De Ben community naar Odido
Hier vind je alle informatie over het netwerk van Ben
Recent actief
SMS versturen naar nummer 030 van prijsvraag KAMPIOEN van ANWB lukt nietKan dat niet bij BEN?Ik kan wel gewoon SMS naar mijn contacten verzenden, dat is geen probleem.Ik wilde mijn oplossing van een prijsvraag naar nummer 030 verzenden maar dat lukt niet.
Goedemorgen, Sinds vorige week donderdag heb ik geen mobiel internet meer en krijg constant de melding "inloggen bij netwerk". Ik heb reeds het stappenplan gevolgd voor mijn toestel maar zonder resultaat. Hoe los ik dit op?
Hoi,Ik kan al sinds twee a drie weken niet gebeld worden. Bellers komen direct in de voicemail. Ook zijn gemiste oproepen niet te zien in de lijst van Recente oproepen. Zowel hetzelfde probleem bij mijn Google Pixel 6a als mijn backup iPhone SE2020. Een simkaart van een andere provider doet het wel gewoon. Dus ligt niet aan de toestellen. Ik kan zelf wel bellen. Erg lastig daar ik belangrijke belafspraken met anonieme nummers zoals de dokter of UWV nu niet kan voeren.Wat is er aan de hand?
Mijn vriend heeft ook een pixel7 pro maar ipv een abbonement bij ben een abbonement bij 50 plus mobiel.Ik had de afgelopen vakantie regelmatig geen 4g maar hsdpa, hij had dan wel 4 g of zelfs 5 g dekking.Ik kon op hsdpa ook geen data versturen en kon ook niet bellen.Ik heb netwerk zoeken van automatische naar handmatig gezet en opnieuw netwerken laten zoeken.Ik kon er 1 of twee extra vinden ipv die vriend die er wel 6 extra had.Ik ben zeer tevreden over ben in het binnenland, maar in het buitenland vindt ik het waardeloos.Wij hebben 4 ben abbonementen maar zit serieus te overwegen om over te gaan stappen naar een andere provider.Hebben hier meer mensen last van dekkingsproblemen in het buitenland.Ik heb ook de simkaart settings gereset.
Heb met jullie contact gehad en kan nu ineens alleen via WhatsApp bellen maar niet zomaar even.Deze oproep is niet toegestaan. Dus ook niet met jullieWat nu?
Sinds enkele dagen ben ik niet bereikbaar. Wanneer men probeert te bellen (via het netwerk), hoort men direct de volgende mededeling: het nummer dat u wilt bereiken is nu niet bereikbaar. Zelf kan ik wel mensen opbellen, en via Whatsapp (internet) kan men mij wel bereiken.Ikzelf heb mijn telefoon aan- en uitgezet, en het SIM kaartje er opnieuw ingedaan, maar niks helpt.
Goedendag,Is er een storing in Flevoland?Op 2 dezelfde telefoons weinig tot haperend geluid.Bellen via WhattsApp gaat wel goed.
Vanaf vandaag bied ik je de mogelijkheid om nog sneller te surfen! Want vanaf 28 augustus bied ik naast 4G ook 5G aan. Wil je meer weten over de mogelijkheden en de voordelen lees dan gauw verder.Hoe krijg je 5G?Als je een nieuw abonnement bestelt of huidige abonnement wijzigt, kun je kiezen tussen 4G en 5G internet. Als je al een telefoonabonnement bij mij hebt, kijk dan in Ik Ben, hier heb je dit heelsnel gewizigd. Neem je een nieuw abonnement? Dan kun je tijdens het bestellen aangeven of je 5G wil toevoegen. Zo kan je makkelijk en snel 5G gebruiken!Hoe werkt 5G?Om gebruik te kunnen maken van 5G heb je wel een toestel nodig dat 5G ondersteunt. Je kunt op www.ben.nl/toestelhulp kijken of jouw telefoon 5G ondersteunt. Kies je voor 5G maar heb je geen 5G-telefoon? Dan schakelt je telefoon automatisch naar 4G Extra Snel en gaat je max. internetsnelheid van 200 Mbit/s naar 300 Mbit/s.Waarom 5G nemen?Met 5G internet surf je veel sneller, je downloadsnelheid en je uploadsnelheid zijn een st
Sinds een aantal weken ben ik telefonish slecht bereikbaar. Krijg regelmatig een sms van de voice mail, maar verder geen gemiste oproep. Soms word ik gebeld en dan hoor ik niets als ik opneem.Ik heb een dual sim toestel en op de 2e sim (kpn) heb ik wel gewoon goed bereik (zakelijke sim).Ik ben al jaren klant bij ben en nooit eerder problemen gehad. Er zijn ook geen veranderingen geweest, toestel (samsung s22) gebruik ik al geruime tijd.Hoe kan dit worden opgelost?
Ik kan wel gebeld worden of bellen,maar verder heb ik geen internet, ik ontvang zodra ik de deur uit ben geen whatsapp berichten meer en kan niet internetten.Heb wel een 4g bundel. Hoe kan dit opgelost worden?
Ik heb een nieuwe sim gekregen, want ik ben nieuw bij jullie. Mijn abonnement bij mijn vorige provider is sinds 1 december verlopen. Nummer behoud gaat 6december in. Nu kan ik niet bellen en heb ik ook geen internet.
Sinds twee weken heb ik geen verbinding meer met 5G. Wat ik ook doe aan instelling op mijn S22, de verbinding wordt niet gemaakt. Met de klantenservice al reeds gekeken naar de instellingen van mijn abonnement, maar daar lijkt alles goed te staan. Ook de nieuwe apn verbinding opgezet, dus nu weet ik het niet meer. Graag hulp.
Wil je ook graag gebruik maken van 5G maar werkt dit nog niet zo goed? Neem dan de volgende stappen door: Een mobiele telefoon geschikt voor 5G; op imei.info kan je het IMEI-nummer van de mobiele telefoon invoeren, er moet dan een groen vinkje staan bij GSM, HSDPA, LTE én 5G. Of zoek op toesteltype op gsmarena.com, bij “Network” moet dan 5G staan. Staat 5G aan in het abonnement? Staat de telefoon ingesteld op 5G? Meest recente softwareversie op je mobiel 5G dekking op de locatie Accubesparing moet uitstaanHeb je alle stappen gevolgd maar nog steeds geen 5G verbinding? Laat dan gerust een berichtje achter. Ik help je graag verder💙Kijk hier voor mijn toestelhulp.
Hallo, afgelopen zomer in spanje geweest en kon daar niet bellen. Nu ben ik afgelopen week in België geweest en wederom kon ik niet bellen, kan wel gebelt worden. Hoe kan ik dit oplossen?
Wanneer ik mijn mobiele gegevens aan zet krijg ik boven in mijn beeld wel gewoon een pictogram met 4G+, maar het pijltje omlaag (dowload) blijft uit. Bellen werkt wel dus ik denk niet dat mijn SIM-kaart stuk is. Is er een manier om dit te verhelpen? Bij voorbaat dank
Ik wil graag een abonnement afsluiten, krijg ik daar 5G bij? Of kan ik beter voor 4G snel kiezen
Beste, ik ben momenteel in het buitenland en heb enkel het trage Edge als netwerk. Mijn partner heeft hetzelfde abonnement en heeft wel 4G. Zelf internetinstellingen resetten helpt niet en roaming staat aan. Kunt u met helpen?alvast bedankt!Casper van den Broek
Hallo Allemaal, Opeens werkt mijn 4G internet niet meer, zover ik weet is er niets veranderd. Mijn telefoon is een Samsung J5. Wifi werkt nog wel. Ik heb alle stappen doorlopen die ik bij soortgelijke vragen heb zien staan (aan en uit, 3G werkt ook niet, software gecontroleerd, internetinstellingen, andere maar precies dezelfde telefoon (werkt wel daarop)) maar helaas. Mij valt op dat mijn netwerkoperator Ben is, maar toegangspunt van T-mobile. Ik heb Ben toegevoegd maar dat hielp ook niet en bij terugzetten naar de standaardinstellingen krijg ik weer het toegangspunt van T-mobile. Iemand nog suggesties hoe ik 4G weer werkend krijg? Alvast bedankt! Lotte
Kan iemand me helpen als ik dit 09061502 nummer bell dan zegt de oproep dat ik het niet kan bellen met mijn mobiele telefoon.
Zeer eigenaardig: ik kan wel bellen en internetten, maar geen apps updaten: dan zou ik opeens geen netwerk hebben. Enig idee wat te doen?
Hoi worden jullie ook constant voor de gek gehouden met deze onzin?“Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan!Mijn collega's van de klantenservice helpen je graag met je probleem.Wil je contact opnemen?Op dit moment zijn al mijn collega's bezet. Als je op een later moment terugkomt, helpen we je graag via onze livechat!”Hoe lang duurt het werkelijk voordat de ks eens wat moeite doet om de klacht te behandelen?
Kan geen sms versturen noch ontvangen, een week geleden nog wel. Het enige dat ze bij KS konden zeggen is "herstart de mob" enn dat het VIJF dagen kan duren voordat ik een reactie krijg! Zwaar...onder de sms staat: not sent, touch to try again. en een error 111. Dat moet toch een te controleren probleem zijn?Hoe dit op te lossen?
Hallo,Mijn internetverbinding in het buitenland is niet goed, ik kan alleen verbinding krijgen met E(dge) netwerken. Handmatig proberen te verbinden met de 4G netwerken geeft een foutmelding. Is het mogelijk mijn sim te resetten om te kijken of dat het verhelpt? Op de telefoon de internet instellingen resetten heeft niet geholpen.
Hoi! 4g werkt al gelange tijd niet in het buitenland. Ik krijg alleen E en soms h+ netwerk. Ik heb al al handmatig geprobeerd het toegangspunt van het mobiele netwerk in te stellen volgens jullie handleiding. Dit heeft echter geen effect.Kunnen jullie mij helpen?
Krijg je een publiek IPv4 IP adres met een SIM / data abonnement van Ben?Vast IP hoeft niet, dynamisch is prima. Als hij maar publiek is.
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.