Beste Ben,Ik heb eind 2019 bij een Black Friday sale een S10e bij jullie gekocht. Er ging toen iets mis bij jullie, waardoor er teveel S10’s werden verkocht, meer dan jullie toen hadden.Na wat gedoe kon ik er uiteindelijk toch 1 bemachtigen. Wel moesten mijn toestelkosten om de 1 of andere reden met 4 euro omhoog per maand, maar dit werd dan op mijn factuur ook als korting gezet, zodat ik nog steeds mijn oorspronkelijke €2 toestelkosten per maand kon betalen.In juli van dat jaar heb ik geprobeerd mijn abonnement te verhogen, alleen merkte ik op dat hierdoor mijn toestelkostenkorting werd weggehaald. Na contact te hebben gehad met 1 van jullie, werd er tegen mij gezegd dat ze de toestelkostenkorting er weer bij op zouden zetten, aangezien dit probleem jullie fout was. 1 maand ging dit goed, maar toen werd de toestelkostenkorting weer opgeheven.Op dat moment heb ik contact op genomen, en werd mij vermeld dat ze dit met “de hoogste prioriteit” zouden op