De Ben community naar Odido
Hier vind je alle informatie over het netwerk van Ben
Recent actief
Op het moment dat ik van de ene wifi spot overstap naar de andere werkt alles prima, maar zodra ik bvb op de browser een adres invul en die website wil openen gebeurt er niets. Stel ik klik op facebook: Dan begint het spul te draaien en blijft dat doen, maar er komt niks op het scherm. Wie kan mij helpen? Groet Simon
0900 zojuist gedeblokkeerd, maar het lukt nog niet om te bellen. Graag een reactie!
Ik zie op mijn factuur dat ik meerdere berichten uit het buitenland-Pakistan!_ zou hebben ontvangen. In mijn berichten is niets hiervan terug te vinden. Vreemd dat ik moet betalen voor iets waarvan ik niets af weet?
Goedendag, Ik heb al een abonnement bij jullie, maar kan mijn bundel ook veranderd worden naar unlimited data?
Kan iemand me blok et af halen voor 0900
Sinds een aantal weken zijn zowel mijn dochter als ik heel slecht telefonisch bereikbaar thuis. We hebben beide een Sim only abonnement bij Ben. Als we al een gesprek kunnen voeren, wordt het in no-time afgebroken en soms krijg ik na een paar uur een SMS dat iemand me heeft gebeld. Heel vervelend, we zijn gewoon niet bereikbaar. Telefoon als een keer uitgezet. Wifi bellen staat aan. Niets lijkt te helpen. Wat is er aan de hand?
Goedeavond, Nadat mijn abonnement gewijzigd is naar 5G internet werkt mijn internet niet buiten wifi om. Mijn telefoon en simkaart zijn 1 a 1,5 jaar oud. Heb al geprobeerd opnieuw in te stellen zowel handmatig als digitaal, maar niks werkt. Iemand nog tips?
Ik heb gisteren 11 maart mijn abonnement verlengt, dit is allemaal goed gegaan en ik heb meerdere mails gekregen dat het is goedgekeurd. Echter is vandaag 12 maart er een probleem want ik kan niet meer op mijn internet, niet meer bellen of sms’en. Ik heb normaal 4g maar er staat nu in m’n balkje 3G, maar ik heb ondanks het tekentje geen internet. ik heb een iPhone SE die in een prima staat is. ik heb alle 6 stappen al gedaan die jullie aangeven! wie kan mij helpen
Heb al gezocht, maar kan geen recente vraag hierover vinden, dus mijn vraag is wanneer volte en eventueel vowifi worden aangeboden, want volte wordt al lang door t-mobile aangeboden en vowifi ook via het zusterbedrijf tele2, lijkt voor ben dan ook niet zo moeilijk om het te implementeren om dat de functie op het netwerk al zit!
als ik gebeld wordt, dan wordt het nummer niet herkend. hoe te herstellen?
Heb sinds 3 weken geen bereik meer op adres 8085 SC 6. Ik zie geen storingen of werkzaamheden in de buurt. Volgens de dekkingskaart zou alles goed of uitstekend moeten zijn
er is een storing in Rhenen en niemand weet er iets vanaf, heb geen of nauwelijks netwerk op 2 toestellen met BEN abo, zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Dag, Ik zou graag de btw op mijn facturen vermeld willen hebben. Is dat mogelijk? Hartelijk dank, Lieke van den Krommenacker
Hoi, ik heb al maanden geen internetverbinding (mobile data), ook niet in een andere telefoon, internet instellingen in telefoons ook meerdere keren geprobeerd zonder resultaat.
Robin Mobile heeft op last van ACM het daglimiet verwijdert bij roamen in de EU. Er zat een limiet op van 1GB per dag bij roamen, dit voldeed volgens ACM niet aan het principe van ‘roam like at home’. Ik heb een abonnement van 10GB waarbij er maar 8GB in de EU gebruikt mag worden, overtreed Ben hiermee dan niet de regels?
Ik heb een samsung A10S en sinds kort heb ik problemen met verbinding maken, zowel WIFI als via netwerk. WIFI: ondanks dat ik voor het modem zit, vindt mijn telefoon het wifinetwerk vaak niet (terwijl anderen in huis dit wel goed hebben). Ik probeer het steeds te selecteren, maar hij vindt het WIFI netwerk niet meer. Netwerk: ik krijg geen verbinding met mijn BEN netwerk, terwijl ik volgens mijn abonnement wel genoeg data nog heb. Als ik mobiele netwerken selecteer, dan krijg ik steeds de vraag om in te loggen bij het netwerk. Als ik daar op klik kom ik op een BEN pagina met de vraag of ik meer MB's , een dagpas wil kopen of een pauze wil instellen. Graag hulp, want ik kan nu niet op internet.
Goedendag, Mijn zus heeft een Xperia M2 die steeds de melding geeft dat hij niet verbonden is met het netwerk. Ik heb het simmetje geprobeerd in een andere telefoon en daar werkte hij ook niet. Toen heb ik een vervangende sim besteld en deze in de telefoon geprobeerd en kreeg weer dezelfde melding. Mijn sim van Vodafone werkt prima in het toestel. Kunnen jullie aangeven wat het probleem is? Staat er toch ergens iets verkeerd in de telefoon? Hoor het graag. Groet, Roland
Graag hoor ik hoe ik de 4G-signaalsterkte kan meten op mijn IPhone SE. Dus niet globaal via de balkjes maar de echte signaalsterkte in dBa.
Hallo, Sinds vandaag kan ik plotseling geen sms'jes meer ontvangen.. heel vervelend vooral bij verificatie sms'jes die ik nu dus niet krijg. Het sms centrale nummer klopt dus daar kan het niet aan liggen. Ook telefoon al opnieuw opgestart.... help!
Ik ontvang geen verificatie SMS berichten van Google, paypal etc. Waarschijnlijk staan ze op mijn blokkade lijst. Kan een moderator de blokkades voor mij verwijderen?
sinds vrijdag kan ik niet meer bellen in eigen huis., in het centrum van Harlingen. alle wifi functies werken wel, als whatsapp en imessage er staat ‘geen service op mijn beginscherm. verderop in de stad werkt het wel gewoon. -telefoon herstarten heb ik al 2x gedaan, helpt niets. -telecomaanbieder wisselen en van automatisch halen heeft ook niet geholpen. op dekkingskaart, waar jullie naar verwijzen is ook niets bijzonders te zien. echter wanneer ik daar een opmerking probeer te plaatsen, krijg ik een wit scherm ipv een volgende pagina, alsook bij de link eronder naar ‘werkzaamheden aan netwerk’ wat is er aan de hand?
Mijn 4G is al een tijdje heel traag (1-3 Mbps). Ik heb al geprobeerd om mijn telefoon opnieuw op te starten en ik heb de internet instellingen gecontroleerd en deze zijn correct. Graag advies. Met vriendelijke groet
Beste Ben, Sinds gisteren heb ik vaak enkel verbinding met het 2G netwerk in plaats van het 3G netwerk. Ik heb onbeperkt internet bij jullie op het 3G netwerk. Wat is er aan de hand? Groeten Desiree
Wanneer ik bel of gebeld word, gaat direct het internet, 4G, uit. Er is geen sprake van slecht bereik, het is echt helemaal uit. Direct nadat ik het telefoongesprek beëindig, komt 4G weer keurig in de rechterbovenhoek te staan en heb ik dus weer internet. Een tijd geleden heb ik dit probleem ook gehad, heeft BEN m’n simcard gereset en toen werkte het weer. Maar dit levert nu geen resultaat op. Iemand enig idee?? Klantenservice via Messenger zegt tegen mij: ‘Het is voor jou dan helaas niet mogelijk te internetten terwijl je aan het telefoneren bent.’ Dat is natuurlijk de grootste nonsens of all times, want ik kan altijd internetten en bellen tegelijk. Vorige week kon het nog wel en nu niet meer???
Beste Ben, Ik heb bij jullie een abonnement afgesloten met nummerbehoud. Een paar dagen later kreeg ik de nieuwe SIM-kaart, die ik meteen in mijn telefoon gedaan heb. Ik heb nu wel wifi, maar geen service. De 5 streepjes linksboven zijn dus leeg en er verschijnt telkens de melding: geen service, alleen noodoproepen. Ik heb de SIM-kaart er al een paar keer uitgehaald, APN aangepast volgens de stappen op de site, telefoon opnieuw opgestart, oude SIM-kaart er weer eens terug ingedaan, etc. Helaas werken deze dingen allemaal niet en blijft de melding van geen service zich voordoen. Dit had ik vanmiddag, toen mijn oude SIM-kaart er nog in zat, maar mijn nummerbehoud wel was goedgekeurd, ook al een keer. Waar ligt dit probleem aan en wat kan ik er aan doen?
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.