De Ben community naar Odido
Stel hier al jouw vragen over jouw contract en bijbehorende bundels
Recent actief
Hi, ik heb een Mobiel telefoonabonnement van BEN en vast internet van Odido (klik en klaar). Bij Odido heb ik klantvoordeel. Bij BEN heb ik geen klantvoordeel. De klantenservice van BEN (via chat) kreeg het niet voor elkaar om klantvoordeel aan te vragen. Het verzoek werd geweigerd. Hoe kan ik bij BEN gebruikmaken van klantvoordeel?
Ik heb recentelijk problemen ondervonden met mijn mobiele data abonnement die alleen maar erger werden doordat ze niet onder mijn naam stonden, maar die van mijn ouder vanwege dat het abonnement is afgesloten toen ik onder18 jaar was. Nu willen we een contactovername doen, heb ik het formulier ontvangen en ingevuld maar wordt de mail met het formulier die ik naar contactovername@ben.nl stuur geblokkeerd. Ik ben een beetje klaar met alle problemen en dit is de kers op de taart. Wat kan ik doen?
Hoi,Is het mogelijk om een bundelwijziging aan te passen zodat deze alsnog meteen ingaat? Ik wilde mijn bundel aanpassen om meteen onbeperkt te kunnen bellen maar heb daarbij ook de data naar beneden ingesteld. Nu moet ik wachten tot 1 september. Is het mogelijk om de wijziging aan te passen of te annuleren zodat ik alsnog meteen mijn belbundel op onbeperkt kan instellen? update: het is inmiddels gelukt om contact te krijgen met de klantenservice. De wijziging kon worden geannuleerd en ik heb nu zelf een nieuwe bundelwijziging doorgevoerd die wel meteen in kon gaan.
2dagen kwijt omdat ik voor niets vrij heb moeten nemen aflevering van nieuwe telefoon door amp omdat er geen contract bij was kon de levering niet doorgaan, vandaag 4x contact gehad met ben,maar het leek wel of ik aan het lijntje werd gehouden, ze kletsen er maar omheen, ordernummer is 343678447,zou het jammer vinden op te zeggen bij ben,
Heb via GSMWeb een verlenging samen met een lening voor een 4G smartwatch afgesloten bij BEN. Maar BEN ondersteunt geen esim voor de smartwatch dus meteen herroepen (binnen 5 dagen, ruim binnen 14 dagen termijn). Maar nu geeft GSMWeb niet thuis. Eerst willen ze dat ik 45 euro betaal omdat ik het horloge heb uitgepakt (mag volgens voorwaarden) en geven geen reactie via mail of telefoon (of afgebroken vanwege drukte danwel medewerker die standaard enkele antwoorden geeft maar niet verder komt). Via BEN geprobeerd om alles stop te zetten, maar die onttrekken zich van elke verantwoordelijkheid. Het is toch hun product waar ik mee te maken heb? Ben toch uiteindelijk klant van BEN. Zwaar teleurstellend. Speelt al een maand nu. Graag reactie.
Hoi,Ik ben er laatst achter gekomen dat mijn geboortedatum niet goed staat. Er staat 27-09-2000 ipv 27-09-2005. Hoe kan dit opgelost worden? groeten,Marloes
Ik betaal nog steeds extra voor 5g.Mijn vrouw en dochter die geen 5g extra hadden hebben nu ook 5g zonder extra kosten. Wanneer gaan bij mij die extra kosten eraf, of moet ik mijn bundel aanpassen naar zonder 5g?Heb ook nog geen mail gehad over de 5g
Hai ik heb een iPhone SE 2022 en die heb ik nu al heel eventjes maar ik kan er niet mee omgaan is er een mogelijkheid om de toestel om te kunnne ruilen voor iets anders de toestel is nog helemaal nieuw Mvg Wesley Beij
Goedeavond Kunt u voor mij de blokkade van 0900 nummers bellen eraf halen? Mvg joeri bargerbos
Hallo, Ben voert jaarlijks een inflatie correctie door als je een abonnement hebt. Dit staat netjes in de algemene voorwaarden onder punt 18:Ik ben gerechtigd om ieder jaar in januari mijn tarieven aan te passen als gevolg van inflatie.Deze aanpassing wordt gebaseerd op de jaarmutatie CPI (Consumenten-prijsindexcijfer) van hetCBS in de maand juni van het voorafgaande jaar. Ik voer geen inflatiecorrectie door als er driemaanden of minder van je Abonnement verstreken zijn. De kosten voor bedrijven stijgen dus een inflatie correctie lijkt niet onredelijk en is ook niet ongebruikelijk. Toch is er iets vreemds aan de hand. Als de inflatiecorrectie nodig is om de stijgende kosten te dekken van lopende contracten, waarom kunnen nieuwe klanten dan nog altijd voor de lagere prijs contracten afsluiten? De doorgevoerde inflatiecorrectie heeft kennelijk niets te maken met kostenstijging voor Ben. Het abonnement is immers nog steeds voor de oude - niet gecorrigeerde lagere - prijs rendabel genoeg o
Ik kan het nummer 0900 040 1405 niet bereiken. De telefoniste zegt voortdurend te moeten controleren.
Wij zijn er net achter gekomen dat onze zoon van 12 zijn mobiele gegevens had aanstaan..een hele week in Turkije. Nu heeft hij op zij telefoon berichten hierover gekregen (maar niet gezegd). Nu zijn we bang voor hele hoge kosten en aangezien het vandaag 1 mei is zie ik de factuur van april niet. Zijn deze kosten maximaal 60 euro per maand? Of kunnen ze nog hoger oplopen. Wie kan ons duidelijkheid geven? Alvast bedankt.
Ik heb zojuist mijn bundel verhoogd. De bedoeling is om deze na 1 maand weer te verlagen. Kan ik de aanvraag voor verlaging morgen al doen?
Ik, samen met mijn 2 zoons hebben alle 3 een Ben databundel. Maar in de app zie ik alleen mijn eigen abonnement. Ik heb in het verleden onze bundels verhoogd dus ik weet (bijna) zeker dat ze niet onder het account van mijn overleden vrouw staan.Heeft iemand antwoord voor mij want ik wil al.onze bundels verhogen.Mvg,Michiel
Graag wil ik weten hoe ik dit kan doen, beide abonnementen hebben hetzelfde email, naam en adres maar zie in beide logins geen 2 abonnementen staan. Mvg Fgerrits
Beste Ben team. Wie kan me helpen? ik ben vergeten welk emailadres ik heb gebruikt bij het registreren voor het forum.Graag zou ik daartoe indien nodig een ander, nieuw emailadres willen gebruiken. ik hoor graag van jullie.
Mijn man en ik zijn al.jaren bij ben. En tevreden. Echter wil mijn man nu een nieuwe telefoon omdat de andere niet meer werkt. De pixel 8 pro is niet tbij ben beschikbaar. Bij belsimpel wil hij dan het abonnement bij ben behouden, verlengen en afkopen. Echter mag dit niet. Belachelijk want we zijn tevreden over ben. Dus zo verliezen jullie dus gewoon klanten. Belachelijk dat hierin niets.mogelijk.is
I filled the form 2 months ago but have yet to receive any confirmation regarding my cancellation, hence keep being charged for the past 2 months. I would like to resolve this issue ASAP as I moved to another country.
Ik krijg steeds een mail van Ben met rekeningnummer nl41bnpa0227704002 met een betalings link is dit een rekeningnummer van Ben
Weet iemand of als ik een ander abonnement wil afsluiten bij Ben ik nogsteeds opzegkosten betaal?
Hallo mag ik even voorstellen mijn naam is J.T.RaimanMijn situatie is dat ik mijn email adres verloren heeft mijn email adres bestaat niet meer vanwege mijn foutnu probeer ik in teloggen lukt mij niet nu probeer contact met ben dat ik een nieuwe email adres is [edit post: e-mailadres verwijderd] de oude was [edit post: e-mailadres verwijderd]Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd Ik hoor graag van uMet vriendelijke groet.J.T.Raiman
Goede middag,Vanwege te laat betalen van een rekening is mijn abbonement vorige week geblokkeerd, helemaal begrijpelijk natuurlijk.In de mail die ik daar over ontvangen heb staat aangeven dat de blokkade na betaling direct verholpen zou worden. Dit is een week later nog steeds niet gebeurd. Ik probeer nu dus contact op te nemen met de klantenservice, maar bellen kan niet omdat mijn abbonement is geblokkeerd en via de chat kan ik niet in contact komen omdat alle medewerkers in gesprek zijn. Ik zou graag willen dat dit wordt opgelost, het is inmiddels al een week geleden dat ik alsnog heb betaald.
Nw klanten aanbieding gezien.. erg storend dat dat goedkoper is dan dan mijn eigen abo voor exact hetzelfde.. scheelt 2,- per maand.. dus ff aanpassen dacht ik.. Bij aanpassen van mijn abo zou ik zelfs 1,- meer moeten gaan betalen dan mijn huidige tarief..Opmerkelijk prijs beleid..
Ik heb een sim only abonnement tot eind 2024, maar ik moet een nieuwe telefoon kopen omdat de oude kapot is gegaan. Is het mogelijk om het abonnement te wijzigen zodat ik er een telefoon bij krijg?
Een aantal dagen geleden heb ik op mijn telefoon NextDNS toegepast. Dit werkt helemaal top, totdat ik een berichtje van Ben kreeg dat ik buiten mijn bundel trad. Hallo,Je hebt je extra Ben Klantvoordeel MB's verbruikt. Vanaf nu gaat het verbruik uit je internetbundel. Groeten van Ben Uiteraard ben ik binnen de EU (Nederland) en heb genoeg data over. (nb. ik ben de hele maand binnen de EU gebleven, Nederland, België en Duitsland) Het gebruik maken van een andere DNS server zou toch niet moeten zorgen dat je buiten de bundel treed?
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.