De Ben community naar Odido
Al het nieuws en mededelingen vind je hier!
Recent actief
Goed nieuws over buitenbundelkosten. Ik verlaag de tarieven en introduceer Bewust Online. Wat is er leuker dan goed nieuws? Twee keer goed nieuws! Met Bewust Online stel je een limiet in voor kosten buiten je internetbundel. Zo weet je waar je aan toe bent. En betaal je nooit te veel. Goed om te weten: je ziet Bewust Online alleen als je de nieuwste Ik Ben app hebt. Werk je app dus even bij. Tarieven omlaagMijn tarieven voor bellen en dataverbruik buiten je bundel gaan flink omlaag. Vanaf nu betaal je in Nederland en de EU buiten je bundel maar € 0,01 per MB (€ 10 per GB). Buiten de EU betaal je voor dataroaming € 0,02 per MB (€ 20 per GB). Reuzevoordelig, dus! Bovendien maak ik bellen en sms’en ook nog aantrekkelijker.Bekijk alle nieuwe tarieven -» Nieuw: Bewust OnlineOok introduceer ik Bewust Online. Dit komt in de plaats van MB Pauze en Internetlimiet buiten de EU. Met Bewust Online ben je goed beschermd tegen hoge kosten voor dataverbruik buiten je bundel. Er zijn twee limieten:
Op zoek naar een superslank toestel dat ook nog eens indrukwekkend presteert? De Motorola Edge 70 is met zijn ultradunne design van slechts 5.99mm echt een blikvanger. Maar dit toestel biedt veel meer dan alleen een fraai uiterlijk. Je krijgt een krachtige processor, een prachtig 6.67 inch Super HD scherm en een geavanceerde camera met Moto AI. En dat alles in een robuust toestel dat tegen een stootje kan. Het perfecte abonnement bij deze telefoon vind je op mijn website. Smart accessoirepakket t.w.v. € 299,97.** Actie i.c.m. Hello-abonnement en loopt t/m 31 dec 2025. Claimen van de moto buds loop, tag, watch fit en 68W oplader kan via redemption.motorola.com t/m 14 jan 2026. Na registratie betaal je eenmalig € 0,10 om het accessoirepakket te ontvangen. Bekijk alle voorwaarden op Ben.nl Motorola Edge 70 kopenMoto AI 2.0. Ultradun design Razendsnel opladen Beschermd door Gorilla Glass 7i Snapdragon 7 Gen 4 processor voor snelle prestaties. Kleur: Groen | Grijs De nieuwe functies van
Toegankelijk voor iedereenIk vind het belangrijk dat iedereen mijn producten en diensten makkelijk kan gebruiken. Daar werk ik elke dag aan. Zo heb ik al handige functies op mijn website. En je kunt ook gebruik maken van Realtimetekst (RTT).Ik blijf verbeteren. Zie je iets dat beter kan? Of werkt iets niet zoals je verwacht? Laat het me weten in dit topic. Zo maken we samen alles nog toegankelijker.
Maak kennis met de nieuwe OPPO A6 Pro. Hét toestel van OPPO voor klanten die niet veel geld willen uitgeven, maar wel een goed toestel willen aanschaffen. Vanaf dinsdag 7 oktober is het toestel direct beschikbaar in mijn webshop. Tijdelijk Buds3 Pro cadeau.Ontvang tijdelijk Buds3 Pro t.w.v. € 49 cadeau bij aanschaf van de OPPO A6 Pro.Actieperiode: 7 oktober t/m 9 november 2025 Registreren: 7 oktober t/m 23 november 2025Lees de voorwaarden op https://promo.oppo-benelux.com/ OPPO A6 Pro bij Ben.A Step Ahead.120Hz AMOLED Ultra Bright Display 7000mAh Grote batterij 80W SUPERVOOC Flash Charge Reverse Wired Charging SuperCool VC System Specificaties, geheugenvarianten en kleuren.Afmetingen: 184x98x37mm RAM & ROM: 8GB + 256GB Snel opladen: 80W SUPERVOOC Geheugenuitbreiding: Ja Camera achter: Camera voor: Scherm: 120Hz AMOLED Besturingssysteem: ColorOS 15Bekijk alle specificaties op Ben.nl De OPPO A6 Pro komt in 1 geheugenvariant en in 1 kleur:8GB + 256GB Grijs Relevante topics
Op zoek naar een nieuwe Samsung telefoon? Wat dacht je van de Samsung Galaxy A17? Dit toptoestel vind je nu in mijn assortiment.De Samsung A17 combineert betrouwbare prestaties met moderne functies. Denk aan een helder scherm, 5G-connectiviteit en Galaxy AI. Dit maakt het toestel de ideale keuze voor wie een degelijke en betaalbare smartphone zoekt. Klinkt dit goed? Dan kan je de Samsung A17 bij mij bestellen. Samsung A17 specs Exynos1330 processor 6,7-inch AMOLED-scherm 50 MP, 5 MP en 2 MP camera’s aan de achterkant 13 MP selfiecamera 5000 mAh batterijcapaciteit Gorilla Glass bescherming Galaxy AI Het eerste dat opvalt als je de Samsung Galaxy A17 bekijkt is het mooie design. De camera’s zijn onder elkaar geplaatst en het toestel is wat dunner geworden dan zijn voorganger. Waardoor hij lekker in de hand ligt. Ook het scherm is indrukwekkend. Alle beelden zijn helder en haperen niet. Snel wisselen tussen apps is dus geen probleem. Verder ben ik blij je te vertellen dat het scherm ook
Maak kennis met de Samsung Galaxy S25 FE. Dit is de nieuwste telefoon in de populaire Samsung S-series. Dit toestel bewijst dat premium functies niet onbetaalbaar hoeven te zijn. Denk aan geavanceerde AI-functies, een indrukwekkend camerasysteem en een batterij die je dag probleemloos doorstaat. De Galaxy S25 FE is een slimme keuze voor wie het maximale uit zijn telefoon wil halen. Klaar om te ontdekken wat deze krachtpatser voor je kan betekenen? Koop dan de Samsung S25 FE met abonnement bij mij. € 269 toestelkorting + Galaxy Watch7 cadeau.Krijg nu een Galaxy Watch7 t.w.v. € 369 cadeau bij aankoop van de Samsung Galaxy S25FE 128 GB.Claimen via https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/GEFXVH349269C Actie loopt t/m 5 oktober 2025. Registeren: t/m 5 december 2025. Samsung Galaxy S25 FE bij Ben. ProVisual AI Engine Verbeterde Nightography geavanceerde koeling Bekijk ‘m op Ben.nl Specificaties, geheugenvarianten en kleuren.Afmetingen: 161,3x76,6x7,4mm Gewicht: 190 gr. Stofbestendig:
Op donderdag 1 augustus heeft Ben te maken gehad met een netwerkstoring. In sommige gebieden duurde deze storing langer dan 12 uur. Voor klanten die in deze getroffen gebieden wonen, is er een compensatieregeling beschikbaar.Wie komt in aanmerking?Klanten met een mobiel abonnement bij Ben die in de gebieden wonen waar de storing langer dan 12 uur heeft geduurd. Deze klanten ontvangen op woensdag 6 augustus een e-mail met daarin een link naar het compensatieformulier.Hoe werkt het?In het compensatieformulier kunnen klanten hun mobiele nummer invoeren om de compensatie aan te vragen. Na controle van de aanvraag, waarbij wordt gekeken of het nummer hoort bij een klant in een getroffen gebied, wordt een compensatie van € 1,00 toegekend. Deze wordt automatisch verrekend op een van de volgende facturen.ℹ️ Belangrijk om te weten:Alleen klanten die in de getroffen gebieden wonen ontvangen de e-mail met de link naar het formulier.Klanten buiten deze gebieden kunnen het formulier mogelijk ook in
Hier is ‘ie dan: de nieuwe Samsung Galaxy Z Flip7 FE. Ervaar het gemak van de lichtste, dunste en krachtigste Galaxy Foldable telefoons ooit. Maak overal indruk met deze superslimme en stijlvolle vouwbare telefoons. Natuurlijk voorzien van alle moderne gemakken die je van Samsung gewend bent. Dat wil je, toch?Bestel je nu de nieuwe Samsung Galaxy Z Flip7 FE, dan is een abonnement bij mij extra interessant. Want aansluiten is gratis. Dit toestel is vanaf nu beschikbaar voor preorder en leverbaar vanaf dinsdag 22 juli op mijn website.Bestel nu en ontvang extra geheugenopslag cadeauBestel je uiterlijk 27 juli? Dan krijg je extra geheugenopslag cadeau bij je nieuwe Samsung Galaxy Z Flip7 FE telefoon. 128 GB wordt dan automatisch 256 GB. Dit levert je naast meer opslag ook minder zorgen. Ga snel naar mijn website voor meer informatie. Samsung Galaxy Z Flip7 FE bij Ben.Inclusief extra geheugenopslag cadeau.Energielabel: B Start AI met je telefoon.Zet Gemini Live aan het werk via het Fl
De eerdere problemen zijn opgelost. [Update 30-06-2025 12:30 uur] De problemen zijn opgelost. Deze problemen op ons netwerk zijn ontstaan door een technisch probleem in onze netwerksystemen die mobiel verkeer mogelijk maken. Dit hebben we opgelost en we zien dat onze klanten weer gebruik kunnen maken van ons mobiele netwerk. Bij Odido bieden we één van de snelste en betrouwbaarste netwerken ter wereld. Toch kan er soms iets mee gebeuren. We doen er alles aan om je elke dag de ervaring te geven die je van ons mag verwachten. Recente updates 25-06-2025[Update 10:30 uur] De oorzaak is gevonden. Op dit moment speelt er een probleem in de systemen die mobiel internet mogelijk maken. Hierdoor kun je mogelijk minder tot geen bereik ervaren met als gevolg beperkt toegang tot mobiel internet. Nooddiensten blijven uiteraard gewoon bereikbaar. Ik werk nog hard aan een oplossing. Zodra er een update is, laat ik het je weten in dit topic.[Update 11:13 uur] De problemen zijn opgelost! Mocht je nog
Hallo, Ik heb een iPhone 13 Pro en heb onlangs geprobeerd een eSIM te activeren via jullie QR-code. De installatie is wel gelukt (de eSIM wordt weergegeven in de instellingen), maar ik krijg geen netwerkverbinding: ik zie geen bereik of providernaam, en ik kan niet bellen of mobiel internet gebruiken. Kunnen jullie controleren of mijn eSIM juist geactiveerd is aan jullie kant? Zo nodig ontvang ik graag een nieuwe QR-code of hulp bij heractiveren.
Op dinsdag 6 mei 00:00 uur tot en met dinsdag 6 mei 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart. Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic. Goed weekend!
Op zaterdag 15 maart 2025 00:00 uur tot en met zaterdag 15 maart 2025 06:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart. Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic. Goed weekend!
Awesome, de nieuwe A-series is er! Vanaf vandaag introduceert Samsung de opvolgers van de A25, A35 en de A55 modellen. Maak kennis met de Samsung Galaxy A26, A36 en de A56. Drie gloednieuwe toestellen met Awesome Intelligence, speciale AI-functies die ontworpen zijn voor de Galaxy A-Series. De nieuwe Samsung Galaxy A26, A36 en de A56 zijn leverbaar vanaf 19 maart. Ga snel mijn website en kies jouw nieuwe Samsung Galaxy A-toestel. Ontvang nu tijdelijk een gratis geheugenupgrade cadeauUpgrade kosteloos naar meer opslag met de Samsung Galaxy A36 en A56128GB wordt dan 256GB.Deelnemende toestellen: Samsung Galaxy A36 & A56 Promo periode: 3 maart t/m 13 april 2025 Claimen: Niet nodig, de korting wordt direct verwerkt in de prijs. Samsung Galaxy A26Haal het maximale uit razendsnelle 5G-netwerken met een Exynos 1380 (Quartz) processor. Maak je nooit meer druk om opslagruimte, want met 128 GB ingebouwde opslag heb je voldoende ruimte voor foto's, films, muziek, apps en games. Met het 6.7-in
Op donderdag 20 februari van 22.00 uur tot 23.00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak. 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart! Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic
Van maandag 17 februari t/m zondag 30 maart zijn er weer de Hebbes weken. De beste deals zonder poespas. In deze periode geniet je van o.a. van 100% korting op aansluitkosten en mooie kortingen op geselecteerde bundels. Aansluiten met 100% kortingGeniet tijdens de Hebbes weken van 100% korting op aansluitkosten t.w.v. € 20! Korting op 5GB, 10GB, 15GB en 20GBGeniet tijdens de Hebbes weken van mooie kortingen op diverse (data)bundels.200 bel/sms + 5(+1)GB voor maar € 7,50 200 bel/sms + 10(+2)GB voor maar € 8 200 bel/sms + 15(+3)GB voor maar € 10 200 bel/sms + 20(+4)GB voor maar € 12 Onbeperkt bel/sms + 5(+1)GB voor maar € 9,50 Onbeperkt bel/sms + 10(+2)GB voor maar € 10 Onbeperkt bel/sms + 15(+3)GB voor maar € 12 Oneperkt bel/sms + 20(+4)GB voor maar € 14 In de spotlight: deze toestellen wil je hebbenApple iPhone 15, 128GB Zwart18GB + 200 min.: € 10 Toestel: € 31 Totaal: € 41Samsung Galaxy A34, Zwart (Gloednieuw!)18GB + 200 min.: € 10 Toestel: € 8 Totaal: € 18OPPO Reno 12F18GB + 200 m
Vanaf vandaag, maandag 17 februari 2025, zijn de 3 nieuwste Motorola toestellen te bestellen in mijn webshop. Motorola introduceert niet 1, niet 2, maar 3 gloednieuwe toestellen met goede specificaties, 5G-ondersteuning en een scherpe prijs. De Motorola moto g35 5G, moto g75 5G en de edge 50 fusion 5G zijn direct leverbaar. Motorola moto g35 5GHaal het maximale uit razendsnelle 5G-netwerken met een octa-core processor2. Maak je nooit meer druk om opslagruimte, want met 128 GB ingebouwde opslag3 heb je voldoende ruimte voor foto's, films, muziek, apps en games.Geheugenvarianten en kleuren:De Motorola moto g35 5G komt in 1 geheugenvariant, namelijk 128GB en in 1 kleur:Zwart (Midnight Black)g35, Zwart Specificaties:Afmetingen smartphone: 166.29 x 75.98 x 7.79mm Waterbestendigheid: IP54 SAR Besturingssysteem: Android 14 (U) Processor: Unisoc T760 Octa-core 2,2 GHz Geheugen : 4B RAM / 128GB ROM MicroSD-slot: Ja, uitbreidbaar tot 1TB Beeldscherm: 6,7’’ | FHD+ 1080x2400 / Corning Gorilla Glas
De feestdagen staan alweer voor de deur en een nieuw jaar is in zicht, daarom zal mijn klantenservice gesloten zijn tijdens deze feestelijke periode. Alvast fijne feestdagen en een sprankelend en gezond 2025 toegewenst! Wanneer ben ik precies gesloten? Eerste Kerstdag (25 december): de hele dagTweede Kerstdag (26 december): de hele dagNieuwjaarsdag (1 januari 2025): de hele dag
Van maandag 9 december t/m zondag 26 januari 2025 ben je bij mij op het goede adres tijdens de Hebbes weken. Geniet o.a. van 100% korting op aansluitkosten en mooie kortingen op geselecteerde bundels. Aansluiten met 100% kortingGeniet tijdens de Hebbes weken van 100% korting op aansluitkosten t.w.v. € 20! Korting op 10GB, 15GB en 20GBGeniet tijdens de Hebbes weken van mooie kortingen op diverse (data)bundels.200 bel/sms + 10GB voor maar € 8 200 bel/sms + 15GB voor maar € 10 200 bel/sms + 20 GB voor maar € 12 Kies je voor onbeperkt bellen en sms? Dan geniet je van onderstaande korting.Onbeperkt bel/sms + 10GB voor maar € 9 Onbeperkt bel/sms + 15GB voor maar € 11 Onbeperkt bel/sms + 20GB voor maar € 13 In de spotlight: deze toestellen wil je hebbenSamsung Galaxy A55 EE Zwart15GB + 200 min - € 10Toestel: € 10Totaal: € 20Apple iPhone 15 128GB Zwart15GB + 200 min - € 10Toestel: € 33Totaal: € 43Samsung Galaxy A55 Zwart15GB + 200 min - € 10Toestel: € 16Totaal: € 26OPPO A8015GB + 200 min - € 1
Op zaterdag 7 december van 0:00 uur tot en met 06:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak. 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart! Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook voor mij de kosten. Dit betekent dat ik door inflatie meer kosten maak. Daarom pas ik een inflatiecorrectie toe op de tarieven.In januari 2024 verhoog ik de vaste kosten van je telefoonabonnement met 5,7%, welke gebaseerd is op de jaarmutatie CPI (Consumentenprijsindexcijfer) van het CBS in de maand juni van het voorgaande jaar. In 2023 was dit 8,6%. Dit jaar is het dus veel lager.Van abonnementen die voor 6 oktober 2014 zijn afgesloten, verhoog ik de prijzen niet. Ook van abonnementen die op of na 1 oktober 2023 zijn afgesloten of verlengd, verhoog ik de prijzen niet in het volgende jaar.Vanaf 1 januari in het nieuwe jaar vindt je de nieuwe prijzen in Ik Ben. Ga daar naar het kopje ‘Abonnement’ om de nieuwe tarieven te zien. Heb je vragen of opmerkingen over de inflatiecorrectie? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op dinsdag 19 november van 00:00 uur t/m dinsdag 19 november 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk.Sorry voor het ongemak. 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart! Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op zaterdag 16 november van 00:00 uur t/m zaterdag 16 november 06:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk.Sorry voor het ongemak. 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart! Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op maandag 28 oktober van 0:00 uur t/m maandag 28 oktober 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart. Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op zaterdag 26 oktober van 0:00 uur t/m zaterdag 26 oktober 06:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart. Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Op zaterdag 19 oktober van 0:00 uur t/m zaterdag 19 oktober 06:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak! 💙Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je blijft gewoon bereikbaar met de Ben simkaart. Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan gerust onder dit topic.
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.