De Ben community naar Odido
Al het nieuws en mededelingen vind je hier!
Recent actief
Van zaterdag 11 juli 19:00 uur tot zondag 12 juli 11:00 uur staat er onderhoud gepland voor de Ben systemen en website. Het onderhoud is nodig om er voor te zorgen dat ik je ook in de toekomst zo goed mogelijk van dienst kan zijn. Als gevolg hiervan zijn de Ben app, de Ik Ben pagina en de website niet bereikbaar vanaf zaterdag 11 juli 19:00 uur tot zondag 12 juli 11:00 uur. Mocht je een MB Extra bundel, Dagpas nodig hebben of een wijziging willen aanbrengen aan je abonnement dan is het advies om dat vóór zaterdag 19:00 uur te doen. Tot slot heeft het onderhoud natuurlijk geen invloed op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben abonnement.
Ik heb signalen ontvangen van mijn klanten dat als de verbruikstatus wordt gecontroleerd in de Ben app, er een foutmelding kan verschijnen. Wanneer jij ook deze problemen ervaart wil ik je adviseren om uit en vervolgens opnieuw in te loggen in de Ben app. Hierna zou je geen foutmelding meer moeten zien tijdens het controleren van de verbruikstatus. Dit gaat als volgt: Ga in de Ben app naar “instellingen” Kies vervolgens voor “account” Druk op “account ontkoppelen” Vervolgens kun je weer inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. In de tussentijd zit ik niet stil en ben druk bezig het probleem structureel op te lossen. Excuses voor het ongemak. Ik houd je op de hoogte via dit topic.
update 5/6: alle toestellen zijn weer direct leverbaar! Hi allemaal! Sinds kort bieden wij de iPhone SE aan als toestel in combinatie met een abonnement op onze website. Mocht je deze besteld hebben of willen bestellen houd dan rekening met de extra levertijd. Hieronder zie je een overzicht. Sorry voor het wachten. Mocht je nog vragen hebben, laat een berichtje achter.
Van maandag 11 mei 23.59 uur tot en met dinsdag 12 mei 08.00 uur staat er onderhoud gepland voor mijn systemen en website. Het onderhoud is nodig om de Ben app, Ik Ben en de website te updaten en om ervoor te zorgen dat deze zo goed mogelijk blijven werken voor mijn klanten. Als gevolg hiervan zijn de Ben app, de Ik Ben pagina en mijn website niet bereikbaar tijdens de bovengenoemde tijdstippen. Mocht je een MB Extra bundel nodig hebben of een wijziging willen aanbrengen aan je abonnement dan is het advies om dat vóór maandag 22.00 uur te doen. Tot slot heeft het onderhoud natuurlijk geen invloed op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben abonnement. Ik houd je op de hoogte via dit community topic. 12/5 alle systemen werken weer naar behoren
Morgen tijdens bevrijdingsdag zullen we gesloten zijn. Gelukkig kun je bijna alle zaken zelf regelen via de Ben app of de ik Ben pagina. Op mijn community kun je wellicht ook antwoord vinden op jouw vraag. Neem gerust een kijkje bij de veelgestelde vragen.
Van maandag 13 april 23.59 uur tot en met dinsdag 14 april 08.00 uur staat er onderhoud gepland voor mijn systemen en website. Het onderhoud is nodig om de Ben app, Ik Ben en de website te updaten en om ervoor te zorgen dat deze zo goed mogelijk blijven werken voor mijn klanten. Als gevolg hiervan zijn de Ben app, de Ik Ben pagina en mijn website niet bereikbaar tijdens de bovengenoemde tijdstippen. Mocht je een MB Extra bundel nodig hebben of een wijziging willen aanbrengen aan je abonnement dan is het advies om dat vóór maandag 22.00 uur te doen. Tot slot heeft het onderhoud natuurlijk geen invloed op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben abonnement. Ik houd je op de hoogte via dit community topic. 14/04: alle systemen werken weer naar behoren
Op dit moment kampen we met een storing waardoor het niet mogelijk is om mijn website te bezoeken of om in te loggen in de Ik Ben omgeving of de Ben app. Ook het systeem waar mijn collega's en ik mee werken is hierdoor offline. Je kan in de tussentijd een kijkje nemen in de Community of op een van mijn andere kanalen. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak. Houd dit topic in de gaten voor updates. Update 20:05: de storing is verholpen. De website, Ik Ben pagina en de Ben app werken weer naar behoren.
Wegens een kleine vertraging hebben een aantal klanten nog geen factuur ontvangen zoals ze van ons gewend zijn. De verwachting is dat alle klanten uiterlijk maandag hun facturen kunnen inzien. We houden je op de hoogte via dit topic! Update 26/3: Inmiddels heeft iedereen zijn factuur kunnen ontvangen. Je kunt deze vinden in jouw Ik-Ben omgeving.
Van maandag 16 maart 23.59 uur tot en met dinsdag 17 maart 08.00 uur staat er onderhoud gepland voor mijn systemen en website. Het onderhoud is nodig om de Ben app, Ik Ben en de website te updaten en om ervoor te zorgen dat deze zo goed mogelijk blijven werken voor mijn klanten. Als gevolg hiervan zijn de Ben app, de Ik Ben pagina en mijn website niet bereikbaar tijdens de bovengenoemde tijdstippen. Mocht je een MB Extra bundel nodig hebben of een wijziging willen aanbrengen aan je abonnement dan is het advies om dat vóór maandag 22.00 uur te doen. Tot slot heeft het onderhoud natuurlijk geen invloed op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben abonnement. Ik houd je op de hoogte via dit community topic.
Van maandag 9 maart 22.00 uur tot en met dinsdag 10 maart 06.00 uur staat er onderhoud gepland voor mijn systemen en website. Het onderhoud is nodig om de Ben app, Ik Ben en de website te updaten en om ervoor te zorgen dat deze zo goed mogelijk blijven werken voor mijn klanten. Als gevolg hiervan zijn de Ben app, de Ik Ben pagina en mijn website niet bereikbaar tijdens de bovengenoemde tijdstippen. Mocht je een MB Extra bundel nodig hebben of een wijziging willen aanbrengen aan je abonnement dan is het advies om dat vóór maandag 22.00 uur te doen. Tot slot heeft het onderhoud natuurlijk geen invloed op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben abonnement. Ik houd je op de hoogte via dit community topic. Update Op dit moment is het onderhoud nog niet afgerond. Zodra het is afgerond houd ik je op de hoogte. Update Onderhoud afgerond!
Op dit moment ervaren we twee problemen rondom het inzien van facturen in de Ben app en op de Ik Ben pagina. Voor sommige klanten is het niet mogelijk om de facturen in te zien op de Ben app maar wel via de Ik Ben pagina. Andere klanten kunnen zowel via Ik Ben als de Ben app geen facturen inzien. We zijn dit op dit moment aan het onderzoeken. Wanneer je de facturen niet kunt inzien via Ik Ben dan is het nog wel aan te raden om in te loggen op de Ik Ben pagina. Mocht je de factuur graag willen inzien laat dan hieronder een bericht achter zodat we de factuur per e-mail naar je toe kunnen sturen. Update 25-07: wanneer wij de betaalgegevens vanuit hier voor je updaten dan is het inzien van de facturen via Ik Ben wel mogelijk maar via de Ben app nog niet. Laat het ons vooral weten wanneer je problemen ervaart met het inzien van de facturen via de Ik Ben pagina. Update 26-07: het probleem is inmiddels verholpen voor de Ik Ben pagina. Mocht je eerder een verzoek hebben ingediend
Van maandag 17 februari 23:59 uur tot en met dinsdag februari 09:00 uur staat er onderhoud gepland voor mijn systemen en website. Het onderhoud is nodig om de Ben app, Ik Ben en de website te updaten en om ervoor te zorgen dat deze zo goed mogelijk blijven werken voor mijn klanten. Als gevolg hiervan zijn de Ben app, de Ik Ben pagina en mijn website niet bereikbaar vanaf maandag 17 februari 23:59 uur tot en met dinsdag 18 februari 09:00 uur. Mocht je een MB Extra bundel nodig hebben of een wijziging willen aanbrengen aan je abonnement dan is het advies om dat vóór maandag 23:59 uur te regelen. Tot slot heeft het onderhoud natuurlijk geen invloed op ons netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben abonnement. Ik hou je op de hoogte via dit community topic.
Door een storing in de verbinding hebben mijn klanten de bevestiging voor MB extra en/of sms bij 80% en 100% verbruik niet ontvangen. De storing is inmiddels opgelost waardoor alle vastgelopen sms’jes vandaag massaal worden verstuurd. Dit kan nogal verwarring veroorzaken. Sorry hiervoor! Mocht je twijfelen over de sms’jes die je vandaag ontvangt, adviseer ik je om de Ben app of de Ik Ben pagina te bekijken. Het verbruik die je in jouw Ben account ziet is namelijk leidend. Update 6-2-2020 16:45: helaas merken we dat er nog steeds sms'jes en e-mails verzonden worden. We zijn hard bezig om dit op te lossen. Sorry voor het ongemak.
Van dinsdag 04 februari 01.00 uur tot en met 09:00 uur staat er onderhoud gepland voor mijn systemen en website. Het onderhoud is nodig om de Ben app, Ik Ben en de website te updaten en om ervoor te zorgen dat deze zo goed mogelijk blijven werken voor mijn klanten. Als gevolg hiervan zijn de Ben app, de Ik Ben pagina en mijn website niet bereikbaar vanaf dinsdag 04 februari 01.00 uur tot en met 09:00 uur. Mocht je een MB Extra bundel nodig hebben of een wijziging willen aanbrengen aan je abonnement dan is het advies om dat vóór maandag 23.30 uur te regelen. Tot slot heeft het onderhoud natuurlijk geen invloed op ons netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben abonnement.
Van maandag 20 januari 23:59 uur tot en met dinsdag 21 januari 09:00 uur staat er onderhoud gepland voor mijn systemen en website. Het onderhoud is nodig om de Ben app, Ik Ben en de website te updaten en om ervoor te zorgen dat deze zo goed mogelijk blijven werken voor mijn klanten. Als gevolg hiervan zijn de Ben app, de Ik Ben pagina en mijn website niet bereikbaar vanaf maandag 20 januari 23:59 uur tot en met dinsdag 21 januari 09:00 uur. Mocht je een MB Extra bundel nodig hebben of een wijziging willen aanbrengen aan je abonnement dan is het advies om dat vóór maandag 23:59 uur te regelen. Tot slot heeft het onderhoud natuurlijk geen invloed op ons netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben abonnement. Ik hou je op de hoogte via dit community topic.
Van zaterdag 18 januari 19:00 uur tot en met zondag 19 januari 07:00 uur staat er onderhoud gepland voor mijn systemen en website. Het onderhoud is nodig om de Ben app, Ik Ben en de website te updaten en om ervoor te zorgen dat deze zo goed mogelijk blijven werken voor mijn klanten. Als gevolg hiervan zijn de Ben app, de Ik Ben pagina en mijn website niet bereikbaar vanaf zaterdag 18 januari 19:00 uur tot en met zondag 19 januari 07:00 uur. Mocht je een MB Extra bundel nodig hebben of een wijziging willen aanbrengen aan je abonnement dan is het advies om dat vóór zaterdag 19:00 uur te regelen. Tot slot heeft het onderhoud natuurlijk geen invloed op ons netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben abonnement. Ik hou je op de hoogte via dit community topic.
Om de Ik-Ben app, Ik-Ben pagina en onze website zo goed mogelijk te laten werken is er soms onderhoud nodig. Daarom is de Ik-Ben app, de Ik-Ben pagina en onze website niet bereikbaar vanaf maandag 6 januari 23.59 uur tot dinsdag 7 januari 09.00 uur. Je kan in deze periode geen gebruik maken van de Ik-Ben app, Ik-Ben pagina en onze website. Het onderhoud heeft geen invloed op ons netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw mobiele abonnement.
Er zijn problemen met de Ben systemen waardoor ik verschillende mails niet kan versturen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je geen bevestiging van je bestelling ontvangt of dat je geen wachtwoord-reset mail krijgt. Je bestellingen en andere aanvragen komen wel gewoon binnen, dus mijn advies is om even af te wachten en dit topic in de gaten te houden.Ik stuur je de bevestigings-mails zo snel mogelijk. Sorry voor het ongemak! Update 11:00 28/12: de problemen zijn inmiddels opgelost waardoor alles weer doorloopt zoals het hoort. Bedankt voor je geduld en een fijn weekend.
2019, het jaar is bijna voorbij! Ook wij bij Ben gaan knallend het jaar uit. Hierom zullen wij 1 januari gesloten zijn. Gelukkig kun je bijna alle zaken zelf regelen via de Ben app of de ik Ben pagina. Op mijn community kun je wellicht ook antwoord vinden op jouw vraag. Neem gerust een kijkje bij de veelgestelde vragen. Ik wens je alvast een gelukkig nieuwjaar!
Er zijn problemen met de Ben systemen waardoor het aanvragen van een wachtwoord reset niet lukt. Ook bevestigingen van bestellingen of andere systeem mails komen niet aan. 9.28 uur Update (24/12): Het probleem met de systemen is opgelost. Hierdoor ontvang je de e-mails en sms'jes zoals je zou moeten. Sorry voor het ongemak. 18.30 uur Update: De oorzaak van de problemen met de systemen is helaas nog niet gevonden. Dit betekent dat bevestigingen nog steeds later bij jou binnen kunnen komen. Achter de schermen gaan we door met het uitzoeken en oplossen hiervan. Alle updates delen we uiteraard via dit topic. Sorry voor het ongemak en een fijne avond. 16.05 uur Update: Op dit worden er langzaam weer e-mails verstuurd. Er staat nog wel een achterstand in de systemen, dus houd nog wel rekening met enige vertraging. We blijven updaten via het topic. Bedankt voor het geduld. 14.35 uur Update: We werken nog steeds aan een oplossing. Sorry voor het ongemak. 12.37 uur Update: Het kan zijn dat je
Momenteel ondervind ik problemen met mijn systemen. Hierdoor kan het zijn dat je mijn website niet kunt bezoeken, niet kunt inloggen op Ik Ben of je Ben app. Je kan in de tussentijd een kijkje nemen in mijn Community of een van mijn andere kanalen. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak. Houd dit topic in de gaten voor verdere updates. 18/12 19:58 Update: de problemen zijn verholpen. De website, Ben app en de Ik-Ben pagina zijn weer bereikbaar. Bedankt voor je geduld met ons & de systemen. Groeten van Nihad
Het is momenteel niet mogelijk om mijn website te bezoeken, in te loggen op je Ik-Ben pagina of je actuele verbruik te zien in de Ben app. Je kan in de tussentijd een kijkje nemen in mijn community of een van mijn andere kanalen. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak. Houd dit topic in de gaten voor updates. 17/12 15.15 Update: De website, Ik-Ben en de Ben app zijn weer bereikbaar! Mocht je nog steeds niet op mijn website kunnen adviseer ik je om browsergeschiedenis te verwijderen. 17/12 13:30 Update: Helaas hebben we op dit moment nog geen nieuwe update. Zodra die er is, zal dit in dit topic aangegeven worden. 17/12 11:40 Update: We ervaren wederom problemen met bovengenoemde kanalen. We werken hard aan een oplossing. Sorry voor het ongemak! 17/12 10:40 Update: De website, IkBen en de Ben app zijn weer bereikbaar! Mocht je nog steeds niet op mijn website kunnen adviseer ik je om browsergeschiedenis te verwijderen.
Door een storing in het netwerk van T-mobile is www.ben.nl sinds 13.50 uur niet beschikbaar. Ook kun je hierdoor problemen ondervinden met het bellen, gebeld worden en met het niet kunnen gebruiken van je mobiele data. Je kunt mij nog een wel een bericht sturen via Facebook , Twitter. Je mag ook je vraag stellen op de Community of eventueel kijken of je vraag niet eerder is gepost. Houd dit topic in de gaten voor updates. Sorry voor het ongemak! 16/12 20:30 Update: Alle systemen werken weer naar behoren. Mocht je onverhoopt geen service hebben met je Ben simkaart, dan wil ik je adviseren je mobiele telefoon even opnieuw op te starten. 16/12 17:52 Update: We zijn druk bezig met het herstel en dat gaat voorspoedig. We zien dat steeds meer klanten weer kunnen bellen en internetten. Start ook even je telefoon opnieuw op als je nog geen service hebt. 16/12 17:05 Update: Zoals aangegeven is er dus sprake van een softwarestoring. Deze software zorgt ervoor dat het mobiele verkeer naar de ein
Door een storing is het momenteel niet mogelijk om mijn website te bezoeken, in te loggen op je Ik Ben pagina of je actuele verbruik te zien in de Ben app. Je kan in de tussentijd een kijkje nemen in mijn community of een van mijn andere kanalen. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak. Update: De website, IkBen en de Ben app zijn weer bereikbaar! Mocht je nog steeds niet op mijn website kunnen adviseer ik je om browsergeschiedenis te verwijderen.
Update: de werkzaamheden duren langer dan verwacht. Hierdoor kunnen we alle systemen waaronder de Ben app, de Ik Ben pagina en de website pas tussen 8:00 en 9:00 op maandag 9 december vrijgeven. De verdere updates zullen via zowel dit topic als op de website plaatsvinden. Sorry voor het ongemak. Update: helaas zijn de systemen nog niet vrijgegeven, sorry hiervoor. Wij hebben nu al een aantal verschillende indicatie’s gegeven welke wij niet zijn nagekomen door technische problemen. De verwachting is dat de onderhoud om 12.00 uur wordt afgerond ( met kans op uitloop). Update: 9 december 12.03: Door technische problemen worden de systemen naar verwachting 10 december 09.00 uur vrijgegeven. Nogmaals sorry voor het ongemak. Update: 9 december 17:13: Om geen valse verwachtingen af te geven (ivm de complexiteit van de technische issues die we hebben ontdekt tijdens de werkzaamheden) willen we geen tijdstip binden aan wanneer we weer online zijn. Vooralsnog werken we er met man en macht aan o
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.