De Ben community naar Odido
Hier vind je alle informatie over het netwerk van Ben
Recent actief
Op internet zie ik dat veel mensen, waaronder ikzelf, onaangenaam verrast zijn door de reclame die op TV was. Maak gebruik van de GRATIS SMS 2233 KADASTER voor het opvragen van je WOZ-waarde van de woning. Dit om te controleren of de WOZ-waarde van de gemeente klopt/overeenkomt met de gegevens van je woning zoals deze in het kadaster staan. daar heb ik gebruik van gemaakt. Ik kreeg een drie sms-jes na van 2233. Onaangenaam verrast ben ik dan als ik op de factuur van BEN plots 12,00 euro extra moet betalen 4x 3,00 voor sms 2233 . KPN (TELFORT) heeft zijn klanten die hiermee geconfronteerd werden de onkosten vergoed. BEN heb ik hierom gevraagd maar het antwoord van Lars was: wij hebben geen klachten gekregen dus kunnen wij ook niets doen. Dat vind ik wel erg kort door de bocht. Je hoeft maar even op internet te kijken en je ziet voldoende. Ik ben al zo lang klant van BEN en altijd tevreden geweest. Kortom ik ben wel zeer teleurgesteld.
sms-en naar 3553 lukt niet
mijn zoon kan mij telefonisch niet bereiken ook meerdere klanten Verleden week nog gebeld over het contact verplaatsing van KPN DEN
Hey, ik moet iets betalen via een 3010 sms maar mijn bericht komt niet aan en ik krijg geen bericht terug. Toen ik contact opnam zeiden ze dat het aan de provider lag dus ik vroeg me af of die blokkade eraf kan. :)
Sinds anderhalve week ontvang ik vreemde sms'jes op mijn telefoon met als afzender/nummer (40) 44. De inhoud lijkt te verwijzen naar mijn activiteiten op twitter. Er staan namen in van mensen die ik volg op twitter en er staan clickable links in naar bv iets als m.twitter.com / naam van degene die ik volg op twitter Uiteraard klik ik niet op de links en verwijder ik de berichtjes, maar omdat het zo'n vreemd nummer is (geen 06-nummer en echt maar vier cijfers) en het nummer uiteraard niet voorkomt in mijn contacten kan ik het ook niet verwijderen. Kan Ben dit voor mij blokkeren?
Hallo ik heb sinds 14 april mijn telefoon abonnee verlengt met twee jaar mijn telefoon nummer is zelfde gebleven maar er komt een probleem ik ontvang niet meer verificatiecode voor toegang tot mijn facebook , is het mogelijk dat ben bepaalde service nummer heeft geblokkeerd waardoor facebook kan geen code naar me sturen?????
Iemand met een abonnement van Tele2 kan mij sinds midden november mobiel niet meer bereiken. 'nummer niet in gebruik'. Ik kan haar wel bellen. Zij kan verder iedereen bereiken. Haar nummer is niet geblokkeerd op mijn telefoon.
Al sinds maanden wordt ik bij vlagen veel gebeld door onbekende nummers. Aanvankelijk waren het buitenlandse nummers van over de hele wereld. De laatste tijd betreft het Nederlandse nummer met netnummers van alle mogelijke plaatsen in Nederland. Ik vind die nummers ook niet terug op wieheeftgebeld.nl en ook niet met omgekeerd telefoonnummer zoeken. Van een keer of vijf per dag kijk ik al niet meer op. Ik blokkeer ze gelijk, maar het gaat al zo lang door dat ik me zorgen begin te maken hoeveel nummers ik eigenlijk op mijn smartphone kan blokkeren. Bel me niet register biedt hier ook geen enkele soelaas voor. Wat is dit voor ongein?
Beste, Ik kan geen sms-controles ontvangen wanneer ik mijn account voor een site wil activeren. Ik heb dit probleem onder andere bij www.Flatex.nl en bij www.Crypto.com Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel sms-controles kan ontvangen? Ik hoor graag van jullie.
Goedemiddag, Ik heb een bestaand sim-only abonnement en die gebruik ik thuis als hotspot voor mijn laptop. Het nadeel hiervan is dat ik mijn laptop toch altijd even handmatig moet verbinden met de hotspot. Daarnaast zou ik mij meer luxe willen geven door naar m’n TV te kunnen streamen dmv Chromecast. Vanuit een hotspot is dat niet heel erg praktisch (en onmogelijk?). Als oplossing overweeg ik een extra simkaart (op dezelfde abbo) aan te vragen en een MIFI-router aan te schaffen. Op die manier kan er een simkaart in mijn telefoon zitten én in de MIFI-router. Alleen heb ik hier nog geen ervaring mee, dus hoe zal het werken? Mijn telefoon in vliegtuigstand en dan de MIFI-aanzetten? Of is het vandaag de dag inmiddels mogelijk om met 1abbo op 2 simkaarten tegelijk online te zijn? Hopelijk heeft iemand een idee hoe dit kan! Het is dus de bedoeling om met de bestaande sim-only abbo zowel goed voor telefoon als MIFI een afgestemd systeem te hebben :) Edit: Misschien goed om erbij te verm
Ik heb een nieuw Ben abonnement,kan helaas niet bellen,gaat niet eens over,krijg wel te zien na 10 seconden dat het gesprek is beëindigd. De service van Ben is helaas niet bereikbaar per computer,1200 bellen lukt ook niet Chatten gaat ook niet.
Goedemiddag, het is voor mij tot op heden niet mogelijk om een 0900 nummer te bellen. Kan deze blokkade worden opgeheven?
Ik kan geen 3010 sms'jes sturen. Denk dat jullie dit geblokkeerd hebben. Ik wil dit graag gedeblokkeert hebben!
Hallo, regelmatig stuur ik de oplossing van de Kampioen puzzel in per sms naar 3010. Ik krijg alleen geen ontvangstbevestiging. Ook zie ik geen extra kosten op mijn rekening (bijvoorbeeld op die van oktober 2018). Staat smsen naar dit soort nummers wel aan?
Ben niet tevreden over bereik en internetsnelheid. Mijn toestel is geschikt voor 4 g, maar sneller is het echt niet. Volgens kaart moet ik thuis zeker 4 g hebben, maar dat is maar zelden. Heb ook vaak geen bereik. Heb spijt dat ik ben overgestapt. Nu hoorde ik dat Ben maar een klein gedeelte heeft van T Mobile bereik en eerst eigen klanten en de rest gaat naar Ben. Klopt dit?
Hi, Ik woon in Baarle-Nassau en dat is een grensstreek. Momenteel (al een tijdje) kan ik niet bij beschikbare netwerken voor BEN kiezen. Zojuist heb ik mijn telefoon opnieuw opgestart en wederom opnieuw gezocht. Alle netwerken staan er in behalve ben. Hoewel ik gebruik kan maken van het Belgische netwerk geef ik de voorkeur voor een Nederlands netwerk. Dat is makkelijker, geen landnummers nodig. En geen rare fratsen bij de voicemail. Met vriendelijke groet, Ester Michielsen
Ik heb gister een nieuw simkaart gehad maar mijn internet werkt niet, dit was juist de reden waarom ik een nieuwe kaart heb gehad omdat mij. Internet steeds wegviel
Ik heb al een hele lange tijd dat alle nummers onbekend binnenkomen, zelfs als ze in mijn contacten staan. Wat nu? Ik heb een Samsung Galaxy s8.
Mijn sms berichten die ik verstuur naar een Italiaans telefoonnummer komen niet aan. Ontvangen van dit nummer komt wel aan. Ze worden ook niet van de belminuten afgeschreven zover ik kan zien. Wellicht ook naar UK zelfde verhaal, dat kan ik niet bevestigen. NL werkt wel. Graag spoedig een oplossing. Toestel Honor 10.
Kan ook geen 0900 nummers bellen kunt U hier iets aan doen?
Sinds kort ineens problemen met bellen waarbij als ik gebeld wordt, het netwerk binnen 30 seconden (soms zelfs direct), wordt afgekapt. Ik zie dan in mijn beeld network not available en zie het netwerk tekentje helemaal leeg en wordt direct erna weer vol. Als ik dan weer gebeld wordt, gebeurd er meteen weer hetzelfde. Ik moet dan via whatsapp bellen om de ander te kunnen spreken gezien daar geen problemen zijn. Ik probeer met ben voor de zoveelste keer in contact te komen maar ik heb meer kans om Trump tegen het lijf te lopen. Via de chat nooit bereikbaar, bij email contact en optie netwerk probleem wordt er een korte beschrijving gemeld die niet werkt en vervolgens het contact formulier geblokkeerd met het briljante advies de klantenservice te benaderen… ?!?! dat probeer ik toch te doen via dat formulier ?! De community is de laatste kans die ik Ben ga geven want voor de zoveelste keer zijn er problemen. Ter verduidelijking: het gaat om het bellen netwerk, niet internet.
Hallo, Ik zit nu een tijdje bij Ben maar tijdens een gesprek valt hij af en toe weg. Ik mis hierdoor soms een gedeelte van het gesprek. Dit is zowel thuis als op mijn werk. Toch onhandig tijdens de coronacrisis. Mijn moeder is sinds kort ook bij Ben en die ervaart hetzelfde problemen. We hebben beide een IPhone. Helaas heeft het herstarten van de telefoon geen effect. Kun jullie iets voor mij doen?
Hoi Ik heb een vraag. Weten jullie misschien of 4g+ compatible is met de Xiaomi mi 9 lite. Alvast bedankt!
Waarom sms van Ben dat ik buiten mijn bundel bel/sms, terwijl ik onbeperkt bellen/sms in abonnement heb?
Ik kan niet bellen naar buitenland, terwijl de optie wel is aangezet? Is er een blokkade op mijn simkaart? Willen jullie deze er voor mij afhalen?
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.