De Ben community naar Odido
Hier vind je alles over jouw bestelling: Van levertijden tot bezorging en alles ertussenin!
Recent actief
Beste Ben,Vorige week heb ik geprobeerd om mijn abonnement te verlengen.Op zich ging alles goed totdat ik van Belsimppel de e-mail kreeg dat mijn aan vraag was geweigerd.Verder zonder uitleg maar wel met een hint dat waarschijnlijk de kredietwaardigheid het probleem was. Mijn eerste reactie was WTF!! ik ben al 2 jaar lang abonnee zonder problemen. Mijn huidige situatie is exact het zelfde als 2 jaar geleden toen ik een abonnement afsloot onder precies dezelfde voorwaarden als ik nu wou.De tweede reactie was om even te kijken bij het BKR ook daar is niets vreemds te zien wat een weigering teweeg zou brengen. Nu begrijp ik dat er gebruikt wordt van 3rde partijen die een check uitvoeren nu ben ik benieuwd wat daar dan uitkomt. Want een simpele google zoektopdracht geeft een legio aan criteria w.o de buurt/ postcode. eerdere betalingsachterstanden op het adres enz.. Nu vind ik het sowieso vreemd dat er drie bedrijven zijn waar ik geen weet van had een beslissing over mij nemen en dat ik g
Ik heb een abonnement afgesloten maar had al een abonnement voor mijn dochter. Kan ik deze combineren in de app?
Beste dame/heer, ik heb een voucher van ING rentepunten voor een aanbieding € 9,-/24 mnd/onbeperkt bellen/6000mb/snel 4g. Nyu al een maand bezig om dat te krijgen, want ik heb 3 nummers (2 van mijn kinderen) en ik kan niet selecteren met welk nummer ik er gebruik van wil maken. Dit loopt nu al weken en er is niemand die dit kan/wil oplossen? Wat is hier aan de hand? Groet Michel
Goedemiddag, Ik heb mijn abonnement verlengd met nieuwe telefoon. Nu zag ik dat mijn eerst volgende mogelijkheid op 29-12-2021 mijn telefoon kan worden bezorgd.Nu verloopt binnenkort mijn rijbewijs, dus vanmorgen mijn aanvraag gedaan om deze te verlengen.Nu komt het…Mijn nieuwe rijbewijs moet ik ophalen 21-12-2021Dat betekent dat het document nummer niet overeenkomt met wat bij de levering van nieuwe telefoon vermeld staat.Nu ben ik bang dat de persoon hier voor niets op de stoep staat als hij de telefoon komt bezorgen.Hoe kan ik het gewijzigde identiteitsdocumentnummer doorgeven aan de partij die de telefoon komt leveren?Of kan ik beter de order annuleren en op de 21e een nieuwe order plaatsen?Of nu direct een nieuwe order plaatsen met een ander identiteitsbewijs? Ik verneem graag wat het beste is om te doen. Bedankt voor uw support
Ik heb een abonnement met toestel besteld. Ik heb de levertijd afspraak vandaag gemaakt maar er is nog niemand langs gekomen om de telefoon af te leveren. Hoe komt dat?
Op 3-11 heb ik een bestelling geplaatst. Ordernummer [verwijderd]. In de mail die ik erna ontvangen heb staat dat ik binnen 5 werkdagen een mail van AMP zou ontvangen ivm levering. Deze heb ik niet gekregen ook niet in de spam. Ik kan ook geen bestelstatus zien in de Ik Ben omgeving. Wanneer kan ik info over de levering verwachten?
Hallo!ik heb vandaag een sim-only besteld maar geen bestelling bevestiging binnengekregen op minn mail. wel de 0.01 cent betaald etc. Is de bestelling wel binnen?Groet,Kalinka
Hi, Mijn abonnement zou zo’n twee weken geleden ingaan. Tot op heden heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen.Tussentijds heb ik de klantenservice wel telefonisch kunnen bereiken, en is de aanvraag nummerbehoud gepauzeerd. Tevens werd mij toen gemeld dat er z.s.m. een simkaart zou worden opgestuurd, en dat de vorige kaart mogelijk verkeerd verstuurd was omdat de ‘C’ toevoeging bij mij adres zou ontbreken.In mijn Ben account staat gewoon de C, en nog steeds niets mogen ontvangen. Is er een moderator die mij per PB kan helpen? Dank!
Hoe kan ik de bestel order van mijn nieuwe abonnement zien
Hallo, Ik heb onlangs mijn abbo verlengd met een nieuw toestel erbij: de Samsung A20e Ik heb de telefoon nu een paar uurtjes in bezit, en ik vroeg me af of ik hem nog terug kan sturen en omruilen voor een ander model? Ik had voorheen altijd de Samsung A5 en die bevalt 100% beter. Alvast bedankt voor de info, R
Vandaag heb ik jullie klantenservice gebeld en nu moet ik ruim 12 euro betalen, hoe zit dat? Ik ben klant bij jullie en wil graag mijn contract verlengen, maar niet op deze manier. Graag deze kosten vergoeden.
Beste Ben, Ik probeerde een nieuwe telefoon aan te schaffen, maar ik snapte het hele gedoe niet met kredietwaardigheid (nu wel). Ik ben door Ben geweigerd op het toestelkrediet van het abonnement. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst. Ik had dus het gehele toestel als eenmalige betaling met daarbij het abonnement voor data, hierdoor kwam het abonnement onder de kredietwaarde van €250. Ik beb echter weer geweigerd doordat ik niet kredietwaardig ben. Mijn vraag is dan nu, wanneer ben ik kredietwaardig?Met vriendelijke groet,Rosa
Mijn dochter die over een paar dagen jaris is wil graag voor het eerst een telefoon abonnement. Ik dacht ruim optijd te zijn toen ik op 20 juni via de website een bestelling plaatste, met overmaken van 1ct etc, via de INGpunten actie die t/m 27 juni zou lopen. (2 jaar, geen aansluitkosten,4G extra snelheid, 10gb internet en onbeperkt bellen en SMS)Sindsdien tot vandaag 15-juli-2021, bijna 4 weken later, geen terugkoppeling over bestelling en inmiddels 4x met klantenservice gesproken: ‘een probleem met doorzetten van de bestellingen, er wordt aan gewerkt'. Vandaag weer klantenservice gesproken: 'ja er is een lijst met bestellingen, die wordt zodra iemand vrij gemaakt is van de afdeling sales doorgenomen en dan worden degene op de lijst gebeld'. En 'nee de sales afdeling kan niet telefonisch deze aanbieding accepteren want die is er niet meer’. Nou vandaag is de website https://www.ben.nl/ingpunten nog steeds bereikbaar. Graag zou ik nu toch echt bevestiging van mijn bestelling en daa
Drie weken geleden een simpele vraag gesteld, ontvangstbevestiging ontvangen en daarna niets meer. Via reply en via klacht aangegeven nog geen antwoord ontvangen te hebben. Resultaat: per 17-05 heeft mijn vraag volgens Ben de “hoogste prioriteit". Tot nu toe geen verdere reactie ontvangen….
Hallo, Wij hebben via een SMS te horen gekregen dat we vandaag zijn overgegaan naar BEN, maar hebben tot op heden nog geen simkaarten ontvangen.
Ik ben heel boos over de levering ( of eigenlijk niet-levering!) van de bestelde telefoon. Mijn man heeft ca. 2 maanden geleden een telefoon besteld voor onze zoon. Deze zou begin februari geleverd worden. Ik en mijn zoontje waren op het afgesproken tijdstip thuis maar de bezorger mocht de telefoon niet overhandigen omdat alleen de besteller (mijn man) de telefoon in ontvangst mocht nemen. De eerstvolgende levertijd zou 2 weken later zijn, vandaag dus. Mijn man was thuis en wilde het pakketje in ontvangst nemen maar wat blijkt, nu staat de levering opeens op MIJN NAAM!! omdat ik de nieuwe afspraak had ingepland. Mijn man kreeg het pakketje daarom NIET OVERHANDIGD!! Met als gevolg voor de 2e keer een diepbedroefde zoon. We wachten inmiddels bijna 2 maanden op de telefoon. Ik ben heel ontevreden over de service en verwacht dan ook dat ik met grote spoed en optedelijke wijze de telefoon deze week nog ontvang. Zo niet dan ga ik stappen ondernemen
Ik heb een nieuwe telefoon besteld, en van BEN een bevestiging mail ontvangen,Daarna een bericht ontvangen van AMP wanneer het geleverd kon worden.Daarin had ik vandaag leveren opgegeven, ik zou de avond ervoor een tijdsblok ontvangen van AMP.Echter heb ik geen tijdsblok ontvangen, dus weet ik niet of vandaag mijn telefoon wel wordt geleverd?Is mijn bestelling wel goed gegaan?Ik hoor graag iets terug. Groet, John Bergman
Hallo, Vandaag krijg ik mijn mobiel binnen en heb geen bevestiging gehad van de bestelling. Ook heb ik de gegevens van de ben app niet gekregen. Groetjes,Mariëlle Peters
Goedenavond, Vandaag heb ik simonly met nieuwe nummer besteld. Helaas heb ik geen bevestiging via de mail gehad. Wel heb ik 1 cent vide ideal overgemaakt. Nu weet ik niet of her wel goed is gegaan met mijn bestelling. Mvg, Özlem Melezoglu
Ik heb een telefoon besteld bij jullie maar hij word niet geaccepteert ordernummer : [edit: ordernummer verwijderd]
Hallo, Ik heb een vraagje, ik heb gister een bestelling gedaan bij Ben voor mijn telefoon abonnement te verlengen met een nieuwe telefoon. Ik heb betaalt en alles en zou vandaag afgeleverd worden. Nu kijk ik op mijn bestelling Order en zie dat die nu pas morgen komt? Hoe kan dit? groetjes,SV
Hallo ik wil graag een abonnement bij jullie aamvragen maar heb een belgische bankkaart is dit mogelijk? Ik heb wel een nederlandse identiteitskaart en woon in nederland.
27-7-2020 heb ik een nieuwe telefoon besteld met abonnement. Ik heb een bevestiging mail ontvangen, maar daarna niets meer vernomen. wanneer mijn telefoon wordt geleverd.[edit: ordernummer verwijderd]Is mijn bestelling wel goed gegaan?De klantenservice online en ‘mijn Ben’ toont aan, dat de website op dit moment niet beschikbaar is ivm onderhoud. Ik hoor graag iets terug. Groet, Fenneken Pongers
Ik wil graag vroegtijdig verlengen en een nieuw toestel aanschaffen. Het toestel (sony xperia xz premium) staat er echter niet tussen. Kan deze echt niet geleverd worden? mvrgr Jurgen Maathuis
Tijdens het bestellen werkten de dropdown menuutjes niet waardoor het niet mogelijk was om af te wijken van legitimatiebewijs (het is een paspoort, niet een ID kaart) en het ook niet mogelijk was om een bank te kiezen voor iDEAL (heb in plaats daarvan voor pinnen gekozen). Is dit een probleem bij het leveren? En waarom is de bestelsite niet toegankelijker? Het is m.i. wel zo handig om zoveel als mogelijk te voldoen aan de richtlijnen van drempelvrij zodat iedereen een abonnement kan afsluiten.
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.