De Ben community naar Odido
Stel hier al jouw vragen over jouw contract en bijbehorende bundels
Recent actief
I have a BEN sim card, which I use everyday. When I go to work, I need to forward my calls from my BEN number to the work phone from Vodafone NL.how much this will cost me per minute?THis will be deducted from the “free” minutes I have every month?Best regards
Krijg ieder jaar van jullie bericht dat ik fijn internet mb's krijg voor mijn verjaardag.Heb al tig jaar een abonnement ZONDER internet. Leuk Cadeau ieder jaar. Maar stuur maar geen bericht meer. Heb er toch niets aan.
Hallo een vraag…Mijn zoon zijn bundel 10000MB met 200 belminuten voor 10,20 euro (nu)Als ik em nu naar 15000MB wil zetten kan dit niet want dan zit ik dus op 10,00 euro Moet ik snel internet of onbeperkt bellen kiezen nu om t bedrag hoger te krijgen ...?Zo ja prima maar dan is t duidelijk… Groeten Willemien
ik heb binnen mijn ben omgeving meerdere abonnementen staan, helaas is 1 abonnement (telefoonnummer) nog steeds zichtbaar terwijl dit abonnement niet meer actief is.Kan dit nummer verwijderd worden?
Ik kan deze niet bellen
Ik heb via Belsimpel ooit een abonnement voor haar afgesloten, nu zou ik haar gegevens ook graag bij mij in de Ben app zien. Ik zie echter dat beide accounts op mijn naam staan maar verschillende klantnummers hebben, ik neem aan dat die dan samengevoegd moeten worden. Graag even hulp hierbij!
Kan ik met mijn huidige abonnement ook gratis naar vaste telefoon nummers bellen
Hallo, ik ga binnenkort verhuizen en moet dan een internet abonnement aansluiten.Ik heb al een tijd een mobiel abonnement bij Ben en omdat Ben onder T-Mobile valt vroeg ik me af of ik gebruik kan maken van het klantvoordeel bij T-Mobile als ik daar een internet abonnement zou nemen?
Ik heb al extra mb besteld deze maand en via de app kan ik dan geen nieuwe erbij doen. Mijn internet is bijna op en ik ben op vakantie. Als ik via sms extra mb wil aanschaffen, geeft hij foutmelding 38. Klantenservice krijg ik niet te pakken. Wat moet ik doen?
Ik heb net een speedtest uitgevoerd door ookla en het kostte 600 MB voor de test?
Er word dagelijks 0,7 tot 1 MB afgeschreven maar ik ben voorbije maand de deur niet uit geweest en mijn mobiel heeft altijd thuis een wifi aansluiting.Wie kan mij vertellen hoe het kan dat er toch MB (Verbruik) word geregistreerd (afgeschreven)
Goedemiddag,Ik heb de geboortedatum van mijn moeder ingevuld inplaats van mijn eigen. Hoe kan ik die veranderen?
Ik wil een vervangende simkaart activeren maar hij heeft nu de status suspend. Wat moet ik doen? Ik kan uiteraard iemand prive mijn gegevens sturen. Kan nu niet bellen en heb geen data
Hallo! Ik ben op dit moment op vakantie wat heerlijk is alleen heb ik de vraag of ik meerdere mb extra bundels kan aanschaffen als de andere mb extra bundel op is. In Nederland werkt dit maar werkt dit ook in het buitenland?
Mijn inkomende gesprekken zijn ineens allemaal onbekend
Ik krijg een melding dat ik 2 gb heb verbruikt, maar niet wat ik daar verder aan doen kan. Inloggen bij Ben lukt niet.
Goedendag klantenservice, Twee weken geleden ben ik voor werk naar Amerika gegaan, en toen ik na de vlucht mijn mobiel van vliegtuigstand haalde kreeg ik direct meerdere smsjes over kosten buiten de bundel. Ik probeerde zo snel mogelijk mijn data uit te zetten, maar het kwaad was al geschied en ik was in een paar seconden €37.65 buiten mijn bundel - enkel door het ontvangen van wat appjes en notificaties. Ik had roaming aanstaan, omdat dat tegenwoordig in Europa geen probleem is en ik recent over de grens ben geweest. De kosten zijn helemaal mijn eigen schuld natuurlijk doordat ik de roaming aan had staan, maar het was niet mijn bedoeling om het internet aan te zetten en wilde enkel een smsje naar huis sturen om te laten weten dat ik veilig was aangekomen. Ik ben al jaren tevreden klant van Ben, maar was nu toch een beetje teleurgesteld in hoe snel dit fout kon gaan. Is er een mogelijkheid om de schade te verminderen? Vriendelijke groeten,Vicky
Hallo,Ik wil graag de accounts van beide kids samenvoegen. Hoor graag nader.Grtz. Lucien
Hallo,Ik ben nu op vakantie in Aruba en ik gebruik uitsluitend wifi. Mijn roaming heb ik al die tijd uitgezet. Toch zie ik, net als doortje55 enige tijd geleden dat er kosten berekend worden over datagebruik buiten de bundel. Hoe kan dat en ik mag toch verwachten dat dit gecorrigeerd zal worden?Mvrgr., Huub
Wil de bankrekening van een abonnement wijzigen. Kan alleen niet inloggen op de app of MijnBen, omdat dit geregeld werd door mijn overleden moeder. En het is haar rekening die gewijzigd moet worden.
Ik wil graag een nieuw kaartje aanvragen voor samsum S21
Goedemiddag, Vanaf 27/5/2021 betaal ik meer dan zou moeten. Ik heb een abonnement van €10 per maand. Op 27 mei 2021 €5 erbij en de maanden daarop elke maand €10 extra, €20 dus ipv €10. Ik heb ook nooit extra mb’s gekocht. Ook kan ik al een half jaar niet in de Ben app. In de app store kan ik heb niet bijwerken.Graag zsm een reactie, dit probleem moet opgelost worden. Mvg,Ferdt Camping
Gisteren heb ik per ongeluk een bundelwijziging doorgevoerd via de Ben app. Dit was een wijziging omhoog en ging daarom direct in.Toen heb ik meteen de klantenservice gebruikt om te vragen of dit ongedaan kon worden gemaakt.Het antwoord hierop was, nee maar in het begin van de komende maand toevallig de dag erna, zou ik mijn bundels terug kunnen wijzigen.Ik dacht oké dan heb ik 1 maand extra kosten maar als het dan opgelost is oké.Vandaag gekeken blijkt dat ik niet terug kan naar mijn 2 jaar getekende contract alleen nog naar de nieuwe ‘slechtere’ bundels. Ofwel ik betaal meer of ik krijg minder data/belminuten/sms.Terug naar de klantenservice en nu zeggen ze ineens dat alleen nieuwe bundels mogelijk zijn om te kiezen.Kunnen jullie alsjeblieft mijn bundel terugzetten naar waar ik het contract voor heb getekend, en mij niet 45 euro extra laten betalen door een per ongeluk druk op een knop in de app. Dit account is op het moment niet gelinkt aan mijn BEN account, omdat ik onmogelijk op h
Hallo ik zit al heel lang bij ben , en ik had wat achterstand op me nummer en toen heb ik afgesproken om die resten te betalen zodat ik me nr terug krijg 1ste dat ik de restanten over maakte was me nummer nog steeds niet actiefContact opgenomen en toen kwamen we erachter dat ze het geld voor de maand termijn hebben gebruikt prima dacht ik dan betaal ik nog n keer opnieuw zodat ik alsnog me nr terug krijg Afgesproken voor 1 maart dit te doen gisteren overgemaakt en het bedrag was binnen en is netjes verwerkt maar me nr is nog steeds niet actief geen bereik niks. Dus mobiel opnieuw gereset 3x vandaag al alleen omdat ik advies heb opgevolgd van een chat medewerker alleen de chat is altijd vol en onbereikbaar met n beetje geluk word je doorverbonden en ik heb dat geluk niet :( Want ik doe dit al dagen. Dus dan maar even zo ,kan iemand me asjeblieft helpen?
Beste team BEN, Ik heb gelezen dat ik een topic moet aanmaken voor het aanvragen voor het aflossen van telefoonkrediet. Ik wil deze graag volledig aflossen. Met warme groet,Steven
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.