd. Wanneer niet iets over het hoofd zie zou ik dit een erg misleidende aanbieding vinden. Ben zeer benieuwd naar de reactie. Groetjes Mirella
Hallo, Ik heb 2 dagen geleden via Bel Simpel een abonnement voor mijn zoon afgesloten. Mijn dochter heeft al een abonnement bij jullie. Ik zou deze graag samengevoegd hebben op 1 klantkaart zodat ik vanuit 1 app beide telefoonnummers kan beheren. Hoe kan dit geregeld worden?
Hoi, ik wil mijn bundel wijzigen, maar krijg al een week lang bij proberen het bericht dat er iets is misgegaan, met de error code 302. Normaal gesproken pas ik mijn bundel zonder problemen aan. Wat kan er aan de hand zijn?
Beste Lezer, Ik houd iedere maand mb over op mijn mobiele internet bundel. Waarom vervallen deze mb aan het einde van de maand? Ik heb toch betaald voor deze mb? Mvg, Erwin
Goedemorgen allen, Ik heb een aantal weken geleden een nieuw abonnement afgesloten en zou dan €30,- retour krijgen. Weet iemand wanneer ik dit bedrag kan verwachten? Er wordt totaal niet over gecommuniceerd, vind dat een slechte zaak.
Waarom schrijft Ben opeens 13 cent meer af van mijn rekening, terwijl mijn abonnementskosten vast staan op 7,50 euro zonder internet (alleen bellen en sms onbeperkt). Een vaste abonnementsprijs kan toch nietzomaar gewijzigd worden?Graag een reaktie van Ben!
Hallo Ben, ik heb 1.5 jaar geleden een abbonement voor mijn dochter afgesloten omdat ze toen nog geen 18 was. Ze is nog steeds geen 18, maar ze studeert al wel. Kunnen we nu (met terugwerkende kracht vanaf september 2018) alsnog de studentenkorting krijgen?
Kan ik ook belminuten bijkopen (éénmalig, zit over mijn minuten heen)?
Hallo Ben, Ik zou graag de facturen willen ontvangen van de periode 2014 tot en met 2018. Kunnen jullie mij hiermee helpen? Groet, Remco
Veel details ? Hier komt ie... Ik dacht ..ik kan goedkoper .. Ik snap er niks van 12 euro ging eraf 28 januari voor mijn 2500 mb +100sms /bellen. Dus ik dacht ga lekker goedkoper ..als FNV er. 7.50 was toch de reclame ? Ok .. Ik stap in de computermachine en weet te regelen ( vraag me niet hoe ) ben 61 jaar voor een abonnement van 8 euro met dezelfde +100sms /bellen en ik dacht 2500 mb. Bleek 2000 mb te zijn . Ik gebruik dat (haast) nooit, dus dacht toch maar doen . die 2000 MB is wel genoeg. Krijg ik bla .bla .bla ..verhaal en welkom enz .. en kan prompt niet meer internetten.(bleek vandaag) Gisteren was ik gewoon thuis en heb de hele dag op wifi gezeten en die paar keer dat ik mobiel gebruikte buiten mijn wifi kreeg ik geen verbinding met internet. Dacht echt dit ligt aan het toestel komt wel goed ….niet dus. Bleek dat ik in mijn oude bundel die doorliep t/m 31 januari 2500 MB had ik iets van 2.225 “ongeveer mb gebruikt niet genoeg te hebben . Ik eventjes blij dat
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.