De Ben community naar Odido
Stel hier al jouw vragen over jouw contract en bijbehorende bundels
Recent actief
nvm
Willen jullie mijn simkaart / abonnement weer deblokkeren?Heb telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen na besmetting flubot sms.Het gaat om tel nr 06-[edit post: telefoonnummer verwijderd]A Bronkhorst.
Ik had een abonnement afgesloten met telefoon maar deze heb ik later geannuleerd maar ik zie nu dat mijn maandelijkse abonnement omgezet is naar een abonnement van 24 maanden hoe kan dat?Normaal kon ik mijn abonnement verlengen maar nu kan ik dat niet meer. Hoe kan dat?
Waarom geen mb mee nemen naar de volgende maand. Die vraag is hier vaker gesteld. Je hebt de ene maand nou eenmaal meer nodig dan de andere maand. Als je mb mee kan nemen zou ik persoonlijk met een goedkoper abonnement af kunnen. Ik weet dat het in jullie gebruikers voorwaarden staad en daar ben ik uiteraard mee akkoord gegaan. Maar toch blijf ik het een vorm van geld trekken vinden. Absurd in 2022.
Ik heb gebruik gemaakt van een aanbieding met korting op een toestel. Dit is bedoeld als verjaardagscadeautje voor mijn dochter. Zij krijgt de telefoon en een, door mij betaald en op mijn naam afgesloten, abonnement voor haar 12e verjaardag.Ik wil de ingangsdatum biet voor haar verjaardag hebben maar omdat ik voor nummerbehoud heb gekozen met haar huidige prepaid nummer staat deze nu al op 31-1 (morgen) terwijl ik eigenlijk pas een ingangsdatum van 1 april ofzo zou willen (ze is 4 april) jarig. Ik wil dus het hele abonnement én het overnemen van het nummer pas op die datum willen hebben. Dat dan pas het abonnement (24 maanden) ingaat dus. Ik heb nergens de vraag van een “gewenste” ingangsdatum gekregen en in de bevestiging/ goedkeuring van het nummerbehoud staat dat het op mijn verzoek ingaat per 31-1.
Ik krijg een mail binnen dat het abbonement dat ik al sinds 2014 niet heb gebruikt (en ook dacht te hebben afgesloten) wordt afgesloten en er een bedrag van 32 euro naar het incassobureau gestuurd gaat worden?
Hoi!Kan iemand mij helpen om mijn geboortedatum aan te passen in de Ben-app? Er staat dat ik op 14-1-2000 geboren ben, terwijl dit toch echt 14-10-2000 is. :)Wie kan mij helpen om het te veranderen?Groetjes Sanne
Hallo, Ik zit nu een jaar bij Ben en mijn telefoon support 5g en alles behalve ben dit vind ik erg jammer want ik zou graag gebruik willen maken met het 5G netwerk.Is er enige duidelijkheid of dit binnenkort gaat komen? MVG,Dani Aendekerk
Hallo Ben, ik kan mijn gegevens niet wijzigen (e-mailadres + adresgegevens).Heb het meerdere keren geprobeerd, via de app en via de website maar dit wil mij niet lukken.
Ik heb tot twee maal toe de extra mb dagpas aangeschaft met 10 000 mis echter zijn deze binnen 10 min verbruikt. Dit klopt niet, graag ene verklaringGroet Lorenzo
Ik wil voor vandaag ern dagpas heb geen internet meer
Betekent dat Ben hetzelfde is als T-mobile? En ik dus van Ziggo over kan stappen T-mobile
Kan ik ergens terugvinden of ik mijn mobieltje (Samsung Galaxy A7 (2018)) in januari of februari 2019 via jullie heb aangeschaft?
Goedemiddag, Is er een datalimiet voor uploaden? ik heb een service die enkele dagen per maand tot 1GB per uur kan uploaden met een max van +/- 25GB per maand. Heeft dit gevolgen voor de uploadsnelheid of extra kosten voor dit gebruik bij mijn abonnement? (sim only 10GB, 4G plus) gr Sebastiaan
Me internet doet het niet er staat wel dat me 4g gewoon aan staat maar geen internet
Hoe kun je internet bijkopen als de app al 2 dagen niet werkt....
Hoe kan ik nu et storing is in de app , mb extra aanvragen?
Ik ben in Frankrijk en mijn 4G doet het niet. Ik denk dat het komt doordat mijn MB’s op zijn en ik niet bij kan kopen, doordat de Ben App eruit ligt vanwege onderhoudt. Hoe lang duurt deze onderhoudt nog? Of hebben andere mensen ook dit probleem?
Goedemorgen Ben, ik ben in 2019 een abbo bij jullie aangegaan via belsimpel.Hierin zaten de volgende zaken:100 + 500 MB Prijs: 7.50Toestel prijs : 9 euroTotaalprijs: 16.50 Ik heb tussentijds mijn abbo aangepast naar 200 MB en geen internet.MIjn goedkoopste abbo kon destijds worden gezet op 15.60 overigens. Ik ben nu 2 euro duurder uitDaarna eens aangepast naar onbeperkt bellen zonder internet.NU wilde ik terug naar 100 minuten en 500 mb internet omdat dit een paar euro goedkoper is.Helaas gaat dit niet. Hierop heb ik contact opgenomen met jullie klantenservice. Daar wist men mij te vertellen dat de initiële abonnement vorm van 100 minuten en 500mb niet meer bestaat.Dat is natuurlijk goed mogelijk echter, ik zit er nu aan vast dat ik dan maar het abbo voor onbeperkt moet blijven gebruiken welke duurder is.Ik werd verwezen naar de algemene voorwaarden. Daar staat inderdaad te lezen dat Ben de abbo's eenzijdig mag wijzigen. Prima. Echter, er staat ook in dat Ben mij tijdig moet informere
Dag, Ik heb vandaag een twee jarig abonnement afgesloten.Echter, ik heb nergens een ingangsdatum kunnen kiezen. Reeds heb ik ergens anders nog een abonnement lopen tot 5 augustus.Waarom heb ik de keuze niet gekregen voor ingangsdatum? En, kan ik deze alsnog laten aanpassen?Ik hoor het graag van u.Groet,Huseyin
Ik heb een abonnement afgesloten met 5G waar ik 7 euro per maand voor betaal.Nu zie ik in mijn abonnement gegevens 4G staan ... ?Ik begrijp dat 5G hier nog niet beschikbaar is en dat ik voor 1 euro extra 4G extra kan krijgen ... Maar is dat niet heel raar?! daar ik al 7 euro per maand nu voor niets betaal ... ? Hoe zit dit.Met vriendelijke groet,Licht
Hallo, Ik wil graag een abonnement + toestel afsluiten bij jullie maar is het mogelijk om het toestel extra af te lossen?
Hoi, hoe kan ik mijn wachtwoord van dit community forum veranderen? Ik heb het niet over de ben.nl website, maar specifiek over dit forum. Groeten, Loek
Goedemiddag,Ik heb bij Ben een Sim Only abbonement.Dus dat houd in dat ik alleen een simkaart heb met internet. Maar ik zou bij mijn abbonement ook graag een telefoon willen. Zou dat mogelijk zijn? Dat ik dezelfde simkaart behoud maar gewoon een telefoon erbij krijg. Al zou je wat meer moeten betalen. Dus niet dat ik opeens 2 abbonementen heb.
Hallo, ik heb jaren geleden een (of meerdere)contracten bij jullie gehad. Helaas ben ik daar alle gegevens van kwijt en die heb ik nodig. Kunt u mij kopieën opsturen naar mijn emailadres? Is er een mogelijkheid mijn persoonlijke gegevens in een privébericht door te geven zodat u het erbij kunt zoeken?
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.