De Ben community naar Odido
Hier vind je alle informatie over het netwerk van Ben
Recent actief
Beste moderator mobiele abonnement van kind werkt in buitenland niet (eindigt op 118), kan niet bellen, geen internet, kunnen jullie aub kijken of er een blokkade op zit bij jullie Hoor graag van jullie
Zodra 5G beschikbaar is op het t-mobile netwerk, is dit dan ook beschikbaar voor Ben klanten en brengt dit extra kosten met zich mee?
Ik kan deze optie niet vinden. Kan BEN dit voor mij uitzetten????
Hoe komt het dat ben/t mobile zo goed als geen bereik heeft in Dronten. Op jullie kaart geven jullie aan dat het bereik goed moet zijn. Nu, het is beneden alle peil. Download onder de 1mb. 4g versneller staat nota bene aan!
Ik heb thuis traag mobiel internet, en als ik gebeld wordt kan ik de beller soms moeilijk verstaan. Op andere plaatsen is het wel goed, ik hoop dat hier een oplossing voor komt.
Als ik met Ben naar een Nederlands Telesur nummer bel dan krijg ik te horen "dit nummer is niet in gebruik". Met een KPN abonnement is het wel te bellen ook vanaf vaste lijnen.
Betreft ordernummer [edit post: ordernummer verwijderd] Ik ben vanaf 23 juni j.l. abonnee van BEN met nummer [edit post: telefoonnummer verwijderd]. Dit is per email bevestigd en ik hoefde verder geen actie te ondernemen. Een en ander zou automatisch plaatsvinden. Tot op heden ben ik niet in staat om te bellen omdat ik niet aangemeld ben op het netwerk van BEN.
Hallo ik heb een vraag wat kan ik doen om de verbinding beter te krijgen zowel met bellen als WiFi alvast bedankt
Beste Ben, Heb al sinds een week of drie af en toe een dag/paar dagen geen bereik. Geen telefoonsignaal én geen 3G. Ik heb de checks al uitgevoerd. Aan en uitzetten werkt niet. Sim kruistest ook niet. Na het herstellen van de netwerkinstellingen ook niks. Ik hoor graag van jullie, Groetjes Tom
Goedendag, Aan de voorkant, naast huis is geen telefonisch bereik. Graag spoedig oplossen. Met vriendelijke groet, Jan Tempels
De laatste tijd heb ik heel vaak geen mobiel netwerk en kan ik niet bellen / gebeld worden en heb ik tevens geen toegang tot het internet. Vandaag is het weer raak en kan ik mijn telefoon al uren niet meer gebruiken er staat geen netwerk en dat ik alleen noodoproepen kan doen. De Samsung J7 zelf lijkt goed te werken want die doet het wel als ik iemand anders simkaart erin stop. Heb de telefoon ook al opnieuw opgestart en heb tevens de simkaart er al opnieuw ingedaan en meerdere andere stappen doorlopen, maar nog steeds heb ik geregeld geen netwerk voor telefoon en internet. Heb eerder vandaag via de chat contact op proberen te nemen, maar daar kreeg ik te horen dat er van de technische afdeling niemand beschikbaar was, dus ik probeer het maar op deze manier. Hopelijk kan ik op deze manier geholpen worden, alvast bedankt!
Jullie gaan mn tel resetten, krijg ik daar bericht over of hoe weet ik dat het goed is
Hoi, Ik heb een problem met de verbinding met het wifi-netwerk bij ons thuis. Ik krijg steeds de melding: verbinding, geen internet op mijn telefoon GalaxyA70. Als ik mijn mobiel opnieuw opstart maakt het even verbinding met het wifi-netwerk en na een paar minuten krijg ik weer de melding: verbinding, geen internet. Wat kan ik meer doen? Gr Patricia
Ongeveer twee maanden geleden ben ik overgestapt van Telfort/KPN naar Ben, met nummerbehoud. Sindsdien kan een aantal mensen mij niet meer bellen. Van het KPN netwerk lijkt het goed te gaan, maar Vodafone bijvoorbeeld niet. Ook ontvang ik van sommige platforms geen SMS zodat account verificatie onmogelijk is. Graag hulp!
Goedendag Ben Het is voor het eerst dat ik een abonnement heb genomen. Ik heb een Vodafone Simkaart met het nummer: [edit: telefoonnummer verwijderd] Alleen, ik kreeg dus een mail van jullie over het nummerbehoud. Als m'n netwerk is weggevallen, betekende het dat de overbrenging heeft plaatsgevonden. *dan kunt u direct uw Ben simkaart erin plaatsen* Deze heb ik niet. En ik wil m'n Vodafone kaart behouden met het bovenstaande gsmnummer. Wat moet ik doen of wat gaat er gebeuren om m'n netwerk terug te krijgen? Mvg Ruben vd Luyster
Ik heb op 1/5 mijn belminuten van 300 verhoogd naar onbeperkt. Dit is een bundelverhoging en zou meteen in moeten gaan. Dit is tot op heden (21/5) nog niet gebeurd. Hoe komt dit? Ik zou graag zo snel mogelijk onbeperkt willen bellen, want nu worden alle belkosten berekend als buiten de bundel. Dit bedraagt nu 20 euro.
Vandaag mijn nieuwe telefoon ontvangen (Samsung Galaxy A71) met een verlenging van mijn abbonement. Helaas krijg ik op geen enkele wijze het mobiele netwerk aan de praat. Alles geprobeerd en nagelopen. Ben bang dat er iets mis is met de telefoon of er is iets mis gegaan met de verlenging. Iemand enig idee?
Ik kan ook niet meer gebeld worden en krijg ook geen smsjes binnen.
Zoals de titel zegt. Vaste telefoonlijnen kunnen mij niet bereiken. Ze horen dan: Dit nummer is niet bereikbaar. De verbinding word nu verbroken. Ik heb al eerder contact hierover gehad. Toen heb ik als oplossing een nieuwe simkaart gekregen. Dit werkte ook niet. 06 nummers kunnen mij gek genoeg wel bereiken. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Mijn nieuwe abonnement is zojuist geactiveerd, alleen heb ik nu geen service. Heb al van alles geprobeerd maar niks helpt.
Gisteren wilde ik iemand bellen als privénummer; ik heb per ongeluk #30# en vervolgens het gewenste nummer ingevoerd ipv #31#. Mijn mobiel heb ik meerdere keren uit- en aangezet, zonder succes. Vandaag heb ik met de klantenservice contact opgenomen. De medewerker heeft iets aan mijn sim-instellingen gewijzigd, ook hierbij mobiel aan- en uitgezet. Omdat dit niet hielp, heb ik naar advies van de medewerker ##002# gebeld. Er verscheen ‘alle doorgeschakelde oproepen wissen uitgevoerd'. Ook hierbij helaas geen succes geboekt. Zou iemand me kunnen helpen dit probleem op te lossen? Alvast bedankt!
Ik kan al 2 dagen niet bellen, gebeld worden of sms'en. Ik krijg een melding met "mobiel netwerk niet beschikbaar"
Hallo, mijn 4G werkt niet. Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt niet. Als ik op de site kijk bij "Alles over internet" en doorklik naar APN, krijg ik de melding: site niet bereikbaar. Wat moet ik nu doen?
Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn ingevulde formulier ivm dekkingsprobleem(kan niet bellen en gebeld worden. Geen bereik op deze locatie). [edit: casenummer verwijderd] Wanneer krijg ik daar antwoord op? Op locatie [edit: [postcode verwijderd] geen bereik voor bellen. Groet, Ine van den Broeke [edit: klantnummer verwijderd]
Net contact gehad met iemand van PayPal voor een verificatie sturen zij een code per sms, in het systeem hebben zij nagekeken en het klopt inderdaad dat ik meerdere keren de desbetreffende sms code heb aangevraagd ook hebben nagekeken dat hun hem gestuurd hebben, echter heb ik tot op heden niks mogen ontvangen, kan het zijn dat er iets is geblokkeerd waardoor de naar mij gestuurde sms-codes niet aankomen? groet John
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.