De Ben community naar Odido
Hier vind je alle informatie over het netwerk van Ben
Recent actief
Ik krijg dagelijk sms’jes van een +44 nummer. Vaak in het nederlands “…. is de verificatiecode voor je Sony-account’ en ook iets wat op het russisch schift lijkt met ook een code. Soms 3 per dag, soms ook een weekje niets. Vaak verwijder en blokkeer ik ze zonder ze te openen. Kan ik hier nog iets tegen doen? Loop ik hierdoor tegen ongewenste kosten aan?
Ik krijg vandaag een bericht dat ik 80% belminuten/sms verbuik heb. 20 min later weer een nieuw bericht met 100%! Inloggen bij Mijn Ben laat zien dat ik nog voldoende saldo heb. Daarnaast heb ik data uitstaan op mijn dual-sim telefoon op de Ben sim. Wat gaat hier mis?
Graag sms uitzetten na gemist gesprek
Hoi, Sinds gisteren (29-01-2020) schakelt mijn Samsung J5 (2017) zichzelf steeds uit en start weer op. Dit doet hij als ik probeer WIFI in te schakelen…. WIFI vindt echter geen netwerken.. Mijn gegevensgebruik is behoorlijk gestegen zodat ik van BEN een melding kreeg. Gr. Inge
Elke dag moeten we de telefoon, overnieuw opstarten om te weer een netwerk verbinding te krijgen. mijn dochter heeft ook ben, maar heeft hier geen last van. graag verneem ik hoe we dit moeten oplossen.
Goedenavond, ik heb sinds vorige maand een Sim only met internet aangeschaft maar ik heb buitenshuis geen internetverbinding. Moet ik dit ergens instellen of gaat er gewoon iets mis ergens?
Ik kan niet bellen en gebeld worden. Telefoon uit aan. Simkaart uit en in gedaan, niks werkt. Mijn man zelfde probleem. Hij heeft tele2 en ik Ben. Iemand nog tips?
Ik krijg sinds ik van provider ben geschakeld (van Tele 2 naar Ben) de authenticatie codes voor diensten als Facebook en PayPal niet meer binnen. Ik heb tot nu toe alleen last gehad van deze twee diensten, Twitter en Amazon werken bijvoorbeeld wel.
Goedenavond, Sinds afgelopen augustus heb ik via mijn Ben abonnement een A50 gekregen. In eerste instantie blij mee, maar al snel merkte ik met regelmaat problemen met het netwerk. In eerste instantie allerlei suggesties op diverse fora geprobeerd. Bleek dat dit toestel überhaupt problemen had met Wifi. Echter, mijn voornaamste probleem ligt hem in de verbinding met het mobiele netwerk van Ben. Met regelmatig ga ik van 4g+ naar H+. H+ betekend in praktijk geen verbinding. 4g doet het de helft van tijd wel en dan weer niet. Ook lijkt er een significante “vertraging” bij het opvragen van iets via het internet. Nu werd ik hier vanzelfsprekend gillend gek van en heb ik dit weekend toch maar de stap gemaakt het hele ding terug te zetten naar fabrieksinstellingen. In eerste instantie leek het goed te gaan (voor een dag), maar vandaag merkte ik weer dat ik geen verbinding had in Zoetermeer en ook tijdens de hele busreis naar Leiden. Mijn vriendin heeft ook een abonnement via Ben (ander toeste
Nieuw abonnement (nog binnen mogelijkheid te annuleren). 4G blijkt niet te werken, terwijl simkaart van andere provider probleemloos 4G haalt. Wat te doen?
Zowel bij inkomende en uitgaande gesprekken hoor ik niets. Met whats’ app lukt het allemaal wel.
Hallo, Zoals ik hierboven aangeef: ik heb MB extra aangeschaft en een bevestigingsbericht hiervan per sms ontvangen, maar het internet werkt niet. Wat te doen?
Ik ga over een paar maanden met school op reis door Duitsland en tsjechië daar neem ik mijn laptop mee voor in de bus mijn vrienden en ik willen streamen naar mijn playstation daar hebbben we een onbeperkte hotspot voor nodig alleen kan ik nergens vinden waar ik voor een week unlimited data kan krijgen kunnen jullie mij helpen? met vriendelijke groet, Bram van oevelen
Mijn mobiel geeft e aan bij het icoontje van de internet. Van alles al geprobeerd via Ben maar lukt nog niks. Internet heel traag of geen internet. Wat kan ik hieraan doen
Hallo, Er staat in de app van ben dat je direct gebruik kan maken van 0909, 0900 en 0906 nummers en ook van betaalde sms diensten als je dit zelf aanzet in de app. Dit heb ik gedaan maar het blijft beide geblokkeerd. Zou u dit voor mij kunnen deblokkeren zodat ik hier tijdelijk gebruik van kan maken? Groetjes Evelien
Contract verlengd en aangepast van 2gig naar 5gig. Zelfde toestel gehouden (motorola G7). Op moment van verlenging ging de 4g weg en werd H. Hoef nu niet bang te zijn dat ik over de 5gig heen ga... 😕 Graag een oplossing!
Eigenlijk moet ik zeggen Niet bereikbaar!! Sinds gistermiddag komen er geen sms berichten meer binnen en kan men mij niet bereiken als ze bellen ( krijgen gelijk voicemail) Na het opnieuw opstarten van mijn telefoon komen de gemiste oproepen en smsjes wel binnen, maar alle nieuwe sms berichten of oproepen weer niet. Dit is heel vervelend omdat gewoon bereikbaar moet zijn en omdat ik overal 2staps beveiliging heb en nu dus nergens meer in kom, daar ik na het opnieuw opstarten ook steeds opnieuw een code moet aanvragen die dan vervolgens weer niet (via sms) binnen komt. Graag hoor ik hoe dit zomaar ineens kan en hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb een aantal problemen ondervonden met mijn mobiele telefoon, ik kan namelijk niet altijd (soms wel, meestal niet, thuis en o.a. op school): Ontvangen/versturen van oproepen Ontvangen/versturen van sms Internetten (gebruik maken van MB) Mijn mobiel geeft aan dat hij geen netwerk heeft. Bellen gaat dus niet meer. Internetten gaat alleen nog via wifi. Ik heb telefoon opnieuw uit en weer aangezet. Simkaart verwijderd. Netwerkselectie handmatig op Ben NL gezet. Mijn mobiel in fabrieksinstellingen gezet, maar dit heeft allemaal niet geholpen.
Als ik buiten ben kan ik niet uit mij bundel internetten...mijn 4g doet t niet.helemaal geen internet dus..mijn bundel is nog lang niet op..suggesties???
Hoi. Ik heb gisteren een nieuwe telefoon gekocht (iPhone 7). Nou werkt mijn mobiele data niet meer (had voorheen android. Wel wordt gewoon aangegeven 4g. Alles al geprobeerd qua internet instellingen opnieuw instellen, alle netwerk instellingen resetten etc. Graag een oplossing 🙂 Thanks in advance
Wanneer ik met mijn nieuwe Sim-kaart iemand bel krijg ik steeds de melding ‘voorwaardelijk doorschakelen is ingesteld’. Ik heb al van alles geprobeerd om het uit te schakelen maar zonder resultaat. Wanneer ik het via de instellingen van mijn telefoon probeer uit te schakelen krijg ik de melding dat mijn provider geen ondersteuning biedt voor het uit schakelen van doorverbinden. Wat nu? Help!
Ik heb van af 1 e kerst dag t/m 27 dec deed mijn internet bundel niet meer het zegt vanaf 28 dec je hebt 100% beurkt terwel niks kon doen met internet voor 3 daggen er mee hoe dan?
tijdens het bellen hoort de persoon aan de andere kant van de lijn mij niet, terwijl ik de betreffende persoon wel gewoon hoor. Dit is niet constant, maar gebeurt wel regelmatig tijdens het gesprek.
Beste ben, Ik heb ongeveer een half uur geleden een internet bundel bij jullie gekocht. Ik zou hiervan een sms ter bevestiging krijgen deze heb ik echter tot op heden niet ontvangen. Is de aanvraag nu wel goed verlopen? Vriendelijke groeten, karin
Ik kan niet naar het buitenland bellen lijkt het erop.Kan de blokkade verwijderd worden?En wat zijn de nieuwe kosten?
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.