iPhone 11 en slecht internet Dag, zoals waarschijnlijk meer mensen met een iPhone 11 en een abonnement bij Ben, heb ik de laatste twee maanden grote problemen met internet (3G/4G). Internet werkt zeer traag, schakelt voortdurend tussen 3G en 4G, en er is vaker niet dan wel verbinding. Ben was aanvankelijk heel behulpzaam met reset en nieuwe simkaart, maar legde toen de bal bij Apple. Apple heeft mijn telefoon omgekeerd, maar geen afwijkingen gevonden. Opvallend, een simkaart van een andere provider (zoals Simyo) geeft geen enkel probleem en mijn simkaart van Ben werkt in een andere telefoon dan Apple goed. Ben wijst naar Apple, Apple wijst naar Ben. Ik heb zojuist met uw klantenservice gesproken en die zeggen, 'we kunnen helaas niets voor u doen'. U kunt op zijn minst aanbieden dat ik kosteloos mijn abonnement kan ontbinden, zodat ik naar een andere provider kan overstappen. Het is toch van de zotte als ik een nieuwe telefoon moet aanschaffen? Abonnement mag ik wel ontbinden, maar is op mijn eigen kosten, a 75