De Ben community naar Odido
Stel hier al jouw vragen over jouw contract en bijbehorende bundels
Recent actief
Hoe kan ik internet extra krijgen bovenop mijn bundel? Per sms en via de app krijg ik een foutmelding.
Op mijn factuur van augustus staat "datagebruik in het buitenland ". Ik ben binnen de EU gebleven, hoe kan dit?
Hallo Ben,Graag zou ik meerdere abonnementen onder één account willen beheren. Alle abonnementen staan op dezelfde naam. Hoe regel ik dit? Mvg,
Goedemiddag, Ik heb bij jullie een abonnement afgesloten met daarbij de IPhone 13. Vandaag is de telefoon geleverd maar er zit geen factuur van de telefoon bij. Kunnen jullie die mij nog doormailen? Groetjes, Rianne
Hoelang voordat de app weer bereikbaar is? Ik kan op geen enkele manier data kopen
Hoi, ik probeer een sim only abbonement te bestellen, maar hij weigert steeds mijn ibannummer terwijl die klopt. Zou u mij hierbij willen helpen?
Ik heb mijn bundel voor 1 maand omhoog bijgesteld. Nu wil ik mijn bundel weer terugzetten naar mijn oorspronkelijke bundel, met bijbehorende prijs. In de app wordt aangegeven dat dit niet kan, omdat de prijs voor mijn bundel daar lager is dan de prijs die ik nu betaal door de inflatiecorrectie die begin dit jaar is toegepast. Kan iemand van de Klantenservice van Ben mijn bundel weer terugzetten?
De kosten voor mijn bundel zijn tijdens de looptijd verhoogd met 16 cent en nu kan ik de bundel niet meer wijzigen in een nieuwe bundel met het startbedrag. Als reden staat erbij dat de nieuwe bundel niet goedkoper mag zijn als het startcontract maar dat is dus niet zo.
Er zit een blokkade op het bellen in Frankrijk. Instellingen op telefoon en app staan goed. Ook vliegtuigstand/netwerk wijzigen geprobeerd. Kunnen jullie blokkade opheffen?
Hallo. Wij hebben 4 abonnementen bij Ben. Mijn vrouw en ik betalen voor 200 minuten bellen/sms €5 en onze 2 kinderen betalen hiervoor €3,-. Lijkt mij bijzonder. Ik wil voor mijn abonnement en die van mijn vrouw ook €3 betalen maar kan dat niet aanpassen. Hoe werkt dat? Mvg.
Helpppp!!!Ik ben telefonisch ombereikbaar. Kpn Vodafone klanten krijgen mij niet te pakken. Alleen mensen met Tmobile en Ben abonnement kunnen mij bellen.Ik heb mijn Sim eruit gedaan, er weer in opnieuw opgestart, ander toestel geprobeerd.Bij Ben kunnen ze geen bijzonderheden zien, geen blokkades etcetc.Wie kan mij helpen🙏
Als mijn belminuten op zijn krijg ik dan een smsje? Mijn zoon heeft ineens een rekening van 71,- (normaal sim online a 11,-)en ik ben benieuwd of je een berichtje krijgt als je door je bundel heen bent?
Goedemiddag,zaterdag heb ik mijn abonnement verlengd en zijn er meer mb’s bij genomen, wat schetst mijn verbazing, de volgende dag zijn er om 11.30 uur al 9000 mb’s verdwenen. Ik kan zien op de activiteit van de telefoon dat er alleen op whatsapp, Snap en Spotify gezeten is en er geen rare dingen gedownload zijn, in de ochtend ook gewoon op de WiFi gezeten. Ik ben overtuigd dat het met de overstap te maken heeft gehad van het abonnement. Hoe kan dit uitgezocht worden.
Geachte iedereen,Wij hebben geprobeerd om een senioren mobiel (ordernummer: 341791791) te bestellen voor onze moeder maar het liep vast op het betalen. Paspoort en verzendkosten via onze rekening ging prima maar het liep niet door met haar betaalpas om het abonnement te activeren. Wij hebben derhalve een ander toestel besteld via onze rekening en dat is inmiddels gelukt en geactiveerd (ordernummer: 31731590892).Nu willen wij ordernummer: 341791791 natuurlijk annuleren en als het even kan onze verzendkosten terugkrijgen.Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is. Als er meer moet worden gecommuniceerd dan hoor ik het graag. Tot horens en de vriendelijke groeten uit NunspeetReint Kroeze
Ik wil mijn abonnoment stopzetten met ben
Ik heb mijn standaard BEN nummer een tijdje doorgechakeld gehad naar mijn (eigen) 085 nummer. Om dat te testen heb ik me laten bellen. Het doorschekelen blijkt nu volgens de rekening € 1,27 voor 4 seconden te kosten. Hoe is dit mogelijk? Buiten de bundel bellen zou 0,31 per minuut mogen kosten?
Good morning, yesterday after work I ordered MB Extra kopen, for 24 hours 10,000 MB for 3 euros. The application shows that the package was purchased, but there is no Internet from all day! What to do? Demids Spiridonovs.Everything is shown in the pictures!
Dag, mijn zoon is in 1 dag ineens door zijn bundel heen, terwijl hij op school zat! Hoe kan dit? hij heeft niks gedownload ofzo.
Ik lees dat dit probleem vaker voorkomt. Ik worstel er al bijna een jaar mee en heb ongeveer iedere instelling een keer geprobeerd en aangepast. Ik lees dat er een reset van mijn nummer moet gebeuren? Kan iemand mij daarbij helpen ajb?
Van: [verwijderd]Verzonden: donderdag 20 april 2023 12:27Aan: ': Klantenservice Contact Formulier'' <info@belsimpel.nl>Onderwerp: FW: Informatie aanvraag: TELEFOONS ALLE 2 KUNNEN WE NIET BELLEN MEE[verwijderd]ABONNEMENT EN[verwijderd] SIM ONLY 3E SIMKAART WE KUNNEN U NIET BELLEN ORDERNUMMER VAN DE [verwijderd]Van: [verwijderd]Verzonden: woensdag 19 april 2023 19:46Aan: 'Klantenservice Contact Formulier'' <info@belsimpel.nl>Onderwerp: FW: Informatie aanvraag: TELEFOONS ALLE 2 KUNNEN WE NIET BELLEN MEE [verwijderd] ABONNEMENT EN[verwijderd] SIM ONLY 3E SIMKAART WE KUNNEN U NIET BELLEN [verwijderd] Van:[verwijderd]Verzonden: woensdag 19 april 2023 18:41Aan: 'Van: Klantenservice Contact Formulier' <info@belsimpel.nl>Onderwerp: FW: Informatie aanvraag: TELEFOONS ALLE 2 KUNNEN WE NIET BELLEN MEE[verwijderd] ABONNEMENT EN[verwijderd] SIM ONLY 3E SIMKAART WE KUNNEN U NIET BELLEN [verwijderd] Van: Klantenservice Contact Formulier <info@belsimpel.nl>Verzonden: woensdag
Hoi,Ik ben mijn puk code kwijt en de website en app zijn in onderhoud. Wat te doen?Groet Ivo
Doordat mijn betaalverzoek in mijn spam terecht is gekomen heb ik een factuur gemist. Ik kreeg melding dat mijn abonnement geblokkeerd is met een link naar een ideal betaling. Deze heb ik meteen uitgevoerd maar tot dusver heb ik nog steeds geen toegang tot mobiel internet en bellen. Het is drie uur geleden dat ik betaald heb. Hoe lang duurt het voordat ik weer toegang heb?
ik heb geen internet of wifi meer op mijn telefoon iemand een idee ? Mijn gewone internet los van de telefoon doet het wel.
8 maart heb ik een nieuw abonnement bij jullie afgesloten. Tijdens het het afsluiten twijfelde ik erg of ik moest kiezen voor de 200 min/SMS of onbeperkt bundel. Omdat ik overal op de website zag dat de bundels gemakkelijk en gratis aan te passen waren, heb ik gekozen voor de 200 min/SMS bundel.Nu wil ik dit toch aanpassen naar een onbeperkt bundel. Echter als ik dit probeer aan te passen (zowel via de website als via de app) ben ik verplicht ook mijn databundel aan te passen, waarbij de enige mogelijkheid 15000 MB is terwijl ik nu 15000 + 2500 MB heb.Hoe kan ik enkel mijn bel/SMS bundel aanpassen?
ik wil graag met iemand praten, hulp nodig via de chat
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.