De Ben community naar Odido
Recent actief
ik wil een extra abonnement afsluiten voor mijn dochter. Moet ik opnieuw 20 euro aanslutkosten betalen?
Kunt u mij aangeven of u mijn bestelling van een Sim Only abonnement heeft ontvangen? Ik kan u telefonisch niet bereiken omdat ik geen 0900 nummers kan bellen. Er is 1 cent van mijn rekening afgeboekt maar heb geen bevestiging per email ontvangen. Het betreft aanbieding via FNV
Beste, ik heb helaas mijn simkaart nog niet ontvangen, maar bij de bestelgegevens staat dat het al bezorgd is. Ik denk dat er iets fout is gegaan. Kan dit gecontroleerd worden.
Mijn abonnement was laatst geblokkeerd door onbetaalde rekeningen. Ik heb ze betaald en een nieuw abonnement afgesloten, maar nu is die ook nog steeds geblokkeerd. Hoe kan dit? Niek
Beste ik ben klant bij jullie, nu wil ik voor mijn dochter een sim only abbonnement afsluiten voor haar, maar ik weet niet hoe dat werkt als ik dat wil doen via mijn ben?
ik heb een maand geleden een nieuw sim only abonnement afgesloten dat gaat in augustus in. Maar mijn telefoon is kapot gegaan, kan ik mijn abonnement nog veranderen met een telefoon erbij?
Hallo, Ik heb zondagavond mijn telefoon besteld bij ben toen ik mijn abonnement bij jullie verlengde. Kreeg een bevestiging mail van jullie maar verder vanaf toen niks gehoord van amp en ben? Ik heb al gecontacteerd via de webcare gister op Twitter maar die zeiden dat bestelling is blijven hangen en ik 24 uur moest wachten maar nog niks gehoord Hoe zit dit en wanneer kan mijn telefoon verwachten? Willeke Ordernummer: 335313767
Ik heb donderdag een Ben abonnement besteld bij mobiel.nl. ik heb ondertussen mijn simkaart ontvangen, maar wanneer gaat deze van start?
heb vorige een abbonement sim only aangevraag ,nou was mijn vraag of mijn abbonement met toetsel is gelukt???
Vorige week een bestelling bij jullie geplaatst, abonnementsverlenging met telefoon , maar helaas zelf niet goed op de kleur van de telefoon gelet. Mijn fout. Na contact met jullie de bestelling geannuleerd en 3 dagen later opnieuw besteld. Daar heb ik geen bezorgmail van ontvangen, maar wel een mail van de annulering van de bestelling, 2 dagen later ook een mail van jullie met de tekst; Jouw bestelling is inmiddels geannuleerd. Sorry voor de vertraging. Vandaag de hele bestelling maar opnieuw ingevoerd en nu krijg ik onderstaande melding: Bedankt voor je bestelling. Deze is bij mij bekend onder nummer 334606454. Voordat ik je verzoek tot verlenging kan accepteren onderzoek ik, op basis van jouw gegevens, of je het afgelopen jaar 2 keer of vaker een bestelling hebt geplaatst die je daarna hebt geannuleerd. Ik heb geconstateerd dat dit het geval is. Op basis van dit onderzoek kan ik je verzoek tot verlenging nu niet accepteren. Ik heb mijn bestelling maar 1keer zelf geannuleerd, wat
DDag ik heb een abonnement afgesloten maar kan nier bellen Opmerking: niet aangesloten op netwerk HHoe nu verder?
Op 1 oktober heb ik mijn abonnement verlengd, tot op heden nog geen mail ontvangen over de bezorging......duurt wel lang
Hi, Ik heb vanmiddag een sim-only abbonement besteld en ik heb ter controle €0,01 betaald. Alleen werd ik daarna niet meer doorverwezen naar de site en heb ik nog geen bevestiging per e-mail ontvangen. Ik zou worden doorverwezen naar de pagina om nummerbehoud te regelen, maar ik werd dus naar de homepage teruggeleid. Is de aanvraag voor het Sim-only abonnement binnen en kan ik alsnog nummerbehoud aanvragen? Ik hoor graag van jullie! Met vriendelijke groet, Fanny
Goedenavond iedereen van het forum, Ik wil overstappen naar Ben en heb daarom op 3 maart een bestelling geplaatst voor een telefoon met nummerbehoud (ik stap over van prepaid naar een abonnement). Vervolgens heb ik een mail ontvangen met mijn ordernummer en een gebruikersnaam voor het "Ik Ben" account dit heb ik vervolgens aangemaakt en hier kon ik later lezen dat de bestelling bekend was bij de bezorger. Alleen het probleem is nu dat ik sinds toen niks meer gehoord heb via de mail (ook niet in de spam folder). Nu vraag ik me toch af wat hier mis gaat of dat ik nog langer moet wachten.
Hallo, Ik heb een kwartier geleden een abbonement besteld en ik heb ter controle €0,01 betaald. Alleen werd ik daarna niet meer doorverwezen naar de site en heb ik nog geen bevestiging per e-mail ontvangen. Ik zou worden doorverwezen naar de pagina om nummerbehoud te regelen, maar ik werd dus naar de homepage teruggeleid. Is de aanvraag voor het Sim-only abonnement binnen en kan ik alsnog nummerbehoud aanvragen? Alvast bedankt, Menno
Waar blijft mijn simkaart: binnen 5 werkdagen, maar de bestelling tot op heden niet verstuurd. Inmiddel sin de winkel een sim kaart gekocht, kon niet langer wachten. De bestelling hoef ik dus niet meer, laat maar zitten. Omdat het nog niet is verzonden kan ik hem ook niet annuleren want geen code aanwezig, dus weigeren aan de deur dan maar mocht hij ooit nog komen. Slechte service helaas. En site en bereikbaarheid zijn gewoon slecht. Groeten, Paul FAber
Ik heb een huwaei pro 20 gekocht mag ik hem met andere model mat pro 20 wisselen?
Hallo, Ik heb een overeenkomst bij de nieuwe simkaart ontvangen. Ik neem aan dat ik deze niet hoef te retourneren.
Snel akkoord dat nummerbehoud is goedgekeurd maar de SIM-kaart is nog niet binnen. Wel staat op mijn Ben dat de bestelling is bezorgd. Hoe zit dat? Ik wil t nummerbehoud uitstellen (staat op 23 januari) tot ná ontvangst van de SIM, echter op pagina nummerbehoud lijkt dat niet te kunnen. Hoe zit dat?
Hallo Anna Maresa, Bedankt voor de verlenging van je Ben abonnement. Hieronder leg ik uit wat je vanaf nu van mij kunt verwachten. Bezorging Binnen vijf werkdagen ontvang je van koeriersdienst AMP Groep een e-mail en sms, met een link waarmee je een bezorgafspraak kunt maken. De koerier vraagt bij je bezorging om de betaling voor je bestelling te betalen aan de deur. Dit bedrag kun je pinnen of contant betalen. Deze mail ontvangen maandag 21 januari j.l. van Ben. Daarna niks meer gehoord van AMP. Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Ben radeloos..
Hoi ik wou toestel met abonnement aanvragen
Omdat mijn interne geheugen niet toereikend is voor mij zou ik graag vroegtijdig een ander toestel willen. Ik wil dan overstappen op de S7 van Samsung.
Hallo, ik wilde net een nieuw Sim Only abonnement van 1 maand bestellen, nu heb ik mijn verkeerde rekeningnummer opgegeven. De aanvraag van het abonnement is afgewezen op basis hiervan. Hoe kan ik dit nu aanpassen en mijn juiste rekening opgeven? Kan dit online of moet dit telefonisch doorgegeven worden aan Ben Klantenservice?
Ik probeer al een aantal maanden mijn abonnement te verlengen, maar ik krijg keer op keer de melding dat ik nog een factuur moet betalen. Als ik vervolgens naar mijn Persoonlijke Ben-pagina ga en naar facturen kijk staat daar dat ik alle facturen netjes betaald heb. Deze maand heb ik ook al een voorschot betaald in de hoop dat dit werkte maar dit mocht niet baten. Is hier een oplossing voor of moet ik nu opnieuw een abonnement afsluiten en weer aansluitkosten en dergelijke betalen?
Hallo ik heb deze week een nieuwe bestelling gemaakt bij ben, vandaag is het de 5de werkdag en heb mijn simkaart nogsteeds niet binnen. Er is wel de 0,01 cent van mijn bankrekening afgeschreven voor om de bestelling af temaken. Wat moet ik nu doen? Krijg ik hem toch nog binnen?
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.