Ondanks dat mobile gegevens uit stond toch een rekening gekregen voor verbruik van data. Wij zijn 50 dagen naar Australië geweest . Van beide toestellen stond mobile gegevens uit en toch zijn er kosten berekend . Er staat op de rekening een aantal keer verbruik van 0 mb. ( NUL ). Wij hebben zelfs de moeite genomen om vanuit Australië contact op te nemen met BEN , en daar werd gezegd dat dit niet uit te leggen was, maar dat de bedragen gecompenseerd zouden worden. Wij ( mijn vrouw en ik ) hebben namelijk 2 abonnementen bij BEN. Eenmaal terug in Nederland bleven de bedragen gewoon op de factuur open staan. Nogmaals gebeld en weer hetzelfde verhaal , dat het wel bekend is maar moeilijk uit te leggen is aan de klant , EN nogmaals verteld dat de bedragen gecompenseerd worden. Ook nu in december weer een ( kleine) rekening Het zijn geen groten bedragen , maar het feit dat er afspraken zijn gemaakt over compensatie van niet gemaakte kosten , en dat deze afspraken NIET nagekomen worden irriteren ons . Graag zien wij alsnog de bedragen , hoe klein dan oo