De Ben community naar Odido
Hier vind je alle informatie over het netwerk van Ben
Recent actief
Ik ben regelmatig en steeds vaker niet bereikbaar op mijn BEN nummer. Hij gaat vaak gelijk door naar voicemail. Ook op verschillende toestellen geprobeerd.
Hallo, Sinds ik mijn abonnement heb verlengt krijg ik niet meer te zien wie mij belt, er staat enkel 'onbekend'op het scherm. Super irritant natuurlijk omdat ik nu niet weet wie mij belt, en ik gemiste oproepen niet terug kan bellen. Is hier een oplossing voor? mvg
Sinds de update naar Android 10 van mijn OnePlus 6 heb ik geen data meer. Op meerdere plekken kwam ik tegen dat dit met de APN instellingen te maken kan hebben en daarom heb ik deze handmatig ingevoerd (zie afbeelding), maar helaas zonder effect. Ik zie rechtsboven wel dat er verbinding is en bellen gaat wel gewoon. Als ik mijn sim in een andere telefoon doe is er wel verbinding en ook het leegmaken van de cache helpt niet. Is er iemand met een gelijksoortigprobleem / een oplossing?
Hallo, ik heb net een sms van jullie ontvangen dat het mail adres niet klopt, ik heb het gecontroleerd, maar het klopt gewoon. Heb eerder al mail van jullie ontvangen, dus begrijp niet zo goed waarom dit sms’je?
Hallo, ik ben sinds gisteren overgegaan op Ben. Ik heb een 4G abo, maar krijg alleen H+. Ik kan ook niet inloggen op ik ben, wel op de app maar krijg dan dat die geen informatie kan opvragen. Wat kan hier het probleem zijn?
Dag, sinds kort kan ik geen SMS naar buitenland meer versturen. In NL gaat goed, maar met name afrikaanse landen levert 100% foutmelding op. Aangezien dit mijn werkgebied is er g onhandig.... Wat is de oplossing en waarom gaat het fout?
Beste Ben-leden Ik heb sinds afgelopen maandag BEN en heb problemen met bellen en gebeld worden. Als het een keertje lukt om te bellen dan verbreekt m’n verbinding na max. 1 minuut??? Geprobeerd te bellen van vast nummer naar mn mobiel en de ene keer gaat hij niet over(hoor niks) en de ander keer weer wel en soms helemaal niks maar dan krijg ik een sms van voicemail (gemist gesprek)? Zou dit aan de simkrt. kunnen liggen? Alvast bedankt voor jullie reacties
Alle stappen met DigiD doorgenomen. Volgens DigiD zit er een blokkade op door de provider (in mijn geval Ben dus). Kunnen jullie die blokkade opheffen? Liefst zsm want ik moet voor het nieuwe jaar nog formulieren invullen en daar kan ik alleen bij met DigiD. Overigens ook alle stappen al ondernomen die ik bij veel gestelde vragen kon vinden van Ben. Graag jullie hulp; ben radeloos!
Hoi, kun je me vertellen waarom de port forwarding via 4g simkaart en ANP: internet.ben.nl niet werkt? Ik heb een Draytak Vigor 2926 met een 4g sim, ik heb de port forwarding op de router geconfigureerd, maar ik kan geopende poorten niet vanaf interent telnetten. enig idee?
Vanmorgen is 4G weer uitgevallen. Is er een nieuwe storing? (Toestel al herstart)
Wanneer is er weer bereik, ik heb twee kinderen op de opvang zitten en mijn vriendin gebruikt ook ben. Als er nu iets gebeurd kunnen wij niet worden bereikt!
Hallo sinds een week of wat kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Ze horen mij niet.
Ja hoi ik krijg vandaag drie berichten (80% van je bundel, 100% van je bundel, 10 euro over uw bundel) achter elkaar zonder daarvoor ook maar een bericht te krijgen. Mag alstublieft een uitleg hoe ben dit normaal kan vinden?!?! (zie bijlage voor foto)
Hallo Ben, Ik begin jullie onderhoud langzamerhand knap frustrerend te vinden. Ik heb al sinds gisteren 8 december 16.00u geen beschikking tot mobiel internet. Als ik jullie probeer te bereiken via de telefoon, wordt ik doorverwezen naar jullie facebookpagina. Ook hier vind ik niks over het ondertussen meer dan 24 uur uit liggen van mijn mobiele internet. Op dit forum wordt door een medewerker van jullie beweerd dat het mobiele internet niet te leiden heeft onder jullie onderhoud. (ondertussen kan ik zeggen dat ik al 25 uur geen mobiel internet heb) Ben, waarom kan er niet via de officiele kanalen beter gecommuniceerd worden??
Ik heb hier in friesland geen bereik zelfs na een herstart
Goedemiddag, ik merk een 0900 nummerblokkade te hebben. Zou u deze voor mij kunnen opheffen? Alvast dank!
Je kunt met jouw Ben abonnement meteen bij aanvang naar buitenlandse telefoonnummers bellen. Houd er alleen wel rekening mee dat het bellen naar het buitenland extra kosten met zich meebrengt. De kosten voor het bellen naar een EU-land vind je hier. Bel je naar een land buiten de EU? Dan vind je de kosten op deze pagina. De zone-indeling vind je dan weer hier. Hoor je bij het bellen dat de oproep niet toegestaan is of krijg je een andere foutmelding dan kan het zijn dat er een blokkade op deze dienst staat. Je mag hieronder dan een bericht achterlaten zodat wij dit voor je kunnen nakijken en de blokkade voor je kunnen verwijderen. Wil je juist een blokkade laten plaatsen op deze dienst? Dan mag je hier natuurlijk ook een berichtje plaatsen zodat we je hierbij kunnen helpen.
Ik heb een vraagje over bereik ik weet het netwerk is al jaren het zelfde. Maar als ik thuis ben heb ik links standaard 3g netwerk rechts 4g .op zich boeie het probleem zit hem in het midden weinig tot geen bereik met een beetje geluk 1 streepje. Mijn bank staat dus eigenlijk verkeerd haha. Iemand een tip of trukje of gewoon pech hebben
Goede avond, Ik heb nu al een tijd mijn internet abbonement en telefonie bij jullie. Het beviel lange tijd erg goed. Helaas heb ik de laatste 3 maanden veel problemen. Slecht internet of soms helemaal geen internet. De plekken waar ik ben zijn niet veranderd ten opzichte van de periode daarvoor. Ook mijn mobiel is niks mis mee. Ik neem nu contact met jullie op omdat het nu toch wel storend begint te worden. Er zijn steeds vaker momenten dat ik even internet nodig heb en het dan gewoon onmogelijk is. Met vriendelijke groeten, Felicia
goeiemorgen ik wou graag 0900 en 0906 nummers deblokkeren
Hoi, Ik krijg dus de melding alleen nood oproepen. Heb al vanalles geprobeerd wat hier in het forum beschreven werd, maar niks helpt. Maar heb toch graag een oplossing, want ik kan nu zelfs thuis niet eens bellen 😞
Vandaag ben ik door verschilde buitenlandse nummers gebeld. Dit zijn de nummers +213560421529 en +213556397521. Kunnen jullie ze blokkeren kijken of er geen factuur komt van deze nummers. Ik heb de nummer niet terug gebeld.
Hi, ik krijg regelmatig foutmeldingen bij het versturen van sms'jes. Aangezien mijn ouders geen Whatsapp hebben, is dit erg onhandig. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
hallo ik heb hier dus al 4 dagen last van en ben 4 dagen al niet bereikbaar mijn iphone staat geen service of zoeken heb alles al geprobeerd via itunes herstellen opnieuw opstarten software updaten niks werk en hij zegt nu nog erbij dat ik hem niet kan activeren bij andere providers heb ik nooit dit probleem gehad heb ook geen andere telefoon om te communiceren kan nu ook geen enkele apps gebuiken dit had ik echt niet verwact
Ondersteund Ben VoLTE en VoWiFi vanaf Android 10?En zoja, hoe stel je het in en test je dat?
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.